Zamieszczone przez celtics
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez celticskolega zmienił na takie i mu się zwichrowały.
ja założyłem ostatnio tarcze mikoda nacinane i klocki ferodo, i czuję wyraźną różnicę w hamowaniu, oczywiście na plus
pzdrJestem oazą spokoju... pierd... ku..., zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu na tafli jeziora.
Komentarz
-
-
No niestety muszę powiedzieć że ATE strasznie zaniża jakość swoich wyrobów zlecając ich produkcję coraz tańszym wykonawcom. O ile kiedyś produkowały dla ATE tarcze Brembo i Zimmermann to teraz jest to coraz większa zagadka. Mam już kilka reklamacji na te tarcze, więc coś jest na rzeczy. Ostatnio miałem lite ATE kupowane w jednej z większych hurtowni i na pudełku było napisane "Made in PRC". Ale magia marki robi swoje.
[ Dodano: Sro 31 Mar, 10 21:05 ]
Zamieszczone przez Bart_wawaW takim razie postawie na nacinane ATE z przodu oraz na ATE na tył tylko teraz jaki klocek do tego dobrac....!!NOWOŚĆ W OFERCIE LIQUI MOLY MOLYGEN 5W50!!
Sklep VAGTECH
Oficjalny dystrybutor olei Meguin
Ul. Łopuszańska 53 (pn-pt - 9.00-17.00, sob - 10.00-13.00)
02-232 Warszawa
tel. 22 8462646, kom. 692312345, 694 679 252
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bliberzałożyłem ostatnio tarcze mikoda nacinane i klocki ferodo, i czuję wyraźną różnicę w hamowaniu, oczywiście na plusO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Ja 15kkm temu wymieniłem tarcze i klocki na bosch po perypetiach z tarczami ate i jurid oraz jakiegoś polskiego producenta w poprzednich autkach twierdze, że bosch sprawuje się idealnie. Kiedy z tarczami innych producentów problem z biciem przy hamowaniu pojawiał się po ok. 1kkm a w jurid przy dwóch kompletach od razu, bosch sprawuje się bez najmniejszego problemu polecam.Pierwsza Octavia i myśle że nie ostatnia
Komentarz
-
-
To powodzenia przy 2-3 wymianie gwarancyjnejwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Witam.
Po kilku tygodniach użytkowania nowych tarcz ATE (nacinane czyli power disk) w komplecie z klockami ATE mogę wszystkim polecić taki układ. Jestem zadowolony. Hamowanie bardzo dobre i równomierne. Hamulce dobrze reagują na siłę nacisku na pedał. Koła zimne nawet po większej liczbie hamowań i dłuższej trasie. Zobaczymy jak się będą dalej sprawowały.
DUDUS
Komentarz
-
-
Maxy były fajne kilka lat temu jak szły z Włoch, teraz to szkoda zachodu na montażwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZoltarMaxy były fajne kilka lat temu jak szły z Włoch, teraz to szkoda zachodu na montażOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Polecam ATE Power Disc i klocki Ferrodo Premier lub ATE power pads , ale odradzam stosowania w/w tarcz z klockami EBC Green Stuff jak miałem okazję testować, pokrzywiły się , ten klocek jako klocek jest rewelacyjny ! ale nie do tych tarcz, jest po prostu zbyt twardy, do Green Stuff polecam np. EBC Turbo Grove.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZoltarTo powodzenia przy 2-3 wymianie gwarancyjnej
Zamieszczone przez neoxklockami EBC Green Stuff jak miałem okazję testować, pokrzywiły się , ten klocek jako klocek jest rewelacyjny !
z doświadczenia własnego oraz ludzi którzy na tym jeździli mogę powiedzieć że nie wiadomo kiedy temu klockowi zechce się zahamować auto a kiedy nie.
Zamieszczone przez panda79bosch sprawuje się bez najmniejszego problemu polecam.
Zamieszczone przez neoxklocki Ferrodo PremierNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
co do brembo maxów - zakupiłem je około 4 lat temu do O1 , do tego klocki ferodo , normalnie w hurtowni , po 1500km szlag je trafił na wewnętrznej stronie , tak jakby się jeżdziło bez okładziny na klocku , całe poszarpane, wyminili bez problemu , coś tam mówili ze jakas partia sie trafiła zła /pewnie podróbka w takim razie / następne założyłem i jeżdżą do dzisiaj , około 50 -60 tyś , rowki zaczynaja znikać ale jest ok . z tym że przy tych drugich założyłem jakiś inne locki , nie pamiętam jakie /ate , lukas/bo była hipoteza żę to za twarde te ferodo były :?O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
W sumie po przejrzeniu kilkudziesięciu tematów dalej sie waham, do finałowej rozgrywki przeszły:
tarcze:
boscha lub ebc turbo groove
klocki:
ferodo (no własnie, tylko które, performance, premium czy też premier) lub ebc greenstuff
Co się na coś zdecyduję, to zaraz napotkam opinię, że jest to gniot. I tak wracam wiecznie do punktu wyjścia ;/
Komentarz
-
Komentarz