Zamieszczone przez xtremesystems
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Nie, nadal mam Fuchsa, ale jako, że pływa w nim sporo metalu (przypuszczalnie pozostałość po docieraniu, w jakiejś mierze zapewne też zasługa słabego ad-packa w oleju), to gdzieś na początku czerwca chcę czymś przepłukać przez 2-3kkm przed zalaniem docelowego oleju. Może ten Trident posłuży za płukankę ? Zastanowię się.Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE
-
-
Podjedz tutaj :Zamieszczone przez xtremesystemsbtw w listopadzie konczy sie gwarka a silnik nadal niechipowalny (wiec sila rzeczy dpf musi zostac jeszcze)
Modyfikacje wykonujemy rozsądnie, nie narażając silnika na nadmierny wysiłek. Wybierając nas, wybierasz pewną markę. Dołącz do grona zadowolonych klientów.
Wczoraj przy mnie zrobił kilkanaście kucyków wiecej w S-MAX-ie z DPF-em :-)
Jak fajnie obserwować TDCI o mocy przeszło 180KM nie dymiacego wogóle na czarno przy pełnym obciażeniu na rolkach.
TDI jak wjeżdza to trzeba szufelką zbierać sadzę :lol: :lol:
Bez senu robic płukankę Tridentem który jest lepszy od 90% olejów dostepnych na rynku.
Tak na butelce nie pisze 507.00... na gwarancji ważniejszy jest kwit niż jakość.nr 4 bez specyfikacji VW 504.00/507.00 ale jak najbardziej się nadaje do aut z DPF-em.
Proponuja na przyszłość konkrety - bo ktoś w dobrej intencji kupi sobie taki olej do auta na gwarancji pojedzie do ASO a tu wyśmieją go i tyle ...albo wleją mu z odpowiednią adnotacją, że olej bez specyfikacji...
Trident ma minimalnie mniej detergentów i bazy syntetycznej , minimalnie...druga sprawa tak naprawde wymieniles dwa oleje (millersy) (i o ile sie nie myle roznia sie tylko pudełkiem)
To nie jest ten sam olej, Millers nie oferuje produkty X w kilku róznych opakowaniach..
XF Longlife to olej na całkowicie pełnosyntetycznej bazie z wysublimowanymi dodatkami , do tego płacacy haracz VW od kazdego litra i za normę okresowo.
Zarówno Trident jak i XF Longlife spokojnie przechodza wymagane testy silnikowe dla tych norm :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Ja taki jakoś mało wierzący na słowo jestem. Jeżeli jednak będę miał kaprys go zalać, to na pewno przy okazji zbadam.Zamieszczone przez PidziekBez senu robic płukankę Tridentem który jest lepszy od 90% olejów dostepnych na rynku.
Czy mam rozumieć, że Trident w odróżnieniu od XF nie ma aprobaty ? Na liście z 2010 r olejów posiadających 504/507 go nie ma.Zamieszczone przez Pidziekdo tego płacacy haracz VW od kazdego litra i za normę okresowoOctavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
no niestety taka jest prawda, nie kwestionuję jakości oleju ale sam wiesz że ASO czy SAP nie "bawią się" w przypadku reklamacji, jeżeli stwierdzą zalanie oleju nie zaaprobowanego/posiadającego specyfikację inną niż wymagana.Zamieszczone przez Pidziekna gwarancji ważniejszy jest kwit niż jakość.
http://my-gti.com/wp-content/uploads...ngine_oils.pdf (str 12 ... Lotos Traffic Diesel 505.01 :hmm ) lub http://microsites.audiusa.com/ngw/09..._1997-2012.pdf
To tylko oficjalnie zaaprobowane oleje przez VW/audi.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez barteqbo jest LM 4100, a LM 4600 brak
ad: tyle razy już było ...TT4100 miał oficjalną specyfikację VW 505.01 (jak widać) ale z chwilą wprowadzenia TT4600 firma LM nie odnowiła ponownie specyfikacji VW 505.01 dla TT4100 ponieważ uzyskała/kupiła specyfikację VW 505.01 dla nowo wprowadzonego TT4600. Dlaczego TT 4600 nie ma na liście a jest TT4100? bo miał on specyfikację przed 2008 r ...a TT 4600 wszedł +- dopiero w 2011 i zastąpił w tej specyfikacji właśnie TT4100...więc oczywiste że nie może go być na liście z 2008 /2010.....kurna przecież to oczywiste.
to też. Muszę poszukać taką aktualną listę na Europę. Jak ktoś ma konkret to dajcie linka.Zamieszczone przez zak14Bo to amerykańska lista
Zamieszczone przez xtremesystemsjakas lipna ta lista
ad:
ad:
ad: post jak wyżej...
Lista USA...aktualizowana jedna w 2008 druga czerwiec 2011 więc dlatego warto poszukać taką aktualną na Europę na 20011/2012.
no a kiedy pojawił się ten Motula... :diabelski_usmiechZamieszczone przez xtremesystemsmotul xclean+
a to nie do mnie z pytaniem - "dlaczego". Zresztą nie ma też wielu innych olejów, które "mają specyfikację" ale nie są oficjalnie zaaprobowane przez VW.Zamieszczone przez xtremesystemstridenta nie maPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
a dlaczego nie napiszesz @ do przedstawiciela Millersa na PL z oficjalnym zapytaniem - najprostsze rozwiązanie :diabelski_usmiechZamieszczone przez xtremesystemsten chyba nie ma
a ile taka "przyjemność" kosztuje?Zamieszczone przez zak14Znalazłem w stanach lab oferujący badanie "Mineral Oil Content In Synthetic Oil".PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
JamillersWitam
Czy olej Millers Trident LL ma oficjalną aprobatę VW 507.00? Z etykiety wynika ze spełnia wymagania normy 507.00 ale aprobaty VW nie ma.
Proszę o oficjalne stanowisko firmy Millers
pozdrawiamDzień dobry,
Olej Millers Oils Trident 5w30 Longlife spełnia wymagania VW 504.00/507.00. Olej Millers Oils XF Longlife 5w30 posiada oficjalną aprobatę VW (w załączniku). Oba oleje można stosować w trakcie trwania gwarancji na samochód.
ja
millersCzyli olej Trident LL takowej aprobaty VW nie posiada, mimo ze wymagania normy VW 504.00/507.00 spełnia?
pozdrawiam
czyli nie ma aprobaty. ale millers gwarantujeTak. Olej Millers Oils Trident 5w30 Longlife spełnia wymagania VW 504.00/507.00 i ten fakt gwarantuje firma Millers Oils. W przypadku oleju XF Longlife 5w30 fakt ten gwarantuje firma Millers Oils, a także firma Volkswagen.
ze spelnia wymagania.
chyba zapytam czy millers partycypuje w kosztach naprawy jak vw nie nie uzna gwarancji z powodu uzywania oleju bez aprobaty vw
Komentarz
-
-
xtremesystems
Temat jasny. Czyli jak sie chce to można... :diabelski_usmiech
obstawiam w ciemno, że "umyją ręce" i zwalą na producenta danego oleju pokrycie roszczeń użytkownika, kosztów ew naprawy itd. (i niestety takie postępowanie wg mnie jest z ich strony jak jabardziej logiczne).Zamieszczone przez zak14Wysłałem do SAP zapytanie co oni na to
zak14 Daj oczywiście znać jaka będzie odpowiedź SAP.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
wydaj mi sie ze dlatego ten millers jest tak tani . bo po prostu zamiast wydawac grube $ na aprobate , dali bardzo dobry olej ale bez aprobaty.
paolo a jakbym mial takie dojscie ze wbija mi w karte ze mam millersa XF
a naprawde bylby zalan trident. i by sie cos zepsulo to aso ma mozliwosc sprawdzic jaki tam jest olej?
Komentarz
-
-
:Bojesie: no a jaki jest sens takiego kombinowania - zysk 100zł?
Jak wbiją, że miałeś XF LL VW 507.00 to nie będą robić z siebie wariatów, że jednak nie ten olej był...zresztą znam gości, którzy wlewali byle co z normą tylko dla pieczątki a potem jechali na zwykłą stację zmienić olej na taki, jaki sami sobie wybrali :roll:
ASO raczej wątpliwe ale jeśli ASO prześle próbkę oleju do SAP to mogą ją odesłać do laboratorum np. VW lub innego profesjonalnego...mogą nie muszą - znów gdybanie, nie mam pojęcia jak zachowają się w takim przypadku, jeżeli będa musieli zakwalifikować silnik do wymiany a będą podejrzewać, że coś z olejem było nie tak to zapewne zrobią wszystko by uciec od kosztów ...wykonanym badaniem laboratoryjnym oleju przecież też mogą "Ciebie" obciążyć (chcesz się dowiedzieć co zrobią - :hmm możesz sprawdzić a potem nam opisać... :winkZamieszczone przez xtremesystemsaso ma mozliwosc sprawdzic jaki tam jest olej
.
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zapytałem trochę dla hecy - zawsze będzie można skonfrontować Millersa ze stanowiskiem SAP. A może jednak się zdziwimy :?:Zamieszczone przez PAOLO ESCOobstawiam w ciemno, że "umyją ręce"
Tu bym się przesadnie nie emocjonował. Gdyby tylko ten olej miał o 0,6 wyższą V100, to już VI wyniósł by 170. V100 = 11,3 to żaden dramat, a olej powinien zapewnić relatywnie (jak na coś z gatunku 504/507) lekki bieg silnika (o ile tylko te trochę mniej hiper niż w XF syntetyczne bazy będą trwałe) .Zamieszczone przez xtremesystemsale 300 zl za cos z VI = 159 w zyciu nie dam
Inna rzecz, że ja - dowiedziawszy się dzisiaj, iż oficjalnej aprobaty ten olej nie ma - do siebie na gwarancji go nie wleję.Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Tak parcytypuje w przypadku jeśli w przypadu awarii silnika winny bedzie olej .Zamieszczone przez xtremesystemschyba zapytam czy millers partycypuje w kosztach naprawy jak vw nie nie uzna gwarancji z powodu uzywania oleju bez aprobaty vw
Aby to udowodnić bedzie potrzebna opinia niezależnego rzeczoznawcy techniki samochodowej, badanie oleju na pewno firma zrobii free.
Jeszcze nigdy nie było przypadku aby silnik został uszkodzony przez Millers-a.
A co jeśli silnik zepsujesz na oleju ze specyfikacją....Centrala zrobi tak aby była to Twoja wina albo wszydtko ciągło się w nieskonczoność...
Kolega przerabia temat z toyotą i SLX po 40 000km szlam...
Zobaczymy jak sie temat skonczy..
Dlaczego ?Zamieszczone przez xtremesystemsale 300 zl za cos z VI = 159 w zyciu nie damProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Mam kilka pytań do tutejszych sprzedawców, które dotyczą Fuchs`a. Potrzebuje olej do JTDm z DPF, w grę wchodzą trzy oleje:
TITAN GT1 PRO C-2 SAE 5W-30 - ma najnowszą aprobatę Fiata: FIAT 9.55535-S1, nie ma XTL!
TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 - nie ma aprobaty Fiata, jest dostępny z XTL.
TITAN Supersyn ECOFLEX SAE 5W-30 - ma DEXOS2 Opla i jest zalewany do CDTI (JTDm), ma XTL.
Który wybrać, gdzie można zobaczyć karty charakterystyk i dokładne parametry? Czy upierać się przy XTL - auto od października do kwietnia jeździ głównie na krótkich trasach w mieście. W starym wątku padła sugestia, że Ecoflex nie jest pełnym syntetykiem - czy ktoś ma wiedzę na temat zastosowanych baz w tych olejach?
Biorę pod uwagę także Millersy, jednak ich parametry niskotemperaturowe są delikatnie mówiąc nieszczególne.
PozdrawiamFiat Croma 1.9 JTDm 150 z wajchą po środku, zawirowanym kolektorem, zawracaczem spalin i wyłapywaczem sadzy.
Komentarz
-
-
w poprzednim wątku wrzucałem karty Fuchsa ( troszkę trzeba było się naszukać ale są).Zamieszczone przez Cromkagdzie można zobaczyć karty charakterystyk
wg mnie TAK.Zamieszczone przez CromkaCzy upierać się przy XTL
bazy GTL. Grupa III+ -oleje otrzymywane metodą m.in. „gas to liquid” (GTL). Poprzedni wątek str 180/181 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...asc&start=2700.Zamieszczone przez Cromkaczy ktoś ma wiedzę na temat zastosowanych baz w tych olejach?
Dalej niech rozwiną temat i wypowiedzą się osoby zainteresowane sprzedażą :wink:PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOw poprzednim wątku wrzucałem karty Fuchsa ( troszkę trzeba było się naszukać ale są).Zamieszczone przez Cromkagdzie można zobaczyć karty charakterystyk
wg mnie TAK.Zamieszczone przez CromkaCzy upierać się przy XTL
bazy GTL. Grupa III+ -oleje otrzymywane metodą m.in. „gas to liquid” (GTL). Poprzedni wątek str 180/181 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...asc&start=2700.Zamieszczone przez Cromkaczy ktoś ma wiedzę na temat zastosowanych baz w tych olejach?
Dalej niech rozwiną temat i wypowiedzą się osoby zainteresowane sprzedażą :wink:
Bardzo koledze dziękuję!
Korzystając z okazji życzę wszystkim Formuowiczom zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych.Fiat Croma 1.9 JTDm 150 z wajchą po środku, zawirowanym kolektorem, zawracaczem spalin i wyłapywaczem sadzy.
Komentarz
-

Komentarz