Zamieszczone przez xtremesystems
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsbtw w listopadzie konczy sie gwarka a silnik nadal niechipowalny (wiec sila rzeczy dpf musi zostac jeszcze)
Modyfikacje wykonujemy rozsądnie, nie narażając silnika na nadmierny wysiłek. Wybierając nas, wybierasz pewną markę. Dołącz do grona zadowolonych klientów.
Wczoraj przy mnie zrobił kilkanaście kucyków wiecej w S-MAX-ie z DPF-em :-)
Jak fajnie obserwować TDCI o mocy przeszło 180KM nie dymiacego wogóle na czarno przy pełnym obciażeniu na rolkach.
TDI jak wjeżdza to trzeba szufelką zbierać sadzę :lol: :lol:
Bez senu robic płukankę Tridentem który jest lepszy od 90% olejów dostepnych na rynku.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
nr 4 bez specyfikacji VW 504.00/507.00 ale jak najbardziej się nadaje do aut z DPF-em.
Proponuja na przyszłość konkrety - bo ktoś w dobrej intencji kupi sobie taki olej do auta na gwarancji pojedzie do ASO a tu wyśmieją go i tyle ...albo wleją mu z odpowiednią adnotacją, że olej bez specyfikacji...
druga sprawa tak naprawde wymieniles dwa oleje (millersy) (i o ile sie nie myle roznia sie tylko pudełkiem)
To nie jest ten sam olej, Millers nie oferuje produkty X w kilku róznych opakowaniach..
XF Longlife to olej na całkowicie pełnosyntetycznej bazie z wysublimowanymi dodatkami , do tego płacacy haracz VW od kazdego litra i za normę okresowo.
Zarówno Trident jak i XF Longlife spokojnie przechodza wymagane testy silnikowe dla tych norm :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekBez senu robic płukankę Tridentem który jest lepszy od 90% olejów dostepnych na rynku.
Zamieszczone przez Pidziekdo tego płacacy haracz VW od kazdego litra i za normę okresowoOctavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziekna gwarancji ważniejszy jest kwit niż jakość.
http://my-gti.com/wp-content/uploads...ngine_oils.pdf (str 12 ... Lotos Traffic Diesel 505.01 :hmm ) lub http://microsites.audiusa.com/ngw/09..._1997-2012.pdf
To tylko oficjalnie zaaprobowane oleje przez VW/audi.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez barteqbo jest LM 4100, a LM 4600 brak
Zamieszczone przez zak14Bo to amerykańska lista
Zamieszczone przez xtremesystemsjakas lipna ta lista
Lista USA...aktualizowana jedna w 2008 druga czerwiec 2011 więc dlatego warto poszukać taką aktualną na Europę na 20011/2012.
Zamieszczone przez xtremesystemsmotul xclean+
Zamieszczone przez xtremesystemstridenta nie maPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsten chyba nie ma
Zamieszczone przez zak14Znalazłem w stanach lab oferujący badanie "Mineral Oil Content In Synthetic Oil".PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
JaWitam
Czy olej Millers Trident LL ma oficjalną aprobatę VW 507.00? Z etykiety wynika ze spełnia wymagania normy 507.00 ale aprobaty VW nie ma.
Proszę o oficjalne stanowisko firmy Millers
pozdrawiamDzień dobry,
Olej Millers Oils Trident 5w30 Longlife spełnia wymagania VW 504.00/507.00. Olej Millers Oils XF Longlife 5w30 posiada oficjalną aprobatę VW (w załączniku). Oba oleje można stosować w trakcie trwania gwarancji na samochód.
ja
Czyli olej Trident LL takowej aprobaty VW nie posiada, mimo ze wymagania normy VW 504.00/507.00 spełnia?
pozdrawiam
Tak. Olej Millers Oils Trident 5w30 Longlife spełnia wymagania VW 504.00/507.00 i ten fakt gwarantuje firma Millers Oils. W przypadku oleju XF Longlife 5w30 fakt ten gwarantuje firma Millers Oils, a także firma Volkswagen.
chyba zapytam czy millers partycypuje w kosztach naprawy jak vw nie nie uzna gwarancji z powodu uzywania oleju bez aprobaty vw
Komentarz
-
-
xtremesystems Temat jasny. Czyli jak sie chce to można... :diabelski_usmiech
Zamieszczone przez zak14Wysłałem do SAP zapytanie co oni na to
zak14 Daj oczywiście znać jaka będzie odpowiedź SAP.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
wydaj mi sie ze dlatego ten millers jest tak tani . bo po prostu zamiast wydawac grube $ na aprobate , dali bardzo dobry olej ale bez aprobaty.
paolo a jakbym mial takie dojscie ze wbija mi w karte ze mam millersa XF
a naprawde bylby zalan trident. i by sie cos zepsulo to aso ma mozliwosc sprawdzic jaki tam jest olej?
Komentarz
-
-
:Bojesie: no a jaki jest sens takiego kombinowania - zysk 100zł?
Jak wbiją, że miałeś XF LL VW 507.00 to nie będą robić z siebie wariatów, że jednak nie ten olej był...zresztą znam gości, którzy wlewali byle co z normą tylko dla pieczątki a potem jechali na zwykłą stację zmienić olej na taki, jaki sami sobie wybrali :roll:
Zamieszczone przez xtremesystemsaso ma mozliwosc sprawdzic jaki tam jest olejPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOobstawiam w ciemno, że "umyją ręce"
Zamieszczone przez xtremesystemsale 300 zl za cos z VI = 159 w zyciu nie dam
Inna rzecz, że ja - dowiedziawszy się dzisiaj, iż oficjalnej aprobaty ten olej nie ma - do siebie na gwarancji go nie wleję.Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemschyba zapytam czy millers partycypuje w kosztach naprawy jak vw nie nie uzna gwarancji z powodu uzywania oleju bez aprobaty vw
Aby to udowodnić bedzie potrzebna opinia niezależnego rzeczoznawcy techniki samochodowej, badanie oleju na pewno firma zrobii free.
Jeszcze nigdy nie było przypadku aby silnik został uszkodzony przez Millers-a.
A co jeśli silnik zepsujesz na oleju ze specyfikacją....Centrala zrobi tak aby była to Twoja wina albo wszydtko ciągło się w nieskonczoność...
Kolega przerabia temat z toyotą i SLX po 40 000km szlam...
Zobaczymy jak sie temat skonczy..
Zamieszczone przez xtremesystemsale 300 zl za cos z VI = 159 w zyciu nie damProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Mam kilka pytań do tutejszych sprzedawców, które dotyczą Fuchs`a. Potrzebuje olej do JTDm z DPF, w grę wchodzą trzy oleje:
TITAN GT1 PRO C-2 SAE 5W-30 - ma najnowszą aprobatę Fiata: FIAT 9.55535-S1, nie ma XTL!
TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 - nie ma aprobaty Fiata, jest dostępny z XTL.
TITAN Supersyn ECOFLEX SAE 5W-30 - ma DEXOS2 Opla i jest zalewany do CDTI (JTDm), ma XTL.
Który wybrać, gdzie można zobaczyć karty charakterystyk i dokładne parametry? Czy upierać się przy XTL - auto od października do kwietnia jeździ głównie na krótkich trasach w mieście. W starym wątku padła sugestia, że Ecoflex nie jest pełnym syntetykiem - czy ktoś ma wiedzę na temat zastosowanych baz w tych olejach?
Biorę pod uwagę także Millersy, jednak ich parametry niskotemperaturowe są delikatnie mówiąc nieszczególne.
PozdrawiamFiat Croma 1.9 JTDm 150 z wajchą po środku, zawirowanym kolektorem, zawracaczem spalin i wyłapywaczem sadzy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Cromkagdzie można zobaczyć karty charakterystyk
Zamieszczone przez CromkaCzy upierać się przy XTL
Zamieszczone przez Cromkaczy ktoś ma wiedzę na temat zastosowanych baz w tych olejach?
Dalej niech rozwiną temat i wypowiedzą się osoby zainteresowane sprzedażą :wink:PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez Cromkagdzie można zobaczyć karty charakterystyk
Zamieszczone przez CromkaCzy upierać się przy XTL
Zamieszczone przez Cromkaczy ktoś ma wiedzę na temat zastosowanych baz w tych olejach?
Dalej niech rozwiną temat i wypowiedzą się osoby zainteresowane sprzedażą :wink:
Bardzo koledze dziękuję!
Korzystając z okazji życzę wszystkim Formuowiczom zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych.Fiat Croma 1.9 JTDm 150 z wajchą po środku, zawirowanym kolektorem, zawracaczem spalin i wyłapywaczem sadzy.
Komentarz
-
Komentarz