PAOLO ESCO, Dokładnie taki mam pomysł - wybiorę coś z najlepszą możliwą bazą i zobaczymy czy tu też różnica w spalaniu względem 0w30 będzie niezauważalna. Przy okazji zobaczę jak tam żarcie oleju i ochrona silnika.
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
zak14, obecnie mam zalanego 0w30 i pali tyle samo co na 5w40, pomijam sam fakt ceny oleju ale po przejechaniu około 8kkm na oleju podczas porannych rozruchów czuję że ten silnik juz nie pracuje tak fajnie jak podczas zimy, natomiast jak olej sie rozgrzeje to jest ok z tym że troche boje sie latać z prędkościami 180+ na tym oleju.
Reasumując, powrót do 5w40 :szeroki_usmiech
Zapomniałem dodać że 0w30 znika znacznie szybciej niż 5w40 :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
ja obecnie jeżdże na Amsoil Sae 5w30, wymieniany co 10-12 tys km, jazda raczej bez zaciecia sportowego, ale tez bez zawalidrogi, plynnie. zbliza sie kolejna bodajże 4 wymiana. osobiscie nic nie mam do tego oleju, według mnie silnik pracuje łagodniej niz na castrolu który był lany początkowo. ale zaczałem myslec czy dla odmiany nie zalac czegos innego. tak wiec, biore pod uwage następujące produkty:
1. Millers XF Longlife
2. FUCHS 5W30 TITAN GT1 PRO C3 XTL
3. ORLEN 5W30 V PLATINUM Max Expert
4. lub zostac przy tym co obecnie czyli Amsoil
co sądzicie o ww. produktach. millers i amsoil bardzo podobne ceny natomiast dwa pozostałe Fuchs i Orlen połowe tansze i czy róznica w paramtrach tych olejow i znacząco niższa i wpływa to na ich cene? zastrzegam ze nie jest mi źle z tym co mam ale poprostu chęc sprawdzenia czegos innego przejrzałem mniej więcej parametry techniczne tych oliwek i wydają mi sie bardzo podobne, nie mniej jednak nie czuje sie mocny w tej dziedzinie dlatego prosze was o jakies konstruktywne uwagi, o tych olejach. mile widziane inne propozycje. bede bardzo wdzieczny za wasze radyOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
witachu, Weź pod uwagę jeszcze Statoil Lazerway LL 5W30 (30% PAO). Zalałem go po FUCHS 5W30 TITAN GT1 PRO C3 XTL . Jest duża różnica na korzyść statoila, szczególnie przy uruchamiani zimnego silnika. :idea:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuwitachu, Weź pod uwagę jeszcze Statoil Lazerway LL 5W30 (30% PAO). Zalałem go po FUCHS 5W30 TITAN GT1 PRO C3 XTL . Jest duża różnica na korzyść statoila, szczególnie przy uruchamiani zimnego silnika. :idea:OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej1962Zamieszczone przez leonnwitachu, ten jeszcze możesz wziąść pod uwagę :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
analizując dane techniczne oliwek o których myslałem i które kilka osób doradziło, w ogólnej klasyfikacji zostają:
1.Statoil Lazerway LL 5W30/ Millers 5W30 XF LL
2.Amsoil sae 5W30( obecnie posiadany)
3.Liqui Moly Top Tec 4600 5W30
w tej kolejności. sprawdzałem parametry i wydaja sie byc podobne, ale poniewaz nie do końca rozumiem znaczenie wszystkich, i tu prosba do was, który według was bedzie najbardziej odpowiedni własciwościami do ceny. który wy byscie z tych uwazali za najbardziej warty uwagi?
liqui moly z tego co widze nie ma normy 504.00/507.00 VW wiec nie wiem czy bedzie własciwy do BKD :?:OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
Komentarz