zamarzłam :((((

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • chester121
    L&K
    • 2005
    • 1053

    #76
    nie przejmuj sie na zapas
    jesli autko dopiero co zaczelo zaskakiwac a juz sie wylaczylo rozrusznik to mogl zgasnac

    pzdr

    Komentarz

    • Bonus
      Ambiente
      • 2005
      • 249

      #77
      Może sprzęgła nie nacisnęła, ja na przykład w fordzie na początku miałem dziwny objaw jakby olej w skrzyni bardzo zgęstniał jak puściłem sprzęgło to nie bardzo silnik dawał rade ale to benzyna nie diesel.

      Komentarz


      • #78
        O i jeszce jedna wpadka z dzisiaj. Wracamy z obiadziku, kawałek po włączeniu na skrzyżowaniu ojciec na luz zmienia puszcza sprzęglo(lewarek w pozycji luz) a tu odgłos jak ze starego traktora(zazębiające się tryby) od razu po heblach i WTF :shock: I potem jakgdyby nigdy nic dalej chodziło dobrze, coś mi się wydaje ze z obiema Oct nie bedzie ani nie bylo tyle problemów co będzie z SPB... Octa ATD gada zdrowo od czasu mrozów i pali jakby ich nie bylo :diabelski_usmiech

        Komentarz

        • MZD
          Ambiente
          • 2004
          • 242

          #79
          Przy uruchamianiu warto chyba wyłączyć całą elektrykę (radio, ogrzewanie lusterek i tylnej szyby) i włączać ją dopiero po udanym rozruchu silnika.
          Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...

          Komentarz

          • chester121
            L&K
            • 2005
            • 1053

            #80
            te rzeczy samochod sam gasi
            swiatla, radio, i inne urzadzenia pobierajace prad
            zeby caly mozliwy prad poszedl na rozruch auta

            wiec nie musicie sie bawic we wlaczanie i wylaczanie radia

            Komentarz

            • xekon
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 742

              #81
              Zamieszczone przez szkoda
              Zamieszczone przez xekon
              U mnie dziwny objaw - i nie wiem co to moze sie sypac odpala w miare (z pierwszego kopa, dzis nawet po nocy - bylo chyba z -25) ale niestety po chwili 3 pikania i sygnalizacja iskiego poziomu plynu chlodzacego/ zbyt wysokieg temp silnika. Jak zlapie troszke temperatury to ten alarm nie wyskakuje? Moze macie jakies pomysly?
              czyzby plyn ci zamarzal?
              Wlasnie HGW tzn nie wiem czy plyn jest kijowy czy to moze pompa wodna nie zaskakuje... zalezy od czego jest blad... ale ze sprawdzeniem tego musze poczekac. W sumie to i tak jestem zadowolony bo autko zimowalo przez tydzien na tym "upale" i jakos dawalo rade. Teraz ma tydzien wakacji bo garaz sie zwolnil

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #82
                O wlaczenie chodzi tylko o to, aby pobudzic akumulator ktory jest zamrozony do pracy. W dieslu grzeja swiece przez jakies 10sekund przy takiej temperatrze ponizej -15. A benzyny generalnie nie maja takiego pobudzacza. Fakt potem to wszystko sie wylaczy, na czas pracy rozrusznika.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Piotrus
                  Rider
                  • 2004
                  • 524

                  #83
                  Zamieszczone przez Adrian
                  U mnie aku wczoraj po 5 latach powiedział papa. Koszt Sznajdera Silver to 300zł i gwarancja na 2 lata troszkę jest wyższy niż oryginalny ale mieści się.
                  Jakbyś czytał uważniej forum to byś wiedział że w tej cenie klubowicze OCP mają Centrę Futurę CF07 na którą jest 3 lata gwarancji i 2 lata assistance producenta :wink:
                  Z ciekawości - jaką pojemność i jaki prąd rozruchowy ma ta Twoja bateria?
                  Piotruś
                  AGR(RIP) + ALH

                  Komentarz

                  • djczas
                    RS
                    • 2005
                    • 9612

                    #84
                    -22 stopni dwadni nie odpalana zapaliła z jękiem ale odpaliła i ładnie gada nie ma jak benzyna.

                    Komentarz


                    • #85
                      A ja tam zakupiłem VARTA Blue Dynamic 100Ah i 800A, no ale do mojego LT-ka, bo w skodzinie jeszcze baeria OK

                      Komentarz

                      • djczas
                        RS
                        • 2005
                        • 9612

                        #86
                        jesli chodzi o aku to ja mam Varta 74Ah wlazł na siłe

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #87
                          Tu nie chodzi, co wejdzie na sile, bo w sumie to mozna do bagaznika dac dwa po 150Ah, tylko ile naladuje alternator. One maja granice w gore kilka procent gdzie moga ladowac wiekszy akumulator niz wsadzil producent. W przeciwnym wypadku akumulator bedzie wiecznie niedoladowany, co przyczyni sie do jego szybszego wykonczenia.
                          Alternatywa jest zmiana uzwojenia alternatora :idea:
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • djczas
                            RS
                            • 2005
                            • 9612

                            #88
                            jesli chodzi o alternator to mam 140A seryjna 90 nie dawała już rady

                            Komentarz

                            • Bonus
                              Ambiente
                              • 2005
                              • 249

                              #89
                              djczas rzeczywiście niema jak duża pojemna benzyna, najbardziej zaskoczył mnie ostatnio silnik ekotec opla vectry 2.3 litra, max moment osiąga przy 1500 obr/min

                              Komentarz

                              • Adrian
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 662
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                #90
                                Pojemność 80Ah, prąd rozruchowy 700A.
                                PerfectService by DGW
                                Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
                                Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
                                Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

                                Komentarz

                                • chester121
                                  L&K
                                  • 2005
                                  • 1053

                                  #91
                                  Bonus, z czym ty wyskakujesz
                                  jakies OT to w innym dziale :|

                                  Komentarz

                                  • nico21
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 2640
                                    • Volkswagen

                                    #92
                                    U mnie było dzis rano -22 na termometrze. Na szczescie skodzinka stoi w garazyku - tam temp wynosiła -6 - chyba trzeb bedzie go ogrzac:P. samochodzik odpalił bez problemu
                                    DACAR.team

                                    Komentarz

                                    • mariobros
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 551

                                      #93
                                      Uff...

                                      ...Miałem, przyznam, bardzo duże obawy. Auto stało do piątku na mrozie, dzisiaj wstałem przed 5:00, na termometrze przy oknie -24 stopnie. Zszedłem do auta, były maleńkie problemy z otwarciem drzwi, wsiadłem, włożyłem kluczyk, przekręciłem, kontrolka świec zgasła i... przekręciłem kluczyk. Zapalił od dotknięcia :shock: uchar Niecały obrót wałem, a wiem stąd, że niezbyt szybko zaczął kręcić. Mimo to tak odpalił. Na termometrze w aucie -25 stopni. Dałem mu popyrkać parę minut, potem ruszyłem na objazd osiedla, coby rozgrzać żonie auto. Minimalna temperatura wskazana przez termometr podczas tego objazdu wyniosła... -27 stopni. Jestem pełen podziwu dla tego auta. Aha, w aucie była butelka z Xeramic Diesel Protector (niemal cała, bo tego się dużo nie dodaje do ON). Zgadnijcie, co było w butelce... Gęsta galareta, która się nie poruszała :shock: Zastanawiam się teraz nad tym, czy to Xeramic zapobiega wytrącaniu parafiny z ON, czy też ON zapobiega zamienianie Xeramica w galaretę :lol
                                      Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
                                      Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...

                                      Komentarz

                                      • Nicia Paweł
                                        Classic
                                        • 2004
                                        • 15

                                        #94
                                        Witaj. Sprawdź sobie stopy - czy je masz -m Może padł automat śwaiteł stopu\
                                        Shadoon,
                                        Przejechane 280 000km TDI 90KM ICE

                                        Ambiente
                                        35 lata

                                        Komentarz

                                        • Radkow
                                          Rider
                                          • 2004
                                          • 299

                                          #95
                                          U mnie w niedziele rano -25* i Octavka niestety nie odpalila, a co dziwne mam nowe swiece, akumulator niecale 2 miesiace tez nowiutki i akumulator padl - podjechal Tata z kablami i od razu zapalila. Czy myslicie, ze moge pojsc do sklepu i zareklamowac aku?? Przeciez chyba nowy akumulator nie powinien miec takich objawow - po prostu prad na nim tak spadl, ze od razu sie alarm wlaczal
                                          Pozdrawiam
                                          Radek

                                          Komentarz

                                          • BioBogon
                                            Elegance
                                            • 2005
                                            • 921

                                            #96
                                            Zamieszczone przez Radkow
                                            U mnie w niedziele rano -25* i Octavka niestety nie odpalila, a co dziwne mam nowe swiece, akumulator niecale 2 miesiace tez nowiutki i akumulator padl - podjechal Tata z kablami i od razu zapalila. Czy myslicie, ze moge pojsc do sklepu i zareklamowac aku?? Przeciez chyba nowy akumulator nie powinien miec takich objawow - po prostu prad na nim tak spadl, ze od razu sie alarm wlaczal
                                            Może masz jakieś lekkie zwarcie i masz za duże obiciążenie na aku?
                                            Może też być, że pechowy egzemplarz aku Ci się trafił...
                                            Leon FR 2.0TDI 170KM

                                            Komentarz

                                            • Radkow
                                              Rider
                                              • 2004
                                              • 299

                                              #97
                                              Nie bede ukrywal, ze znajomy ze sklepu wcisnal mi akumulator jakiejs malo dla mnie znanej firmy bo nie mial Boscha Chyba pojade do niego i powiem, zeby mi zalatwil Boscha zamiast tego gowna.
                                              Pozdrawiam
                                              Radek

                                              Komentarz

                                              • kodyzak
                                                Classic
                                                • 2005
                                                • 39

                                                #98
                                                Zamieszczone przez mariobros
                                                Aha, w aucie była butelka z Xeramic Diesel Protector (niemal cała, bo tego się dużo nie dodaje do ON). Zgadnijcie, co było w butelce... Gęsta galareta, która się nie poruszała :shock: Zastanawiam się teraz nad tym, czy to Xeramic zapobiega wytrącaniu parafiny z ON, czy też ON zapobiega zamienianie Xeramica w galaretę :lol
                                                U mnie też galareta w butelce Xeramic. Przypuszczam, iż jego działanie polega na wchodzeniu w rekację z innymi związkmi. Znalazłem kartę produktu i okazało się, że głównym składnikiem Xeramic jest ... ropa naftowa (90%)


                                                Mi rano Octa odpaliła przy -28 st. C. Za drugim razem. Ale odpaliła.

                                                Komentarz

                                                • JPS1972
                                                  Ambiente
                                                  • 2005
                                                  • 247

                                                  #99
                                                  Wczoraj wracałwm z Poznania. Ruch straszny a droga....raczej tor lodowy. Przez jakiś okres czasu byłem zmuszony jechać 40 km/h. I zauważyłem, że przy tej prędkości + temperatura na zewnątrz = spadająca temperatura silnika (no i w samochodzie). Temperaturę silnika udało mi się zwiększyć jadąc na niższym biegu.
                                                  Pozdrawiam
                                                  Jacek

                                                  Komentarz

                                                  • BaPit
                                                    Rider
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2004
                                                    • 630

                                                    Zamieszczone przez Tymon
                                                    Miodzio :szeroki_usmiech
                                                    Życzę udanej eksploatacji 8)
                                                    Eghhhh. Cóż mogę powiedzieć :wink: Twoje słowa zdopingowały Czeszkę - dzięki Po tygodniu stania i pierwszych mrozach - odpaliła za pierwszym razem po pół sekundy. Dziś rano - no cóż, szyby zamarzły od środka, na desce i kierownicy szron, zimowy płyn do spryskiwaczy zamarzł (qfa, nie zwróciłem uwagi, że jest tylko do -20 ops: ), a skodzinka również odpaliła za pierwszym razem (ufff, bo aku powiedział, że dużo dłużej by nie kręcił :wink: ). Silniczek pracuje równomiernie - zero problemów - nagrzewa się do właściwej temperatury i ją trzyma niezależnie od ogrzewania (które u mnie pracuje na maxa, bo zmarźluch ze mnie :lol: ). Jedynie zawias zdaje się mówić, że upał zelżał :wink: :wink:

                                                    Pozdrawiam!
                                                    Bartek
                                                    była mocna Octa, a jest konik
                                                    Greckie Delikatesy

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...