Ja tam nic do emerytów nie mam - żeby tylko nie zamęczyć silnika lamusiarskim jeżdxeniem( nie chodzi mi o styl bycia tylko o dostosowanie optymalnych obrotów silnika) rozbawiają mnie goście którzy skaczą od świateł do świateł przyśpieszają i hamują po to tylko żeby szybciej np dojechać do czerwonego :lol:
P.S.
Nie uważacie, że to komiczne że nikt z salonowców skody nie wypowiada sie w wątkach merytorycznych ? :lol: Nie no rozumiem zapracowani sprzedaż itp.........
rozbawiają mnie goście którzy skaczą od świateł do świateł przyśpieszają i hamują po to tylko żeby szybciej np dojechać do czerwonego
a mnie tatusiowie, których jak się wyprzedza stwierdzają z wyższością: "wariat" :lol:
właściwie rzadko tak jeżdżę, ale doskonale rozumiem, coś trzeba robić
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Nie , nie tyle wariat bo mam takich kumpli i nie są wariatami, to ze mnie ktoś rozbawia to nie znaczy, że jest dla mnie idiotą . Nigdy nie jeździłem z takim silnikiem stąd moje, być może dla kogoś lamerskie pytania.
rozbawiają mnie goście którzy skaczą od świateł do świateł przyśpieszają i hamują po to tylko żeby szybciej np dojechać do czerwonego
Ooo to ja! I jeszcze jak dolatuje do świateł na zielonym to myślę " żeby się zmieniło na żółte, żeby się zmienił ona żółte..." i ... wtedy mam Pole Position :diabelski_usmiech .
W tym nie chodzi o to, żeby szybciej dojechać do świateł, tylko żeby poczuć, że się jedzie ( t.j. przyspieszenie i opóźnienie ) a nie "bezpłciowo teleportuje" z miejsca na miejsce...
Co do jazdy 1,5 - 2,5 krpm to się nie będę wypowiadał; skoro czerwone pole zaczyna się przy 6000 rpm to chyba wszystko jasne. TSI to nie ciężarówka z 20 biegami i użytecznym ( ekonomicznym ) zakresem obrotów 1500 - 2000 rpm zaznaczonym na zielono.
Zamieszczone przez szkoda
...
a mnie tatusiowie, których jak się wyprzedza stwierdzają z wyższością: "wariat" :lol:
zbigniew147 napisał/a:
1800, 2000, 2500 to standart
może i standard... ale co najwyżej emeryta
Więc wytłumacz ku#$$%wa proszę emerytowi jaki jest sens jadąc z prędkością stałą utrzymywać 4000 rpm (bo jakoś nie widzę tu wypowiedzi że pedał w podłogę przy 1600rpm)
DSG w takim razie to jedno wiejkie GÓWNO
Temat rzeka, ilu uzytkowników tyle zdań. Osobiście uważam , że kręcenie do 4000 w mieście nie jest rozsądne ,( co innego w trasie) . Mieszkam w małym miasteczku codziennie dojeżdżam do pracy ok. 4 km przez miasto, jade dość dynamicznie (względem innych kierowców) ale nigdy nie dokręcam do 3000 obr/min. , po prostu nie widzę sensu.
Spokojnie mozna krecic te motory do 3-4k przy docieraniu i 5-6k pozniej a jazda 1,5-2.0k jak kto lubi jego auto jego sprawa ale dlugiej i bezawaryjnej jezdzie to nie pomoze :lol:
Temat rzeka, ilu uzytkowników tyle zdań. Osobiście uważam , że kręcenie do 4000 w mieście nie jest rozsądne ,( co innego w trasie) . Mieszkam w małym miasteczku codziennie dojeżdżam do pracy ok. 4 km przez miasto, jade dość dynamicznie (względem innych kierowców) ale nigdy nie dokręcam do 3000 obr/min. , po prostu nie widzę sensu.
ale to nie o to chodzi, chodzi o to, żeby nie zamulać, parę dni temu jakis kolega wrzucał filmik jak jeździ na codzień to była po prostu masakra i rzeźnia...
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
E diesel....... :lol:
NIe - chodzi mi o to w takich kwestiach producent badź co bądź skomplikowanej zabawki powienien się jednoznacznie wypowiedziec - wtedy nie byłoby kuilkudziesięciu wątków na tym forum. wiesz taka luźna uwaga ,że rady doświadczonych posiadaczy są zupełnie odmienne od opisów w instrukcjach, a to chyba przyznasz raczej nie jest normalne( chyba że faktycznie w dzisiajszym świecie normą jest : jak kogos zrobić w ch.....a)
Ciekawie rozwijasz wypowiedź - nie zgadzasz się ze mną ze zapisy w instrukcji są różne od tych proponowanych przez userów?
P.S.
odwołania do toyoty nie skumałem
Ciekawie rozwijasz wypowiedź - nie zgadzasz się ze mną ze zapisy w instrukcji są różne od tych proponowanych przez userów?
P.S.
odwołania do toyoty nie skumałem
no oczywiście, że się nie zgadzam, ale tłumaczenie dlaczego jest ponad moje siły, może ktoś inny się pokusi, to są oczywiste kwestie.
jak nie jesteś samochodziarzem, tak jak to stwierdziłeś wyżej to Skoda wbrew temu co Ci się wydaje nie jest najlepszym rozwiązaniem właśnie i ja zdecydowanie polecam tojotę, tam się Tobą zaopiekują a tu zawsze zostaniesz zostawiony na pastwę losu (ASO Skoda) :lol:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Panowie posiadacze samochodów benzynowych , którzy nie wiecie kiedy zmieniac biegi, to ja wam podpowiem:
spróbujcie zmienic bieg na wyższy przy 1400 obr/min potem wyłączcie wasze hi/fi , tuby i wzmacniacze, a posłuchajcie tylko motoru. Czyz nie pracuje tak jakby miał za chwile wyzionąć ducha, albo jak diesel taty? Otóz zaprawdę powiadam wam, nie czyńcie tego nigdy więcej, nie idźcie tą drogą!
Panowie posiadacze samochodów benzynowych , którzy nie wiecie kiedy zmieniac biegi, to ja wam podpowiem:
spróbujcie zmienic bieg na wyższy przy 1400 obr/min potem wyłączcie wasze hi/fi , tuby i wzmacniacze, a posłuchajcie tylko motoru. Czyz nie pracuje tak jakby miał za chwile wyzionąć ducha, albo jak diesel taty? Otóz zaprawdę powiadam wam, nie czyńcie tego nigdy więcej, nie idźcie tą drogą!
Nie no to jest oczywiste, moze napisz dokładnie od ilu obrotów Twój słuch stwierdza że silnik się nie męczy, jadąc po poziomym terenie, gdy nie zależy Tobie na szybkim osiagnięciu 100km/h
"poza tym TSI ciągnie od 1500, tak jest w instrukcji i też koniec " jak to diesel na benzynę
Mi wychodzi na to że 2000 - 2100 spokojnie daje radę ale dopiero zaczynam jakby co wyprowadźcie mnie z błędu nie zależy mi na oszczędzaniu tych mililtrów paliwa. Do smutnego mruczenia silnika niedopuszczam..........
Jeden o kozie drugi o wozie :evil:
Najpierw jedni mi wmawiają że mam jeździć utrzymując 4000rpm lub nawet 5-6k rpm(gdzie przy 6000 mam mniej Nm niż przy 1500) a następnie kolejny każe mi zmienić bieg na wyższy przy 1400 (tego nie robi nawet DSG która jest kilerem dwumasy a której CAXA nie posiada)
Mi wychodzi na to że 2000 - 2100 spokojnie daje radę
Jak czujesz ze tak jest dobrze to juz połowa sukcesu. Nie śledze obrotomierza z saperską dokładnością , ale strzałeczka podchodzi mi pod 2500 i tego sie trzymam. (oczywiście nie próbują osiągnąć fabrycznego "9,8 s do 100km/h" Jadąc w trasie zgrzeszyłbym gdybym powiedział ze też trzymam sie tych wartości, po prostu przesiadłem sie z 15 letniego diesla i ten silnik jeszcze daje mi frajde z jazdy, więc polecam szczerze podkręcic go wyżej (tak dla zdrowotności )
Komentarz