Zamieszczone przez zbigniew147
[O2] 1.4 TSI - wrażenia z eksploatacji
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez Wojtas_PoznańZamieszczone przez zbigniew1471800, 2000, 2500 to standart
P.S.
Nie uważacie, że to komiczne że nikt z salonowców skody nie wypowiada sie w wątkach merytorycznych ? :lol: Nie no rozumiem zapracowani sprzedaż itp.........
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bassyrozbawiają mnie goście którzy skaczą od świateł do świateł przyśpieszają i hamują po to tylko żeby szybciej np dojechać do czerwonego
właściwie rzadko tak jeżdżę, ale doskonale rozumiem, coś trzeba robićsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bassyrozbawiają mnie goście którzy skaczą od świateł do świateł przyśpieszają i hamują po to tylko żeby szybciej np dojechać do czerwonego
W tym nie chodzi o to, żeby szybciej dojechać do świateł, tylko żeby poczuć, że się jedzie ( t.j. przyspieszenie i opóźnienie ) a nie "bezpłciowo teleportuje" z miejsca na miejsce...
Co do jazdy 1,5 - 2,5 krpm to się nie będę wypowiadał; skoro czerwone pole zaczyna się przy 6000 rpm to chyba wszystko jasne. TSI to nie ciężarówka z 20 biegami i użytecznym ( ekonomicznym ) zakresem obrotów 1500 - 2000 rpm zaznaczonym na zielono.
Zamieszczone przez szkoda...
a mnie tatusiowie, których jak się wyprzedza stwierdzają z wyższością: "wariat" :lol:Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wojtas_Poznańzbigniew147 napisał/a:
1800, 2000, 2500 to standart
może i standard... ale co najwyżej emeryta
DSG w takim razie to jedno wiejkie GÓWNO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eaglemirekDSG w takim razie to jedno wiejkie GÓWNO
jak sądzę DSG załatwiło mi dwumasę skutecznie :lol:
ale utrzymywanie za wszelką cenę 4000 przy jeździe ze stałą prędkością nie ma specjalnego sensu.
ku@wa :!:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Temat rzeka, ilu uzytkowników tyle zdań. Osobiście uważam , że kręcenie do 4000 w mieście nie jest rozsądne ,( co innego w trasie) . Mieszkam w małym miasteczku codziennie dojeżdżam do pracy ok. 4 km przez miasto, jade dość dynamicznie (względem innych kierowców) ale nigdy nie dokręcam do 3000 obr/min. , po prostu nie widzę sensu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ori2Temat rzeka, ilu uzytkowników tyle zdań. Osobiście uważam , że kręcenie do 4000 w mieście nie jest rozsądne ,( co innego w trasie) . Mieszkam w małym miasteczku codziennie dojeżdżam do pracy ok. 4 km przez miasto, jade dość dynamicznie (względem innych kierowców) ale nigdy nie dokręcam do 3000 obr/min. , po prostu nie widzę sensu.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bassyWiec ja sie pytam ku@#@@wa po co dają ludziom instrukcję użytkowania?
Zamieszczone przez bassyO gdzie ten filmok można zobaczyc?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
E diesel....... :lol:
NIe - chodzi mi o to w takich kwestiach producent badź co bądź skomplikowanej zabawki powienien się jednoznacznie wypowiedziec - wtedy nie byłoby kuilkudziesięciu wątków na tym forum. wiesz taka luźna uwaga ,że rady doświadczonych posiadaczy są zupełnie odmienne od opisów w instrukcjach, a to chyba przyznasz raczej nie jest normalne( chyba że faktycznie w dzisiajszym świecie normą jest : jak kogos zrobić w ch.....a)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bassyE diesel.......
przecież w tym przypadku to praktycznie nie ma znaczenia, masz diesla na benzynę :lol:
Zamieszczone przez bassya to chyba przyznasz raczej nie jest normalne
jak widzę trzeba było tojotkę kupićsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Może nie 1.4 TSI ale zmieniać biegi też trza umić :szeroki_usmiech
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SyNyGRG5PVc[/youtube]Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bassyCiekawie rozwijasz wypowiedź - nie zgadzasz się ze mną ze zapisy w instrukcji są różne od tych proponowanych przez userów?
P.S.
odwołania do toyoty nie skumałem
jak nie jesteś samochodziarzem, tak jak to stwierdziłeś wyżej to Skoda wbrew temu co Ci się wydaje nie jest najlepszym rozwiązaniem właśnie i ja zdecydowanie polecam tojotę, tam się Tobą zaopiekują a tu zawsze zostaniesz zostawiony na pastwę losu (ASO Skoda) :lol:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Panowie posiadacze samochodów benzynowych , którzy nie wiecie kiedy zmieniac biegi, to ja wam podpowiem:
spróbujcie zmienic bieg na wyższy przy 1400 obr/min potem wyłączcie wasze hi/fi , tuby i wzmacniacze, a posłuchajcie tylko motoru. Czyz nie pracuje tak jakby miał za chwile wyzionąć ducha, albo jak diesel taty? Otóz zaprawdę powiadam wam, nie czyńcie tego nigdy więcej, nie idźcie tą drogą!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ori2Panowie posiadacze samochodów benzynowych , którzy nie wiecie kiedy zmieniac biegi, to ja wam podpowiem:
spróbujcie zmienic bieg na wyższy przy 1400 obr/min potem wyłączcie wasze hi/fi , tuby i wzmacniacze, a posłuchajcie tylko motoru. Czyz nie pracuje tak jakby miał za chwile wyzionąć ducha, albo jak diesel taty? Otóz zaprawdę powiadam wam, nie czyńcie tego nigdy więcej, nie idźcie tą drogą!
"poza tym TSI ciągnie od 1500, tak jest w instrukcji i też koniec " jak to diesel na benzynę
Mi wychodzi na to że 2000 - 2100 spokojnie daje radę ale dopiero zaczynam jakby co wyprowadźcie mnie z błędu nie zależy mi na oszczędzaniu tych mililtrów paliwa. Do smutnego mruczenia silnika niedopuszczam..........
Komentarz
-
-
Jeden o kozie drugi o wozie :evil:
Najpierw jedni mi wmawiają że mam jeździć utrzymując 4000rpm lub nawet 5-6k rpm(gdzie przy 6000 mam mniej Nm niż przy 1500) a następnie kolejny każe mi zmienić bieg na wyższy przy 1400 (tego nie robi nawet DSG która jest kilerem dwumasy a której CAXA nie posiada)
Komentarz
-
-
Mi wychodzi na to że 2000 - 2100 spokojnie daje radę
Jak czujesz ze tak jest dobrze to juz połowa sukcesu. Nie śledze obrotomierza z saperską dokładnością , ale strzałeczka podchodzi mi pod 2500 i tego sie trzymam. (oczywiście nie próbują osiągnąć fabrycznego "9,8 s do 100km/h" Jadąc w trasie zgrzeszyłbym gdybym powiedział ze też trzymam sie tych wartości, po prostu przesiadłem sie z 15 letniego diesla i ten silnik jeszcze daje mi frajde z jazdy, więc polecam szczerze podkręcic go wyżej (tak dla zdrowotności )
Komentarz
-
Komentarz