Witam.
Ciągle siedzę i analizuję Nie jest łatwo wyskoczyć z 70 tysiaków, szczególnie kiedy połowa osób próbuje mi wybić OII z głowy, a połowa mówi że to rewelacyjna alternatywa. Dla mnie Octavia Combi jest ok - niby będzie kosztowała prawie 70000, ale będzie miała lakier metalik, 600 litrowy bagażnik, alufelgi 16, fabryczny alarm, przyciemniane szyby, tempomat, radio z mp3, skórzaną kierownicę, klimatronik, krytykowany silnik 1.2 tsi (krytykowany przez osoby które go nie posiadają ) który bije osiągami większość diesli i wolnossących benzynówek z zakresem mocy 100-130 kM... Szukam, szukam i nic podobnego, w zbliżonej cenie i z ww wyposażeniem nie mogę znaleźć. Tylko nie pokazujcie mi znowu jakiegoś golasa w sedanie za 65 tys
i tego się trzymaj :diabelski_usmiech pierwsza myśl najlepsza :wink: Jak przeczytałem co twój potencjalny szkodnik bedzie miał to powiem szczerze, że gdyby padło na mnie to bym się nie zastanawiał (no może z tym silnikiem, ale zaraz się przyznaję, że faktycznie takim nie pomykałem więc jeżeli go testowałeś i jest ok to...BRAĆ KUPOWAĆ I CIESZYĆ SIĘ JAZDĄ :yay:
za 68 tyś zł kupili u mnie w firmie Chevroleta Cruza 2.0 diesel 160 KM, super autko. Na 90 procent jestem przekonany ze Skoda 1.2 TSI sie nie umywa, ze względu na owy silnik.
Ja Ci odradzałem tylko silnik 1.2 tsi, a nie Octavię. Pamiętaj, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Wiem to min. po sobie :diabelski_usmiech . Moja tęsknota do 200 koni i więcej jest coraz silniejsza . Wszystko inne (no może poza klimą traci znaczenie :szeroki_usmiech ).
Ja Ci odradzałem tylko silnik 1.2 tsi, a nie Octavię. Pamiętaj, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Wiem to min. po sobie :diabelski_usmiech . Moja tęsknota do 200 koni i więcej jest coraz silniejsza . Wszystko inne (no może poza klimą traci znaczenie :szeroki_usmiech ).
ale kolega pisał że jeździ po mieście i tez liczy na w miare normalne spalanie aw 1.2 takie jest. kazdy inny wiekszy będzie palił wiecej (czasami nie dużo więcej ale zawsze)
jak uzna że za mało koni to sobie program zrobi i będie to jeździło tak jak 1.4 tsi
w serii i tak będzie mial cos ok 115 koni wiec po programie do 140 mozna mieć
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Wiem to min. po sobie :diabelski_usmiech . Moja tęsknota do 200 koni i więcej jest coraz silniejsza
Ale nie każdy lubi jeździć szybko i nie potrzeba mu 200 koni.
Kupi 1.4, albo 1.8 i za dwa miesiące qorzen założy wątek "pomocy bo dużo pali".
qorzen, bezwzględnie wykonaj jazdę próbną przed zakupem. W niektórych salonach jest nawet możliwość wypożyczyć samochód na weekend więc pogadaj. Taka jazda "na spokojnie" jest nieporównywalnie lepsza niż 5 kilometrów zrobione ze sprzedawcą na fotelu obok.
jak uzna że za mało koni to sobie program zrobi i będie to jeździło tak jak 1.4 tsi
w serii i tak będzie mial cos ok 115 koni wiec po programie do 140 mozna mieć
no tak tego nie wziałem pod uwagę więc dla mnie nie ma pytań
Świetnie, tylko to nie jest kombi Świetny silnik, ale mi zależy też na innych rzeczach które wymieniłem powyżej.
Ale ty doskonale wiesz co chcesz kupić. Nie wiem po co ten wątek. Kup sobie O2 z silniczkiem 1.2 za 70k wraz z tym "wyszukanym" wyposażeniem w stylu ciemnych szybek, tempomatem i alufelgami 15". Z takim wyposażeniem to auto faktycznie przebija klasę średnią "w standardzie" jak i inne proponowane tu auta klasy kompakt. :wink:
qorzen, To masz juz cene od Danielcia, czy jakas wydumana z palca ??
Tak, od Danielcia, oraz od konkurencji po ciężkich targach
[ Dodano: Czw 24 Maj, 12 12:21 ]
Zamieszczone przez pandzik
Zamieszczone przez qorzen
Świetnie, tylko to nie jest kombi Świetny silnik, ale mi zależy też na innych rzeczach które wymieniłem powyżej.
Ale ty doskonale wiesz co chcesz kupić.
No właśnie nie wiem Mam wiele wątpliwości jeżeli chodzi o OII, więc chętnie wysłucham logicznych podpowiedzi. Tylko zależy mi na racjonalności, jeżeli piszę że potrzebuję nadwozia kombi z oszczędną benzyną do jeżdżenia po mieście, to niech nikt mnie nie przekonuje że C5 czy Cruze w dieslu są lepsze........ Poza tym bardzo ważny jest koszt leasingu, więc co z tego że konkurencyjne autko kosztuje 60 tys, jeżeli po dodaniu kosztów wychodzi 70 tys, a OII za 69tys wyjdzie 72tys.
Pozdrawiam.
qorzen, To masz juz cene od Danielcia, czy jakas wydumana z palca ??
Tak, od Danielcia, oraz od konkurencji po ciężkich targach
[ Dodano: Czw 24 Maj, 12 12:21 ]
Zamieszczone przez pandzik
Zamieszczone przez qorzen
Świetnie, tylko to nie jest kombi Świetny silnik, ale mi zależy też na innych rzeczach które wymieniłem powyżej.
Ale ty doskonale wiesz co chcesz kupić.
No właśnie nie wiem Mam wiele wątpliwości jeżeli chodzi o OII, więc chętnie wysłucham logicznych podpowiedzi. Tylko zależy mi na racjonalności, jeżeli piszę że potrzebuję nadwozia kombi z oszczędną benzyną do jeżdżenia po mieście, to niech nikt mnie nie przekonuje że C5 czy Cruze w dieslu są lepsze........ Poza tym bardzo ważny jest koszt leasingu, więc co z tego że konkurencyjne autko kosztuje 60 tys, jeżeli po dodaniu kosztów wychodzi 70 tys, a OII za 69tys wyjdzie 72tys.
Pozdrawiam.
.
Ten sam dylemat przechodzilem 2 lata temu i wybralem Octe z tym własnie silnikiem i nawet chwile nie żalowalem, silnik do miasta idealny, mało pali, jest prosty do bólu, 8 zaworowy , nie ma tam sie co popsuć. Dynamika elegancka. Jak masz dobra oferte od danielcia to nawet sie nie zastanawiaj , bierz leasing na 2-3 lata i ciesz sie z bezproblemowej bezawaryjnej , komfortowej i bezpiecznej jazdy. Uwierz że SKODA ma tak super ceny że nikt ich nie jest w w stanie pobić biorac pod uwage co za to oferują. Ja wręcz uważam że te samochody jak na to co oferują to są nieprzyzwoicie tanie, ale to chyba dobrze dla nas kupujących
Ten sam dylemat przechodzilem 2 lata temu i wybralem Octe z tym własnie silnikiem i nawet chwile nie żalowalem, silnik do miasta idealny, mało pali, jest prosty do bólu, 8 zaworowy , nie ma tam sie co popsuć. Dynamika elegancka. Jak masz dobra oferte od danielcia to nawet sie nie zastanawiaj , bierz leasing na 2-3 lata i ciesz sie z bezproblemowej bezawaryjnej , komfortowej i bezpiecznej jazdy. Uwierz że SKODA ma tak super ceny że nikt ich nie jest w w stanie pobić biorac pod uwage co za to oferują. Ja wręcz uważam że te samochody jak na to co oferują to są nieprzyzwoicie tanie, ale to chyba dobrze dla nas kupujących
Powiedz mi, co Ty bierzesz?
[ Dodano: Czw 24 Maj, 12 13:44 ]
Zamieszczone przez Maicroft
Nie grzesz, wyznawcy mowią ze TSI chodzi na powietrze i co ktorych wdech wacha benzyne :twisted:
qorzen, wychodzi więc na to, że czym prędzej powinieneś zamówić Octavię o której piszesz, bo faktycznie jest to dla Ciebie najlepsza opcja...
Choć ja z pewnością tego wyboru (wyposażenia, silnika, ceny) nie pochwalam...
pandzik, Maicroft,
nie bardzo rozumiem, uszczypliwość ;-)
Wiem że dane na papierze nie zawsze pokrywają się z z rzeczywistością, ale jestem praktycznie pewien, że 1.8TSI przy jeździe z użyciem max 100KM będzie mniej spalał od 1.6 MPI. (tak też jest w danych technicznych)
1.2 TSI będzie spalał znacząco mniej.
Inna sprawa to LPG ale to kwestia ceny paliwa jest a nie spalania.
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
wybralem Octe z tym własnie silnikiem i nawet chwile nie żalowalem, silnik do miasta idealny, mało pali, jest prosty do bólu, 8 zaworowy , nie ma tam sie co popsuć. Dynamika elegancka.
W tych slowach bym polemizowal. Mowi to posiadasz diesla ktory nie jedzie bo ma mniej mocy niz to 1.2TSI :lol: A co do bezawaryjności, to w Twoim przypadku tak bylo. Niestety juz jakies akcje serwisowe sa, mozliwosc dlubniecia tego silnika została ukrócona i takie tam. Ile nastukales kkm
Zorr, Wczoraj patrzylem na info o nowej Pandzie 1.2. Spalanie bylo identyczne z tym jakie ja mialem w Pandzie... tylko ze ja mialem diesla, a benzynowa palila rowno 3l wiecej niz na tej karteczce.
Zorr, Tylko ciekawe czemu wiekszosci srednia wychodzi ponad 10l, nie chca oszczedzac czy to jest to mniej niz w 1.6 gdzie tyle wlasnie wychodzi.
Szkoda ze na motostat nikt nie pisze srednich predkosci, wtedy mozna by stwierdzic na ile to miasto miastu rowne. Gdzies tam znalazlem przy sredniej 23-25km/h ze zbiornika przy tej mocy wychodzi 11,5-12l Musialbym poszukac jakiegos 1.2TSI teraz i 1.6 dla porownania. U mnie wychodzi 8-8,5l jak mozna sprawdzic.
Ja powtarzam, spalanie spalaniu nie rowne. Dlatego ja patrze tylko na wartosci max jakie ludzie maja na motostat, bo auto wiecej palic nie bedzie. Moze tylko mniej :twisted: A powtarzam to wielokrotnie, bo potem jak to mialo juz tu miejsce kilku krotnie jest lament, ze mi pali X, a innym pali 3/4X, a sa tacy ze 1/2X
Ten sam dylemat przechodzilem 2 lata temu i wybralem Octe z tym własnie silnikiem i nawet chwile nie żalowalem, silnik do miasta idealny, mało pali, jest prosty do bólu, 8 zaworowy , nie ma tam sie co popsuć. Dynamika elegancka. Jak masz dobra oferte od danielcia to nawet sie nie zastanawiaj , bierz leasing na 2-3 lata i ciesz sie z bezproblemowej bezawaryjnej , komfortowej i bezpiecznej jazdy. Uwierz że SKODA ma tak super ceny że nikt ich nie jest w w stanie pobić biorac pod uwage co za to oferują. Ja wręcz uważam że te samochody jak na to co oferują to są nieprzyzwoicie tanie, ale to chyba dobrze dla nas kupujących
Powiedz mi, co Ty bierzesz?
[ Dodano: Czw 24 Maj, 12 13:44 ]
Zamieszczone przez Maicroft
.
nie powiem bo mi dealera odbijesz
.
.
.
PS.
Podaj mi przyklad tak samo zajebistego auta , z takim wyposazeniem, z dynamicznym silnikiem co fajnie zbiera sie spod swiateł, malo pali , ma super materialy w srodku, mięciutki kokpit a nie plastiki jak wyciosane siekierą jak to jest np w VW Touran, nic w nim nie trzeszczy, jest nieawaryjne i za takie pieniadze to odrazu sprzedaje swoją octe i lece do salonu kupic coś innego Prawda jest taka że nikt skodzie do pięt nie siega w kwestii stosunku ceny do jakosci, zresztą widac to po rankingach sprzedawalnosci sie tych samochodów, itp itd.
Maicroft, miasto miastu nierówne a i ta sama trasa pokonywana dzisiaj nie równa się jutrzejszej. Już kiedyś pisałem, 1.8TSI pali mi w mieście na odcinku 4km z 1 zatrzymaniem w przedszkolu od 8.0l/100km do 16.5l/100km.
No ale to chyba każdy wie, tak samo jak fakt, iż diesel o podobnej mocy pali od 15% do 30% mniej zależnie od tego jak się ciśnie.
PS Osobiście jakbym miał wybierać między 1.6MPI + LPG a 1.2TSI do miasta to wybrałbym opcje 1.6MPI.
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Agamek12, co masz na myśli pod względem "wyposażenia"?
No to, że wybierając "bogatsze" wyposażenie cena robi się (dla mnie) absurdalnie nieatrakcyjna...
.
dokladnei , wyszedlem z tego samego zalozenia kupujac moją O2FL. Ja dalem za swoją 55 tys pln a jak widze ze ludzie płacą za to samo auto po 70-80 to ich podziwiam. Jakie trzeba przebiegi robić żeby taka różnica w cenie sie zwrócila?
dokladnei , wyszedlem z tego samego zalozenia kupujac moją O2FL. Ja dalem za swoją 55 tys pln a jak widze ze ludzie płacą za to samo auto po 70-80 to ich podziwiam. Jakie trzeba przebiegi robić żeby taka różnica w cenie sie zwrócila?
Ale nie kazdy chce jezdzic golasem z manualna klima, szybami w korbkach, skrzynia manualna itd. Takie gustowne dodatki powoduja zmiane ceny o 20tys :idea:
Komentarz