Zamieszczone przez qorzen
(no może z tym silnikiem, ale zaraz się przyznaję, że faktycznie takim nie pomykałem więc jeżeli go testowałeś i jest ok to...BRAĆ KUPOWAĆ I CIESZYĆ SIĘ JAZDĄ :yay:
Nie jest łatwo wyskoczyć z 70 tysiaków, szczególnie kiedy połowa osób próbuje mi wybić OII z głowy, a połowa mówi że to rewelacyjna alternatywa. Dla mnie Octavia Combi jest ok - niby będzie kosztowała prawie 70000, ale będzie miała lakier metalik, 600 litrowy bagażnik, alufelgi 16, fabryczny alarm, przyciemniane szyby, tempomat, radio z mp3, skórzaną kierownicę, klimatronik, krytykowany silnik 1.2 tsi (krytykowany przez osoby które go nie posiadają
) który bije osiągami większość diesli i wolnossących benzynówek z zakresem mocy 100-130 kM... Szukam, szukam i nic podobnego, w zbliżonej cenie i z ww wyposażeniem nie mogę znaleźć. Tylko nie pokazujcie mi znowu jakiegoś golasa w sedanie za 65 tys 
(no może z tym silnikiem, ale zaraz się przyznaję, że faktycznie takim nie pomykałem więc jeżeli go testowałeś i jest ok to...BRAĆ KUPOWAĆ I CIESZYĆ SIĘ JAZDĄ :yay:
. Wszystko inne (no może poza klimą traci znaczenie :szeroki_usmiech ).
Świetny silnik, ale mi zależy też na innych rzeczach które wymieniłem powyżej.
Świetny silnik, ale mi zależy też na innych rzeczach które wymieniłem powyżej.
Mam wiele wątpliwości jeżeli chodzi o OII, więc chętnie wysłucham logicznych podpowiedzi. Tylko zależy mi na racjonalności, jeżeli piszę że potrzebuję nadwozia kombi z oszczędną benzyną do jeżdżenia po mieście, to niech nikt mnie nie przekonuje że C5 czy Cruze w dieslu są lepsze........ Poza tym bardzo ważny jest koszt leasingu, więc co z tego że konkurencyjne autko kosztuje 60 tys, jeżeli po dodaniu kosztów wychodzi 70 tys, a OII za 69tys wyjdzie 72tys.
Świetny silnik, ale mi zależy też na innych rzeczach które wymieniłem powyżej.
Mam wiele wątpliwości jeżeli chodzi o OII, więc chętnie wysłucham logicznych podpowiedzi. Tylko zależy mi na racjonalności, jeżeli piszę że potrzebuję nadwozia kombi z oszczędną benzyną do jeżdżenia po mieście, to niech nikt mnie nie przekonuje że C5 czy Cruze w dieslu są lepsze........ Poza tym bardzo ważny jest koszt leasingu, więc co z tego że konkurencyjne autko kosztuje 60 tys, jeżeli po dodaniu kosztów wychodzi 70 tys, a OII za 69tys wyjdzie 72tys.


Prawda jest taka że nikt skodzie do pięt nie siega w kwestii stosunku ceny do jakosci, zresztą widac to po rankingach sprzedawalnosci sie tych samochodów, itp itd.
Komentarz