Marceliannn, chyba nie ma co już kombinować, choroba zdiagnozowana, jak najszybsze leczenie, po co się ciągłe wkur.iać... a remont szybko zacznie się zwracać, biorąc pod uwagę koszt oleju na dolewki
[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju
Zwiń
X
-
Passat B7, maj 2011, CDAA - parę dni temu dolewka 350ml po 4,5 tys. km.
Nie liczyłem dokładnie, ale na 15 tys. dolewam niecały litr oliwy. Nie jest to jakiś problem, ale delikatnie denerwuje.
Zauważyłem, że zużycie jest podczas jazdy w mieście przy krótkich dystansach. Rok temu wyprawa do Toskanii i z powrotem - razem lekko ponad 4 tys. km i nie było śladu zużycia :wink:
Komentarz
-
-
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem Skody Octavii 1.8 TSI DSG z 2011 r. Przebieg w mojej Skodzie to 108 tys. km. Kilka miesięcy po kupnie zapaliła mi sie kontrolka od poziomu oleju. Czytałem na forum, że te silniki troszkę biorą oleju. W związku z powyższym uzupełniłem olej, jednakże niedawno mi się zapaliła znów ta kontrolka. Jak się okazało u mnie to nie jest wcale troszkę ale jakieś 0,7 l na 1000 km. Wyczytałem na forum, że można zmienić tłoki i głowicę i samochód przestanie brać olej. W związku z powyższym moje pyt, brzmi ile kosztuje taka naprawa silnika, gdzie można ją zrobić w okolicach Warszawy? Czy może nie naprawiać tego silnika i co jakiś czas dolewać oleju. Tylko zastanawiam się czy takie spalanie oleju nie ma jakiegoś złego wpływu na silnik. Czy może zmienić olej na inny (obecnie jest zalany Castrol 5w30) lub dodać jakieś specyfiki uszczelniające typu np. FORTE. Co robić?? Jakie rozwiązanie wybrać? Proszę o poważne sugestię.
Komentarz
-
-
cybek3, Grzegorz56, już było opisywane:
Marceliannn, przeróbka tłoków http://krasnobrodzka-racing.com/
Warsztaty zajmujące się demontażem jak również złożeniem :diabelski_usmiech to:
http://www.dsize.pl - DGW
http://www.k-mot.pl - Robert z Mińska Maz.
Ostatnio byłem na ustawieniu zbieżności w http://www.dobrucki.com.pl/kontakt.php gdzie również chcą się zająć tym problemem.
Rozważ również dodatkowo wymianę rozrządu (napinacz + łańcuch - to podstawa)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cybek3Czytałem na forum, że te silniki troszkę biorą oleju.
Na pewno czytałeś to forum i ten wątek :?:
Przeczytaj go dokładnie, a znajdziesz tu wszystkie odpowiedzi na twe pytania :!:
Ile potrafią brać te silniki? czy możesz uzdrowić to olejem? w jakim stanie jest wnętrze silnika i świece przy takim zużyciu? jakimi awariami to może poskutkować? Jakie są polecane warsztaty w okolicach Warszawy? jaki jest koszt naprawy?
Wszystko w tym wątku jest... :!:
Tylko, na Boga, czytaj...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez redwaterWiec w 2012 te silniki juz chyba byly ok.
Komentarz
-
-
Zrobione następne 750 km, od ostatniego postu, stan oleju pod max. Przy okazji zrobiłem test v-max i wyszło 235 licznikowe i 226 wg GPS pod wiatr. :wink:
[ Dodano: Nie 19 Lip, 15 17:51 ]
Zamieszczone przez rezonMoja to sierpień 2012 i nawet przy mocnej jeździe autostradowej, olejach "samo zło" 504/507, wymianach wg QG1 przy 103kkm - wciąż tylko szklanka dolewki dla świętego spokoju czyli nic w ciągu całego przebiegu.fabian 1,4 mpi '00
octavia 1,8 tsi '12
Komentarz
-
-
Czy warsztaty
http://www.dsize.pl - DGW
http://www.k-mot.pl - Robert z Mińska Maz.
współpracują z
http://krasnobrodzka-racing.com ?
Komentarz
-
-
cybek3, w tych warsztatach rozbiorą ci silnik, tłoki zawieziesz lub wyślesz kurierem do Krasnobrodzkiej do przerobienia, odbierzesz przerobione i zawieziesz do warsztatu. W warsztacie złożą ci silnik i wymienią co jeszcze trzeba. No chyba, że dogadasz się w warsztacie, by to on wysłał i odebrał tłoki z Krasnobrodzkiej, tego nie wiem..
Komentarz
-
Komentarz