[O2] Dogrzewanie elektryczne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • krzynol
    odpowiedział(a)
    zajrzyj pod maskę i zobacz czy na skrzyni elektrycznej masz obsadzone wszystkie
    duże bezpieczniki z podłączonymi grubymi przewodami

    Zostaw komentarz:


  • gruto
    odpowiedział(a)
    panowie - jak sprawdzić czy ja mam to ogrzewanie el. ? dodam że mam climatronic ,chwilowe zużycie paliw wzrasta mi znacznie z 0,4/h do 0.9/h , co jeszcze ....podam VIN jeśli to coś pomoże TMBBS61ZACO21916 , wersja elegance - auto z czerwca 2010 . Dzieki z góry za podpowiedź

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Jeżeli nikt tam kabelka od alarmu nie puścił, to puste. Co Ci szkodzi się schylić i zobaczyć?

    Zostaw komentarz:


  • iFi
    odpowiedział(a)
    Enriquez, więc jednak jest inaczej

    Sorry za głupie pytania, ale tak jak pisałem wole się uzbroić w maksymalnie dużo wiedzy. Owe otwory są puste czy są czymś wypełnione?

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    W FL jest zupełnie inny przepust - nie polecam wiercić. Tam jest sztywny kawał plastiku. Są natomiast dwie dziurki 10mm - 3 cm poniżej tej grubej wiązki - trzeba odchylić dywanik, żeby zobaczyć. Nie trzeba nic kobinować.

    Zostaw komentarz:


  • iFi
    odpowiedział(a)
    Dzięki krzynol, masz Chłopie cierpliwość ops:

    Dopytuje tak, b warunki do pracy mam raczej spartańskie i nie chce nagłych niespodzianek w czasie pracy...

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    przebijasz się nad/obok przechodzącej wiązki w grodzi
    do tak grubych kabli, przewierć wiertłem do drewna w grodzi i wepchaj w to przewody
    wszystko w tutorialu jest opisane

    a to zdjęcie to chyba z O1

    Zostaw komentarz:


  • iFi
    odpowiedział(a)
    Ok, dzięki za info... Ostatnie pytanie zanim będzie mnie mieli bardziej niż dosyć

    Czy przepust w O2FL wygląda tak jak tutaj:



    ??

    Też należy obciąć jeden taki "cycek" aby dostać się do wnętrza? Trzeba to jakoś później uszczelniać aby nie kapało do środka?

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    zwykłą bierzesz, troszkę ją przeginasz
    a w nagrzewnicy nacinasz plastik lekko

    Zostaw komentarz:


  • iFi
    odpowiedział(a)
    Dzięki za odpowiedź, przyjrzałem się zdjęciom oryginalnych przewodów i faktycznie są zaciśnięte jakby na "kanciasto"... Zastanawiam się jedynie nad końcówką kabla po stronie nagrzewnicy dla "-". Tam jest taka końcówka kolankowa:



    Da się coś takiego nabyć? Szukałem ale nie mam pomysłu jak to się może fachowo nazywać... Ewentualnie wcisnę tam jakoś płaską końcówkę oczkową choć wolał bym rzecz jasna jak w ori...

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    szczęki tylko sześciokątne

    Zostaw komentarz:


  • rezon
    odpowiedział(a)
    Ja używam pkt. 2

    Zostaw komentarz:


  • iFi
    odpowiedział(a)
    Panowie, szybkie pytanie. Do zaciśnięcia końcówki oczkowej lepiej wybrać praskę ze szczękami sześciokątnymi czy taką która robi punktowy wcisk:



    albo



    ??

    Zostaw komentarz:


  • greg44
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Witek 703
    podjechałem do serwisu SKODY i wgrali mi do sterownika nowy soft.Wcześniej miałem 6201,a teraz 6885.Po tej operacji nagrzewnica działa idealnie.
    Czyli jednak da się uruchomić nagrzewnicę na przekaźnikach w BKD.

    Zostaw komentarz:


  • Witek 703
    odpowiedział(a)
    Kolego krzynol dziękuję jeszcze raz za wszelkie podpowiedzi w tym temacie.( ostatni mój post ze środy 16 stycznia godzina 13:00:08)Mam zamontowaną nagrzewnicę elektryczną nowego typy(na przekaźnikach) i mój sterownik silnika nie mógł tego uruchomić. Poszedłem więc"całość"-podjechałem do serwisu SKODY i wgrali mi do sterownika nowy soft.Wcześniej miałem 6201,a teraz 6885.Po tej operacji nagrzewnica działa idealnie.
    PS.Cała operacja kosztowała mnie 90 złotych.

    Zostaw komentarz:


  • piotrcar
    odpowiedział(a)
    dzieki

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    piotrcar, najmniejszy N10525509 - 30A

    Zostaw komentarz:


  • piotrcar
    odpowiedział(a)
    wiem tak ze na druga zime bedzie napewno ale tak chcialem jeszcze miec elektryczne.zona do pracy jezdzi 1km tak ze elektryczne bylo by fajne tylko ze akumulator nie da rady.

    a czy ma ktos numer tych bezpiecznikow co sa potrzebne do montazu ale w wersji 10 A, 15A, 20A ????

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    W Szwecji to chyba bardziej popularne i fajniejsze są te grzałki na 220V. I to by Ci się fajnie sprawdziło bo motorek dogrzany cały czas.

    Zostaw komentarz:


  • piotrcar
    odpowiedział(a)
    kurcze chcial bym to zalozyc ale samochod jezdzi na bardo malych odcinkach i mysle ze akumulator nie podola

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    piotrcar, jeśli myślisz o canowej nagrzewnicy to działa niezależnie od silnika

    w benzynie inny zacisk w skrzyni jest ori, 6 może być -tak naprwdę nie ma to znaczenia

    Zostaw komentarz:


  • piotrcar
    odpowiedział(a)
    czy zawsze kabel podpinamy pod zacisk 5 od lewej???u mnie jest on zajety wolny jest chyba 6. czy to dogrzewanie bedzie dzialalo w o2fl z silnikiem benzynowym???

    Zostaw komentarz:


  • marcink_1
    odpowiedział(a)
    Witam.
    Jeżeli ktoś jest zainteresowany nieużywaną nagrzewnicą CAN z końcówką E to również mogę odsprzedać. Została ona wyjęta z nowego samochodu rozbieranego do sportu przez salon VW, od którego odkupiłem nagrzewnicę w celu montażu we własnym samochodzie.
    Ze względu, że z montażu jej zrezygnowałem, jeżeli ktoś jest zainteresowany moge ją odsprzedać.
    Mam również dodatkowa osłonę, wtyczkę do can oraz przewody linki 16mm2.

    Pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • WIELKIBONGO
    odpowiedział(a)
    Naprawdę nie ma chętnych???? :roll:

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    to kto reflektuje na na nagrzewnicę elektryczną CAN - kompletną, sprawną
    z kompletem elementów do podłączenia do magistrali
    potrzeba tylko przewód 16mm2 i 4 konektory oczkowe do przykręcenia

    Zostaw komentarz:

Pracuję...