[O2] Dogrzewanie elektryczne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • WIELKIBONGO
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol
    WIELKIBONGO, a jednak .... :?
    no na to wygląda

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    WIELKIBONGO, a jednak .... :?

    Zostaw komentarz:


  • WIELKIBONGO
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez grajewiak
    blackrs, szukał
    dzieki ale zrezygnował

    Zostaw komentarz:


  • grajewiak
    odpowiedział(a)
    blackrs, szukał

    Zostaw komentarz:


  • WIELKIBONGO
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    WIELKIBONGO,

    A tyle się na to naczekałeś...
    niestety

    a tutaj taki zonk 8) :lol:

    a przy okazji-miałem ostatnio mozliwość ujeżdżania przez tydzień 1.4 tsi

    myślałem,ze to moja się długo grzeje :lol:

    dopiero teraz to doceniłem jak szybko łapie temperaturę

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    WIELKIBONGO,

    A tyle się na to naczekałeś...

    Zostaw komentarz:


  • WIELKIBONGO
    odpowiedział(a)
    Witam
    Otóż mam na sprzedaż nagrzewniczkę :lol:

    a nawet cały zestaw przygotowany i przysłany mi przez Krzyśka

    czyli nagrzewnica + osłona + śruba bezpiecznika + 2 nakrętki śrub + wtyczka CAN + 2 piny CAN + bezpiecznik 80A

    a oferuję ją do sprzedaży ponieważ podczas próby załozenia okazało się,że ja juz posiadam takie dogrzewanie elektryczne :roll:

    w związku z powyższym cały zestaw,który dostałem od Krzynola jest na sprzedaż (paczka nawet nie została rozpakowana) :lol:

    narazie wystawiam info tutaj-jak nie bedzie chętnych przez kilka dni wystawię w dziale giełda

    a gdyby ktos się zdecydował to zapraszam na priv-licze tylko na zwrot poniesionych kosztów 8)

    Zostaw komentarz:


  • grajewiak
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol
    grajewiak jak z climatica to wtyczka 20pinowa czarna - 7,8
    Dzięki jeszcze raz, teraz mam wybór do czego się podpinać.

    [ Dodano: Nie 17 Lut, 13 17:01 ]
    Montaż skończony i co najważniejsze: działa!!
    Co prawda jeszcze do skrzynki nie podpiąłem tylko do sprawdzenia bezpośrednio do akumulatora ale działa.

    Co ciekawe żeby grzałka się włączyła wystarczyło włączyć AC, nie musiałem na max ogrzewania robić.

    Uwagi:
    1. Nic nie zepsułem.
    2. Nie zamontowałem starej pokrywy od nagrzewnicy, teraz nie jest osłonięta żadnym plastikiem.
    3. Podziękowania dla krzynola i Enriqueza za wsparcie online i dobry manual.

    [ Dodano: Nie 24 Lut, 13 22:17 ]
    Jeszcze raz zadam pytanie bo chyba utonęło w gąszczu literek poprzedniego postu...

    Czy to ok, że nie muszę robić ogrzewania na max żeby nagrzewnica się włączyła? Wystarczy że jest AC włączone. Wyłącznie działa po przekręceniu na min. Mam climatic półautomat.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    grajewiak jak z climatica to wtyczka 20pinowa czarna - 7,8

    Zostaw komentarz:


  • grajewiak
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    albo wygodniej z panelu climatic
    No właśnie do climatica się dobrałem, tylko kolory się nie zgadzają.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    albo wygodniej z panelu climatic

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez grajewiak
    Dziwi mnie że weszła prawie do końca i dalej nie chce.
    przesmaruj łeb jakim śliskim lepiszczem

    poza tym patrzę w ETKĘ i do O2FL jest inny numer śruby - WHT 000 906
    ale ona chyba tylko długścią się różni, łeb ma raczej taki sam
    na pewno pasuje, bo do O2FL wsadzałem niejedną taką śrubę

    Zostaw komentarz:


  • grajewiak
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol
    Zamieszczone przez grajewiak
    Nie potrafię włożyć śrubki 1K0 919 625 do skrzynki bezpieczników
    ona wchodzi tylko w odpowiednim ustawieniu, tam wewnątrz jest uchwyt na łeb
    żeby ta śrubka się nie obracała przy przykręcaniu bezpiecznika
    No właśnie problem w tym, że niby wsadzam ją w dobrym ustawieniu - tzn przeciwległe ścianki prostopadle do podłogi. No nic - jutro będę kombinował - pewnie masz rację, że nie do końca dobrze ustawiłem. Dziwi mnie że weszła prawie do końca i dalej nie chce.

    Zamieszczone przez krzynol
    Zamieszczone przez grajewiak
    Ze zlokalizowaniem kabelków pomarańczowo-zielony(CAN-H) i pomarańczowo-brązowy (CAN-L), albo patrzę na złą wtyczkę albo po FL są inne kolory, albo źle patrzyłem
    CAN komfort weź z wiązki/wtyczki gatewaya piny 5 i 15
    Dzięki - dobre info.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez grajewiak
    Nie potrafię włożyć śrubki 1K0 919 625 do skrzynki bezpieczników
    ona wchodzi tylko w odpowiednim ustawieniu, tam wewnątrz jest uchwyt na łeb
    żeby ta śrubka się nie obracała przy przykręcaniu bezpiecznika

    Zamieszczone przez grajewiak
    Ze zlokalizowaniem kabelków pomarańczowo-zielony(CAN-H) i pomarańczowo-brązowy (CAN-L), albo patrzę na złą wtyczkę albo po FL są inne kolory, albo źle patrzyłem
    CAN komfort weź z wiązki/wtyczki gatewaya piny 5 i 15

    Zostaw komentarz:


  • grajewiak
    odpowiedział(a)
    Dziś zabrałem się za montaż nagrzewnicy. Reszta prac jutro.
    Rozbebeszyłem wnętrze, dobrałem się do wtyczki climatica i przewlokłem kable do komory silnika.

    Problemy:
    1. Ze zlokalizowaniem kabelków pomarańczowo-zielony(CAN-H) i pomarańczowo-brązowy (CAN-L), albo patrzę na złą wtyczkę albo po FL są inne kolory, albo źle patrzyłem.
    2. Enriquez miał rację - nie trzeba było zaciskać konektorów na kablu zasilającym - żeby przewlec obciąłem konektory. Będę musiał jeszcze raz zacisnąć.
    3. Nie potrafię włożyć śrubki 1K0 919 625 do skrzynki bezpieczników, nie dochodzi do końca - brakuje 2-3 mm żeby założyć bezpiecznik. Użyłem dużej siły - nic. Pytanie czy tam nic nie trzeba odciągnąć? Jakiegoś zatrzasku czy coś?

    Rady:
    1. Bez garażu nie polecam się za to zabierać - ja dziś robiłem na powietrzu, ale nie mam wyboru.
    2. Bagażnik nie jest najlepszym miejscem na postawienie odłączonego akumulatora - szczególnie jak go z rozpędu zamkniecie :twisted:

    Zostaw komentarz:


  • WIELKIBONGO
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol
    pamiętam, ale nie mam, bo się gościu nie odzwywa
    Gdyby cos to biorę w ciemno :lol:

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    rk14, rozumiem
    miałem taką grzałke, próbowałem naprawiać, przelutowywałem rezystory
    triaki, elementy które są narażone na przegrzanie i dupa blada
    klient musiał kupić inną

    Zostaw komentarz:


  • rk14
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol
    natomiast pytanie czy działa grzanie w automacie?
    Co masz na myśli w automacie? czy włącza się gdy zrobię klimatronik na tryb AUTO?
    Błąd w 7D Aux Heat. mam cały czas nie można go skasować, więc grzałka się nie włączy. Włącza się tylko gdy zrobię Output test VCDSem i wtedy grzeje max 670-680W (nie wiem czy nie powinna sprawna pobierać więcej mocy) a gdy kończę test grzałka się wyłącza (słychac mniejsze obciążenie silnika) i w bloku pomiarowym grzałka jest OFF (wszystkie parametry aby się włączyła spełnione, zimny silnik, temp. ok.0st.).

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    pamiętam, ale nie mam, bo się gościu nie odzwywa

    Zostaw komentarz:


  • WIELKIBONGO
    odpowiedział(a)
    krzynol, no włąśnie :diabelski_usmiech

    pamiętasz o mnie????? :szeroki_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • blackrs
    odpowiedział(a)
    krzynol i jak tam będziesz miał te nagrzewnice lub zestawy ?

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    rk14, w klimie jest info o błędzie w PTC, możesz to olać
    natomiast pytanie czy działa grzanie w automacie?
    też miałem takie grzałki z tymi błędami i niektóre działały normalnie, a niektóre nie

    Zostaw komentarz:


  • rk14
    odpowiedział(a)
    Witam Panowie,
    posiadam bliźniacze do waszych Octavi Audi A3. Też spotkał mnie problem z dodatkową grzałką, mam starszą wersje z końcówką D. Według instrukcji z forum przeprowadziłem naprawę przylutowując od nowa rezystor nr1 ( zaznaczony czerwoną strzałką w instrukcji). Problem polega na tym, że nie da się usunąć błędu w sekcji 7D AUX Heater, pozostaje błąd 014-Defective Z35


    Natomiast w sekcji 8-AUTO HVAC, jest kolejny błąd 00483 control module for auxiliary air heater, 013 check DTC Memory


    którego również nie da się usunąć i pojawia się taki komunikat po kliknięciu aby usunąć błąd.


    Ale sprawdzając grzałkę przez Output test w 7D AUX Heater, wygląda na to że grzałka grzeje po naprawie, jest pobór prądu max około 670W, słychać większe obciążenie silnika. Zdjęcie testu grzałki:


    Co w takim razie jest nie tak? Źle przelutowany rezystor? Czy jeszcze któryś z pozostałych przelutować? Dzięki za sugestie

    Zostaw komentarz:


  • skoda_gadac
    odpowiedział(a)
    O! Dzięki Wam
    Naprawiłem dogrzewanie i tak jak u pozostałych po ~30 sek. leci ciepełko. Co ciekawe rezystor trzymał się mocno, nie mogłem go oderwać, ale podgrzałem, dodałem trochę swojego lutu i działa! Trochę się trzeba namęczyć z tą śrubką u góry nagrzewnicy i należy uważać na delikatne zatrzaski w jej pokrywie, żeby ich nie połamać tak jak taki gościu skoda_gadać

    Zostaw komentarz:


  • WIELKIBONGO
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol
    WIELKIBONGO, są szanse

    krzynol, i jak tam sytuacja na froncie??? :diabelski_usmiech

    Zostaw komentarz:

Pracuję...