[O2] Dogrzewanie elektryczne
Zwiń
X
-
krzynol-przekaźniki zasilone są prawidłowo.W blokach pomiarowych nic nie widzę.Może(choć tego nie jestem pewien)trzeba pogrzebać coś w adaptacjach,może kodowaniu sterownika...
-
-
i to jest dobrze, no ciekawe co może być...Zamieszczone przez Witek 703mała moc grzania pin 70,duża moc grzania pin 71
cewka przekaźnika zasilanie ma stałe z bezpiecznika SB15 (5A)
zaś sterowanie z komputera silnika jest masą
i nie cykają przekaźniki na zimnym aucie?
sprawdź w blokach pomiarowych czy są informacje o tych wyjściach i ich stanie
Zostaw komentarz:
-
-
krzynol dzięki za odpowiedź,ale właśnie mam problem z tym wysterowaniem.Podłączyłem wszystko ja"BOZIA"przykazał i przekaźniki ani nagrzewnica nie "robią :evil:
(mała moc grzania pin 70,duża moc grzania pin 71)-może jeszcze jakieś tajne programowanie.
Zostaw komentarz:
-
-
Witek 703, rozumiem, że mówisz o nagrzewnicy nowszego typu?
tego nikt nie wie. które sterowniki silników wysterują przekaźniki
dla pocieszenia dodam, że większość
Zostaw komentarz:
-
-
nagrzewnica z końcówką F
Witam serdecznie.
Panowie czy jest możliwość wysterownia przekaźników nagrzewnicy w Skodzie z 2005 sterownikiem silnika o numerze 03G 906 016 F ?Jeżeli nie to jaki sterownik zastosować?
Zostaw komentarz:
-
-
według tutoriala robisz
zaciskarki są od 80zł :szeroki_usmiech
Zostaw komentarz:
-
-
Kupiłem nagrzewnicę z końcówka E i będę ją montował do swojej OIIFL MY2011.
Wątpliwości mam takie:
1. Czy Tutorial bez modyfikacji dotyczy OIIFL? Chodzi mi o podłączenie się do Climatica (nie mam climatronica).
2. Ma ktoś pomysł jak zacisnąć konektory oczkowe na przewody 16mm2 bez zaciskarki za 150zł?
Zostaw komentarz:
-
-
do tej dużej wtyczki do nagrzewnicy F, zwykłe konektory samochodowe podejdą raczej
Zostaw komentarz:
-
-
Marcinie dziękuję za odpowiedź,ale nie o tą wtyczkę chodzi.
Zostaw komentarz:
-
-
jeżeli chodzi o tą małą wtyczkę to pasują popularne piny 000 979 009E
Zostaw komentarz:
-
-
Witam serdecznie.Ja też przygotowałem się do tego moda,ale napotkałem na jeden problem.Oczywiście w aucie już wszystko przygotowane.Mam zamontować nagrzewnicę z końcówką F i tu właśnie pojawił się"zonk".Nigdzie nie mogę zdobyć pinów do złącza 1K0 972 723 A(niby takie typowe).W serwisie powiedziani mi,że należy zastosować piny o numerze 000 979 308 E.można je zamówić,ale co do ceny to już lekka przesada.Czy któryś z kolegów mógłby doradzić jakie piny zastosować zamiast w/w.Podobno takie piny produkuje firma FORCH,ale sprawdziłem i takowych nie mają w ofercie.Bardzo proszę o jakąś podpowiedź.
Zostaw komentarz:
-
-
dzięki ale to chodziło o nagrzewnicę :cry:Zamieszczone przez YarwaWIELKIBONGO, napisz do miska^wro, widzialem jakis czas temu w gieldzie ze oglaszal się ze ma grzałkę na sprzedaz. Ale czy oto chodzilo to nie wiem bo tylko cene podal a roznie ludzi eto nazywaja.
Zostaw komentarz:
-
-
WIELKIBONGO, napisz do miska^wro, widzialem jakis czas temu w gieldzie ze oglaszal się ze ma grzałkę na sprzedaz. Ale czy oto chodzilo to nie wiem bo tylko cene podal a roznie ludzi eto nazywaja.
Zostaw komentarz:
-
-
A ja może strzele mały OFFTOP :twisted:
w giełdzie też umieściłem ogłoszenie o chęci zakupu takiej nagrzewnicy z literką E na końcu :diabelski_usmiech
może komus zalega na stanie
Zostaw komentarz:
-
-
No całkiem fajna ta nagrzewnica. Może jakiś spec podpowie czy z lekką rzeźbą dałoby się to wsadzić do O1 :?:
Zostaw komentarz:
-
-
nie ma, i raczej żadne sterowania z guzika w grę nie wchodząZamieszczone przez greg44Nagrzewnica z F ma w sobie chyba termostat, więc do spalenia lub stopienia nagrzewnicy nie dopuści
Zostaw komentarz:
-
-
Jeżeli chodzi o przekaźnikowy system, to można to w zasadzie podłączyć bez sterowania z silnika, za pomocą jakiegoś włącznika i będzie działało, ale to już jest rzeźba niesamowita, która może doprowadzić do rozładowania akumulatora. Nagrzewnica z F ma w sobie chyba termostat, więc do spalenia lub stopienia nagrzewnicy nie dopuści. Ponad to należy zauważyć, że nagrzewnica po Can, znaczy ten system zlicza sobie potrzebne i możliwe do wykorzystania Amperki tak aby dla innych odbiorników prądu wystarczyło w danym momencie, a sama grzała najefektywniej.
Zostaw komentarz:
-
-
Panowie jakby ktoś szukał E to jest chyba pod tym linkiem. Z kształtu wynika ze to E a nie F:
W OFFtopicu w wątku "okazje z allegro" tez dalem linka do jednej grzałki.
Szukajcie do VW, a nie do Octavii to większe prawdopodobieństwo znalezienia
Zostaw komentarz:
-
-
Wpięcie się w sterownik silnika to godzinka roboty - ćwiczyłem ostatnio w Yeti przy okazji tempomatu, więc nie ma paniki, robota w miarę prosta. Mocniejsze silniki mogą mieć zabezpieczone wtyczki śrubami zrywalnymi, więc należy je naciąć i tyle.
Aha, nagrzewnica z końcówką F da się podłączyć z tego co wiem tylko do Diesli.
Zostaw komentarz:
-
-
podłączenie nagrzewnicy analogowej z indeksem F i wyżej jest bardziej skomplikowana
polega na zainstalowaniu 2 przekaźników w ramce z podstawkami
podłączeniu ich do zasilania w głównej skrzyni elektrycznej w silniku
i podłączeniu ich sterowania do sterownika silnika
i teraz pytanie, które sterowniki silników "umieją" wysterować te przekaźniki?
Zostaw komentarz:
-
-
tylko, że tam chyba jakaś różnica jest w podłączeniu między dieslem a benzyną, chyba że źle zrozumiałem posty pisane przez kolegów w tym wątku, bardziej znających się na rzeczy.
Zostaw komentarz:
-
-
No nie ma na forum jak to założyć, miałem coś takiego zakładać do swojego BKD, zdobyłem na portalu aukcyjnym całą grzałkę wraz z przewodami i pnami, mam dosłownie wszystko, wytargane chyba z Toledo lub Golfa V, nawet rozkminiołem jak to podłączyć u siebie. Jednak Kowal naprawił mi moją grzałkę tą którą miałem po Canie i na razie działa. Po nowemu największa trudnością jest wpięcie sie dwom pinami w kostkę sterownika silnika która jest w podszybiu, trzeba zdejmować wycieraczki, podszybie i dostać się do kostki, reszta to jedynie rozprowadzenie przewodów. Jak ktoś będzie zainteresowany to mogę odsprzedać zestaw myślę, ze w cenie atrakcyjnej jak za taki zestaw, łącznie z przekaźnikami i kablami i grzałką.Zamieszczone przez YarwaJesli chcesz rozwiazanie nowe do twojego auta to wystarczy F w zupełności i tego jest duzo na allegro. Ale nie ma na forum tutoriala jak to założyć i trzeba się bawić z dodatkowymi przekaźnikami.
Zostaw komentarz:
-
-
Ja mam 2010. Przeczytaj dokładnie ten wątek. Jesli chcesz rozwiazanie nowe do twojego auta to wystarczy F w zupełności i tego jest duzo na allegro. Ale nie ma na forum tutoriala jak to założyć i trzeba się bawić z dodatkowymi przekaźnikami. Spokojnie możesz do siebie założyć E, tak jak ja to zrobiłem, z tym, że ciężko jest kupić taką grzałkę - deficytowy towar.
Mi montaż zajął ok. 3,5-4h wg tutoriala krzynola, ale kupę czasu straciłem na zastanawianie się któredy puśćić kable w kabinie do przepustu, oblutowywanie końcówek no i jeszcze nagle zginęła mi końcówka klucza 10, która się przykręca nagrzewnicę (bo 20min się okazało że bestia schowała się w kieszeni moich spodni :lol: )
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: