Chodzi żeby tutaj pomiędzy sterowaniem (panelem) a tymi przekaźnikami odciąć sygnał rozkazu ich uruchamiania
[O2] Dogrzewanie elektryczne
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez PawkoChodzi żeby tutaj pomiędzy sterowaniem (panelem) a tymi przekaźnikami odciąć sygnał rozkazu ich uruchamiania
Jeśli masz przekaźniki - trzeba wpiąć się przełącznikiem dwubiegunowym pod sterowanie obu cewek (każdy zestaw styków pod osobny przekaźnik) albo połączyć masy przekaźników przez diody prostownicze i dać zwykły przełącznik odcinający masy obu przekaźników.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez demmsirozumiem że potwierdzacie u mnie istnienie dogrzewania->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Czytając ten watek postanowiłem sprawdzić u siebie jak to wygląda vcds'em, mam grzałkę podłączone na can'ie (ster 7d aux). Na zupełnie zimnym silniku włącza się gdy pokrętło od regulacji temp mam na maks i włączony jakikolwiek bieg dmuchawy, jak jest wyłączona dmuchawa to grzejniczek nie działa (wyłącza się). Co ciekawe najpierw muszę przekręcić na temp maks na zimne a potem znów na maks cieple żeby załączyć to ustrojstwo. Działa w każdej pozycji nadmuchu. Grzałka grzeje tak długo póki temp (g92) nie przekroczy 75stopni potem się automatycznie wyłącza. Co ciekawe na postoju gdy dmuchawę mam na 1 biegu to grzejnik daje około 500w swojej mocy i około 40A, natomiast dając dmuchawę na wyższe biegi wzrasta analogicznie pobór W i A, czyli dmuchawa na maksa to mój grzejnik generuje około 900W. Octavia II bkc 2006 dla ścisłości.
Komentarz
-
-
bo tak jest w cliamatiku, z tym pokrętłem
a jaką mocą ma grzać to po CAN'ie dostaje info->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
nagrzewnicę juz mam... dzięki uprzejmości kolegi z forum ;-) , generalnie polecam nawet przy benzynce ;-)kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arekbanNa wlepie w bagazniku lub książce serwisowej powinieneś mieć kod 7E6: electric auxiliary air heater
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez natashCzy dołożenie części 1K0 963 235 E rozwiąże sprawę, czy trzeba jeszcze coś zrobić?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Jeszcze raz . Jutro dokładnie po testuje w drodze do pracy, ale u mnie ciepłe leci po 2-3 km, jak się silnik trochę nagrzeje...
[ Dodano: Nie 29 Sty, 12 23:58 ]
Jak mam climatronic, to nagrzewnica włącza się automatycznie czy trzeba ją wzbudzić pokrętłem na "Hi" lub przyciskiem nawiewu na przednią szybę?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez natashto nagrzewnica włącza się automatycznie
jak nie chcesz, żeby działała to musi być włączony ECON->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez natashCzyli u mnie raczej jej nie mam, jak przejechałem ok 8 km, miałem 90C i włączyłem climatronic na 16C, to temperatura na blacie spadała w oczach, pewnie jakby była nagrzewnica to by to się nie stało.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Ok, czyli w tej sytuacji nie miało prawa zadziałać. Ale odpalam auto, włączam climatronic na 16C i po ok 1 min powinno lecieć wyraźnie ciepłe powietrze i nie powinienem czuć różnicy w czasie w którym auto się rozgrzewa czy mam włączony climatronic czy nie (włączony dłużej, wyłączony krócej)?
Komentarz
-
-
po 1-2 min. leci wyraźniej ciepłe powietrze
a auto się szybciej rozgrzewa, bo nagrzewnica elektryczna jest obok wodnej
i jak by nie było troszkę nagrzewa obieg płynu chłodniczego->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
To raczej nie mam tego ustrojstwa, bo jak włączam climatronica zaraz po odpaleniu to dłużej się nagrzewa i w budzie nie jest za szybko ciepło, dlatego odpuszczam zimą w dojazdach do pracy włączanie climatronica, chyba że przednie szyby parują. Zacząłem używać grzanych stołków.
Sens dokładać tą nagrzewnice przy 15 dojazdach do pracy? Wiele zyskam (rozgrzewanie auta i wnętrza budy), stracę (aku, paliwo )?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez natashSens dokładać tą nagrzewnice przy 15 dojazdach do pracy? Wiele zyskam (rozgrzewanie auta i wnętrza budy), stracę (aku, paliwo )?O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octaviars1to jak to w koncu sie wlacza? nie wystarczy wlaczyc klimy normalnie->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolpo 1-2 min. leci wyraźniej ciepłe powietrze
a auto się szybciej rozgrzewa, bo nagrzewnica elektryczna jest obok wodnej
i jak by nie było troszkę nagrzewa obieg płynu chłodniczego
Prawdą za to jest że auto z nagrzewnicą szybciej się nagrzeje podczas jazdy bo raz że nagrzewnica zrobiła już troche pracy za silnik, więc ten nie musi już oddać takiej ilości ciepła do kabiny, dwa - silnik podczas jej pracy był jeszcze dodakowo obciążony sporą mocą, więc nagrzał się szybciej.
Jeśli chcecie szybko nagrzać w aucie, najlepiej włączyć obieg zamknięty i podciągnąć obroty do jakichś 1500.
Komentarz
-
Komentarz