Zamieszczone przez paweł2
Skoda Rapid komercyjnie-wersja produkcyjna film
Zwiń
X
-
Oni nie mieli, to powiedzieli ze jest niedostepna - a nuz zdecydujesz sie kupic u nich nowa Astre. A jak pojdziesz do konkurencji po Classica to zaden zysk dla nich.Zamieszczone przez Agamek12Ale kilka tygodni temu byłem w oplowskim salonie i dostałem informację, że Astra Classic nie jest już produkowana i do sprzedaży zostało raptem kilka sztuk aut.
Komentarz
-
-
A czemu miałby nie być? Dobre i ładne auto.Zamieszczone przez neoXsMyślałem o tej Astrze ale jest nieco za mała niestety.
Btw. taki Hyundai i30 to w ogóle wart jest jakiegokolwiek zainteresowania? http://www.hyundai.pl/Samochody/Osob...wy_i30/Cennik/
Ja na Twoim miejscu nie kupiłbym Rapid'a, wolałbym O2 lub O3 lub Astrę, i30 albo innego kompakta. Po prostu nie zniósł bym jego taniości :P
Komentarz
-
-
Rozmowy się tocząZamieszczone przez DJ MŁODYneoXs, aleś ty uparty gadaj z Danielciem on ci załatwi fajowo doposażona nową skode namiary Daniel nr GG 3804471 danielcio
Kombik od Pandzika jednak odpada - jednak autko za duże chociaż uważam ofertę za atrakcyjną, gdyby to był sedan to na pewno pojechałbym na oględziny
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Octavianos, ktokolwiek tam "z góry" to argumentuje tymi normami, to żenuje niemożliwie. Hipokryzja do kwadratu, ale spoko...może jeszcze trochę czasu trzeba żeby notowania Skody spadły, to może ktoś w końcu pomyśli o tym LPG w Rapidzie - i nie mam tu na myśli eksperymentalnych instalacji do TSI.Artur
Komentarz
-
-
Coście się tak do tego 1.6i z gazem w Rapidzie uparli...? Naprawdę wierzycie, że księgowy pozwoliłby na to, żeby opracowywać "nowy" 1.6i i wstawić go dla zaledwie kilku tysięcy egzemplarzy sprzedanych w Polsce ponosząc jednocześnie niemałe koszty na opracowanie nowej konstrukcji, homologację i tym podobne sprawy? Chcecie mieć gaz to kupcie 1.2MPI albo poczekajcie na dopracowane i tańsze instalacje do TSI...
Komentarz
-
-
ale to link z 2010 roku :diabelski_usmiechZamieszczone przez notsureKiedyś pisali, że spełnia teraz , że nie spełnia... mogli by się zdecydować :P
http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/...lnikiem-16-mpi
Komentarz
-
-
Tu chodzi o inny silnik 1.6 MPI 102KM w linku, a w Rapidzie w Indiach 1.6 MPI 105KM.Zamieszczone przez notsureKiedyś pisali, że spełnia teraz , że nie spełnia... mogli by się zdecydować :P
http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/...lnikiem-16-mpi
Komentarz
-
-
co do tego, ze to inny silnik to bym nie byl taki pewny...Zamieszczone przez OctavianosTu chodzi o inny silnik 1.6 MPI 102KM w linku, a w Rapidzie w Indiach 1.6 MPI 105KM.Zamieszczone przez notsureKiedyś pisali, że spełnia teraz , że nie spełnia... mogli by się zdecydować :P
http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/...lnikiem-16-mpi
VW uzywa praktycznie tych samych silnikow wszedzie z lekkimi modyfikacjami.
Facet z Motoru piszacy o autach uzywanych nieoficjalnie twierdzi, ze ma pewne info, ze silnik 1.2 tsi... jest tanszy (????) w produkcji od 1.6 mpi.... byc moze to tylko takie jego brednie, ale z drugiej strony moze byc to prawda, on kiedys prowadzil swietny magazyn Auto Po Gwarancji - sam jest mechanikiem z wyksztalcenia....
Maja w latach 2014-2017 wg nowego wydania Motoru w UE podrozyc lpg srednio o o 50 groszy na litrze czy cos takiego wiec Wam sie odechce zalow za 1.6 mpi... diesle tez maja byc drozsze bo euro 6 - i maja zdrozec srednio o 1000 euro, jak mozna z tej gazetki wyczytac. A wiec tylko tsi.... :-)
Komentarz
-
-
Już tyle razy LPG miało zdrożeć, że teraz powinno być już wiele droższe od benzyny i diesla...ja bym nie demonizował i nie ulegał demagogii. 1.6 MPI 102KM ma 8 zaworów a 1.6 MPI 105KM ma 16 zaworów i już nie jest to ten sam silnik. Ten 105-konny był wykorzystywany w Fabii i Roomsterze i w praktyce okazał się gorszy od 102-konnego jeśli chodzi o charakterystykę pracy.Zamieszczone przez marlej108co do tego, ze to inny silnik to bym nie byl taki pewny...Zamieszczone przez OctavianosTu chodzi o inny silnik 1.6 MPI 102KM w linku, a w Rapidzie w Indiach 1.6 MPI 105KM.Zamieszczone przez notsureKiedyś pisali, że spełnia teraz , że nie spełnia... mogli by się zdecydować :P
http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/...lnikiem-16-mpi
VW uzywa praktycznie tych samych silnikow wszedzie z lekkimi modyfikacjami.
Facet z Motoru piszacy o autach uzywanych nieoficjalnie twierdzi, ze ma pewne info, ze silnik 1.2 tsi... jest tanszy (????) w produkcji od 1.6 mpi.... byc moze to tylko takie jego brednie, ale z drugiej strony moze byc to prawda, on kiedys prowadzil swietny magazyn Auto Po Gwarancji - sam jest mechanikiem z wyksztalcenia....
Maja w latach 2014-2017 wg nowego wydania Motoru w UE podrozyc lpg srednio o o 50 groszy na litrze czy cos takiego wiec Wam sie odechce zalow za 1.6 mpi... diesle tez maja byc drozsze bo euro 6 - i maja zdrozec srednio o 1000 euro, jak mozna z tej gazetki wyczytac. A wiec tylko tsi.... :-)
Komentarz
-
-
To tak jakbyś szukał odpowiedniego dla siebie, sprawdzonego i mającego dobre recenzje silnika, w przedziale 1.8-2.2 i zrażony niepewnością o najnowsze "dzieła" technologii, ich trwałość i niezawodność - dostał odpowiedź na poziomie "kup sobie 0.9 Tce". Skoda się przejedzie na tym "wmuszaniu" ludziom TSI. Przynajmniej do czasu, kiedy nie wyduma jakiejś instalacji LPG do tych silników, bo lud przyzwyczajony do jazdy za grosze, będzie szukał u konkurencji i splunie na jakieś gówno p.t. "instalacja" za parę tysięcy, które chodzi raz na gazie, raz na benzynie - zwyczajnie nie praktyczne. We mnie Skoda traci klienta na przyszłe auto, bo nie stoi do mnie frontem, tylko dupą. Pytam o prosty silnik, to słyszę 1.2 MPI. Rzekłbym: "Och...doprawdy wyborny żart Milordzie".Zamieszczone przez Agamek12Coście się tak do tego 1.6i z gazem w Rapidzie uparli...? Chcecie mieć gaz to kupcie 1.2MPI albo poczekajcie na dopracowane i tańsze instalacje do TSI...
Własnie dlatego podoba mi się taktyka Citroena i Peugeota i ich nowych modeli. Nie pierdzą kwiatkami o ekologii, tylko przygotowali proste silniki, a Skoda nadal chce wmuszać na siłę swoje TSI, nie pozostawiając ŻADNEJ alternatywy (niech ktoś nawet nie próbuje pisać że "hej - jest jeszcze 1.2 MPI - które sie nadaje do gazowania", bo "TO" nie jest "normalna" opcja do brania pod uwagę, tylko kpina z klienta). Kwestię tego czy to fair, czy nie fair, pozostawiam do oceny Wam samym, ale mnie osobiście mierzi, że w aucie marki, która jak dotąd, bardzo mi leży, nie mogę mieć normalnego prostego silnika o pojemności ok.1.8, tylko jak chcę to muszę się godzić od razu na turbo i DPF, a potem głowić się, jak o to dbać...aha...i jeszcze gazu nie mogę włożyć. A pierdnąć sobie mogę? :evil: Ktoś to gdzieś tutaj już zgrabnie ujął, że kiedyś Skoda dawała więcej za mniej - była tanim autem w eksploatacji i przypasowała znacznej części takich krajów jak nasze, ale nie wiedzieć temu nagle też postanowiła pokazać, że sroce spod ogona nie wypadła i nie jest już tą samą Skodą z końca lat 90, którą można sobie kupić ze słabym, albo mocnym dieslem, z kosiarką benzynową, bądź turbawą. O nie! Skoda teraz jest trendy i tak jak brat VW nie da się skalać jakimiś SDI, albo prostą benzyną, tylko ekologiczny-turbo-wypas z filtrami przeciwpyłkowymi, i podstępnie liczy na to, że ludzie dalej będą ją kupować, jadąc na farmaoznie o prostocie, praktyczności, niewysokiej cenie.
Jak narazie LPG idzie w dół i jest już we w miarę przystępnej cenie.Zamieszczone przez marlej108Maja w latach 2014-2017 wg nowego wydania Motoru w UE podrozyc lpg srednio o o 50 groszy na litrze czy cos takiego wiec Wam sie odechce zalow za 1.6 mpi...
A więc figa z makiem dla Skody i szukanie innej marki.... :-(Zamieszczone przez marlej108A wiec tylko tsi.... :-)Artur
Komentarz
-




Komentarz