Zamieszczone przez dudek_t
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
-
-
Napisałem do BlackRS który sam stwierdził że chciałby 4x4 żeby pojechać zimą na narty. "po uj" było nie jako podwórkową odzywką i zostało przez Was źle odebrane. Mój błąd - powinienem napisać inaczej.
Co do przebiegów… mimo mojego ciągle młodego wieku przejechałem w swoim życiu różnymi samochodami dużą bańkę i może do zabrzmi nieskromnie ale chyba na drogach widziałem już wszystko. Masz rację Rezon - 4x4 może zrobiłem 80 - 120 tyś kilometrów - nieporównywalnie mniej niż "ośkami". Ja ich zalet na co dzień nie dostrzegam. Moja opinia to tylko moje zdanie - wyraziłem je. Każdy może mieć swoje, inne od mojego i nic mi do tego
W dalszym ciągu, poza mega opadami śniegu, ciąganiem ciężkich przyczep i zimą w górach - nie widzę dla mnie zalet napędu 4x4. Jeżdżę spokojnie, nie bije rekordów w sprintach spod świateł i nie kręcę czasówek na zakrętach po mokrej drodze. Oczywiście, mając 4x4 mogę dalej zjechać z asfaltu, podjadę pod górę dalej niż "ośką", wygrzebie się z zaspy czy sprawniej ruszę spod świateł na białym - tyle nie jest mi to potrzebne w 99,99% sytuacji spotykanych za moją kierownicą.
Znając się z BlackRS i mniej więcej wiedząc jak użytkuje samochód pozwoliłem sobie na zbyt swobodne stwierdzenie "po uj" Tyle. Bosze, czuję się jak zbrodniarz :evil:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dudek_tMasz rację Rezon - 4x4 może zrobiłem 80 - 120 tyś kilometrów
Komentarz
-
-
dopra panowie już wystarczy. każdy ma swoje zdanie i uszanujmy to nie ma co sie przekonywac co jest lepsze bo u kazdego odczucia z jazdy sa inne itp.
W każdym razie ja dziękuję za wszystkie opinie ale chyba faktycznie jeżeli chodzi o moje trasy jakie tobie to przy kupnie nowego auta bardziej by mi się przydało zainwestować w wyposażenie niż w 4x4. ale to luźne gdybanie narazie.
ps my z dudkiem się znamy i zupełnie inaczej odczytujemy pisane do siebie "UJ" niż czytające to osoby z bokuBYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackrsps my z dudkiem się znamy i zupełnie inaczej odczytujemy pisane do siebie "UJ" niż czytające to osoby z boku
Nie zmienia to jednak faktu, że dudek nie napisał nic, co by świadczyło o tym, że przejechał 4x4 tyle km jako kierowca... Może jako pasażer :diabelski_usmiech
[ Dodano: Wto 21 Lip, 15 16:58 ]
Mirek, cały czas myślimy o Slll... zastanawiamy się z jakim napędem :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Kilka faktów:
1. Mondeo mk5 - dostało napęd 4x4,
2. Mazda 6 - dostała napęd 4x4,
3. Seat Leon Xperience - napęd 4x4,
4. Golf, Passat, - dostały 4x4
5. Octavia I, II i III - dostały 4x4,
6. Superb II i III - dostały 4x4
Nie będę wymieniał modeli MB, BMW, Audi, Volvo z napędem 4x4, bo nie ma sensu. I nie chodzi o samochody typu SUV i terenowe.
No i wisienka na torcie:
Subaru - wszystkie modele ze stałym napędem SAWD. Proponuję bezzwłocznie stworzyć grupę poparcia i nacisku. Wysyłać dziesiątki maili od skodziarzy z forum OCP do FHJ in Japan, aby bezzwłocznie zaprzestali tego idiotycznego procederu i zaczęli robić samochody z napędem na jedną oś.... :?
Każdy ma swoje potrzeby i możliwości. Jak komuś starcza i nie chce/nie może kupować 4x4, też OK. W końcu każdy zaczynał (no z okolic mojego rocznika :P ) od 126p, które na śniegu bardzo fajnie kręciło bączki. :lol: :wink:
Komentarz
-
-
mac_aaron, zamiast octavii to kup sobie golfa R lub octavię 1.8 4x4 i po modach wyciągniesz większość rsow :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Golf R za mały na wakacje w 3-4 osoby, a dla naszej dwójki też by mogło braknąć miejsca, bo lubimy dużo bagażu zabrać. Idealne byłoby coś ala Audi A5 3-drzwiowe ale w cenie rozsądniejszej :diabelski_usmiech I koniecznie liftback bo sedan nie jest tak praktyczny. No nic, czekam, może za 2-3 lata się coś takiego pojawi.
Komentarz
-
-
Trochę z innej beczki ale może ktoś z kolegów się orientuje czy jakiś salon w Warszawie lub niedalekich jej okolicach ma możliwość udostępnienia superba 2.0 tsi na weekend na komercyjnych warunkach tzn. zapłaciłbym za jego wypożyczenie na 2-3 dni (oczywiście za paliwo też :-) - zastanawiam się nad takim autem i potrzebuję sprawdzić realne zużycie paliwa na trasach gdzie zwykle jeżdżę - bo kiedyś w teście auto świata superb II kombi 2.0 tsi dsg palił na autostradach 18 l/100 - a takie zużycie wykluczyłoby ten model z rozważań. Stąd chodzi mi wyłącznie o wersję 2.0 tsi a nie jakiegokolwiek diesla.sotdi
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sotdi- bo kiedyś w teście auto świata superb II kombi 2.0 tsi dsg palił na autostradach 18 l/100 - a takie zużycie wykluczyłoby ten model z rozważań.
Komentarz
-
-
Dokładnie, przy sprintach autostradowych jak to w godzinach szczytu bywa to i 2 z przodu do zrobienia. Przy jeździe cały czas 160 km/h octavią 2.0 z klimą i bagażami przez kilkaset km miałem średnie trochę powyżej 10, w superbie nie powinno być dużo wyższe."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
andriu21tg, ale mam też 4x4 co też zwiększa zużycie. Nie ma dużych różnic zużycia między 2.0 i 1.8 przy normalnej jeździe. Są, ale też nie aż tak wielkie przy mocno dynamicznej jeździe. Co potwierdził maro.Zamieszczone przez sotdiczyli ciągła jazda wg gps w okolicach 150 km/h
Dane ze spritmonitor.de 1.8 średnio 8,27, 2.0 średnio 9,85. A to przecież głównie Niemcy, więc mają nieco więcej autostrad
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonNie ma dużych różnic zużycia między 2.0 i 1.8 przy normalnej jeździe.
moja 1.8 tsi, 4x4 dsg vs bandzior Enriqueza (2.0 Tsi RS, manual) - 7,8 do 7,6
Z trasy liczącej sobie ok. 450 km w jedną stronę, trochę A1, reszta krajówki.
Ale DSG i 4x4 nie lubi startów, po pierwszych kilku kilometrach w korku różnica dochodziła do prawie 2 l !!! :roll:
Komentarz
-
Komentarz