Jaki olej do TDI - archiwum

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Pidziek
    RS
    • 2011
    • 1845

    A co myslicie o tym filmiku , mi sie podoba :-)

    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.



    I jeden filmik pogladowy :

    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
    http://www.zmienolej.pl/
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

    Komentarz

    • PAOLO ESCO
      RS
      • 2009
      • 6626
      • Volkswagen
      • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

      Pidziek "wchodzisz" też w oleje Millersa serii Trident? Pytam z ciekawości.
      Chyba warto się Millersem zaintersować o ile będzie w dobrej cenie bo jak narazie to cena Millers Oils XF Longlife 5w30 ( VW 504.00/507.00) jest zaporowa :?
      Natomiast płukanka Millersa do silnika - jest bardzo dobra - polecam.

      W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

      Komentarz

      • elemenateur
        Elegance
        • 2007
        • 803

        Zamieszczone przez PAOLO ESCO
        Pidziek "wchodzisz" też w oleje Millersa serii Trident? Pytam z ciekawości.

        :lol:

        tylko czekać aż będzie i motul

        Komentarz

        • zepter00
          RS
          • 2008
          • 2304

          Jeździłem do tej pory na Mobil 1 turbo diesel 0W40 Czy przejście na Castrol Edge turbo diesel 5W40 jest dobrym pomysłem? przebieg 91 000km i niedawno chipowałem. :?
          Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

          "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

          Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

          Komentarz

          • konkon
            Rider
            • 2008
            • 667
            • Octavia I (1U2)
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

            Castrol się sprawdzi, znajomy jeździ na nim w tym samym silniku i od wymiany do wymiany nic nie dolewa a nogę ma cieżką.
            IMHO najlepszy będzie Liqui Moly Synthoil High Tech, którego sam zalewam i polecam.
            Konrad
            OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

            90 konny AGRessor
            PerfectServiceBy DGW
            WhitePride :smokedevil

            Komentarz

            • soszek81
              L&K
              • 2010
              • 1245

              zepter00 - Castrol Edge TD będzie ok, tylko za porównywalne pieniądze możesz mieć Motula, Fuchsa pewnie coś z LM- zdecydować musisz sam.

              Ja na Castrolu Edge TD 5w30 zrobiłem w O1 45k km, dolewki od 0,5l pomiędzy wymianami, do 2l (lato, korki, but po trasie) i to na serii. Wymiany co 13-14k km.

              Castrol Edge TD 5w40 w P206 1.4HDi stosowany od 90k km - dolewek nigdy nie było (przebieg całkowity 175k, w okresie gwarancji 80k km na Total Quartz też bez dolewek)
              Była O1 kombi ALH++ 150/340
              Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

              Komentarz

              • locaj85
                Rider
                • 2009
                • 482

                Panowie, w tej chwili silnik zalałem, za Waszą namową, olejem Motul 8100 X-CLEAN 5W-40.
                Wrażenia mam takie, że klekocze bardziej niż na SHellu, ale nie w tym rzecz.
                Przy moich przebiegach pewnie za jakiś miesiąc będzie trzeba znów wymienić oliwę.
                W związku z nadchodzącą zimą, zastanawiam się czym najlepiej będzie zalać silnik na ten nie raz mroźny okres. Czy zmienić lepkość na inną? Producenta? Siano nie gra roli ( do granic rozsądku).

                Komentarz

                • endryu
                  RS
                  • 2006
                  • 3774
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  Zamieszczone przez locaj85
                  silnik zalałem, za Waszą namową, olejem Motul 8100 X-CLEAN 5W-40
                  ten olej nie ma normy do PD 505.01
                  Zalej oliwą o jakiej piszą koledzy wcześniej np. Fuchs, Liqui Moly z normą 505.01
                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                  =================================================

                  Komentarz

                  • pio_wwa
                    Drive
                    • 2010
                    • 85

                    kolego nie masz racji.

                    ma normę 505.01

                    przykładowa aukcja z allegro:



                    zobacz na zdjęcia

                    Komentarz

                    • Qbaas
                      Classic
                      • 2011
                      • 16

                      Motul 8100 X-Clean 5W-40 ma normę 505.01

                      Oto dowód:

                      Komentarz

                      • endryu
                        RS
                        • 2006
                        • 3774
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        tak zgadza się, ma normę 505.01. Sprawdziłem na stronie francuskiej. Kolejny przykład, że na polskich stronach nie podają pełnych danych, ciekawe z czego to wynika :?:
                        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                        =================================================

                        Komentarz

                        • Orbit
                          Rider
                          • 2010
                          • 486

                          ,może się narażę zwolennikom tego oleju , ale nie lubię Motula , miałem zalanego raz , silnik klepał podobnie jak u kolegi Locaj85 ... obecnie jeżdżę druga zmianę na LM 4600 ... według mnie kultura pracy dużo wyższa ,
                          1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                          Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                          Komentarz

                          • Pidziek
                            RS
                            • 2011
                            • 1845

                            Tak ale jest kilka innych pozycji nie koniecznie LM spełniających normę do pompowtrysków 505.01 i euro IV czyli ACEA C3.

                            Choćby Fuchs GT-1 5W-40
                            Choćby Millers XFE-PD 5w40 5L
                            Nie wspominam o Amsoil-u 5W-40 jako oleju pełno syntetycznych z 505.01

                            Dziwi mnie że nikt jeszcze nie jeździ na tym forum na Milelersie.

                            Wiem co Millers prezentuje w sporcie wobec motula i to samo widze prezentuje w segmencie aut cywilnych :-)
                            Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                            http://www.zmienolej.pl/
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                            Komentarz

                            • Orbit
                              Rider
                              • 2010
                              • 486

                              Ja na zimę chce zalać Amsoil , spełnia normy GM Dexos2 ,( przynajmniej tak mi sie wydaje ) a ze niema aprobaty ... no cóż ..
                              1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                              Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                              Komentarz

                              • Seed
                                Elegance
                                • 2010
                                • 875
                                • Octavia III (5E3)
                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                Zamieszczone przez Pidziek

                                Dziwi mnie że nikt jeszcze nie jeździ na tym forum na Milelersie.
                                oho - czyżbyś zaczął handlować Millersem?
                                KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                Komentarz

                                • konkon
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 667
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                                  Seed, dobrze kombinujesz :diabelski_usmiech
                                  Zalewałeś Motula X-Clean+ 5W30, potem miałeś zalać X-Clean 5W40. Jakie wrażenia, może coś innego zalałeś ?

                                  Wracając do tematu jestem ciekaw jakby się sprawował silnik PD na Top Tec 4600. Orbit zadowolony ale w Oplu na CR.

                                  locaj85, Uważam że mało który olej dorówna Amsoil European Car Formula 5W40, potwierdza to piramida. Kupisz go u kolegi Pidziek
                                  Tylko chyba nie ma aprobaty 505.01 ale wymagania spełnia, jeden z nielicznych w większości z bazy syntetycznej.
                                  Konrad
                                  OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                                  90 konny AGRessor
                                  PerfectServiceBy DGW
                                  WhitePride :smokedevil

                                  Komentarz

                                  • piramida
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 12222
                                    • Superb III (3V3)

                                    konkon, ja sie na olejach za bardzo nie znam, zachwalam go ponieważ mam porównanie do specyfica i jak dla mnie spełnia on swoją funkcję szczegółnie podczas ostrej jazdy i porannych rozruchach, odnosnie fachowej opini to nich sie lepiej fachowcy wypowiedzą a nie taki laik jak ja :szeroki_usmiech
                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                    Komentarz

                                    • konkon
                                      Rider
                                      • 2008
                                      • 667
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                                      piramida, No tak ale mało kto porównał oleje odnośnie temperatury, oddałeś także olej do analizy, wynik bardzo dobry, po 10 tys. km (?), jakby nie patrzeć ostrej jazdy olej daje radę i nawet płyn chłodniczy nie zadziałał destrukcyjnie tworząc kisiel. Z rozruchu na zimno także jesteś zadowolony. Ciekawe jak ten eksperyment z chemiczną naprawą głowicy, osobiście więrzę w powodzenie.
                                      Inna sprawa to cena, Amsoil najtaniej jak dotąd 175 zł/5L z beczki, Motul Specific 120 zł. Nieznaczna różnica cenowa, jakościowo znaczna. Śledząc rynek, jest pewna prawidłowość. Olejom b. dobrym bliżej do 200 zł, olejom dobrym bliżej do 100 zł, coś za coś, czy warto oszczędzać to już sprawa indywidualna, wg. mnie nie, chyba, że przy tańszym skrócimy interwał.
                                      Wszystko sprowadza się do bazy wyjściowej, syntetyczna na dzień dobry ma niską temp. krzepnięcia, stabilność temp., ciśnieniową itd. W HC trzeba napchać dodatków, zbliżając parametry do syntetyka, praktyka jest bezlitosna i tanie oleje szybko się "wypalają" (wiązania chemiczne dodatków). Jednym słowem ktoś się rodzi bokserem, z drugiego trzeba go zrobić
                                      W moim obozie nikt nie musi udawać :lol:
                                      Konrad
                                      OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                                      90 konny AGRessor
                                      PerfectServiceBy DGW
                                      WhitePride :smokedevil

                                      Komentarz

                                      • piramida
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 12222
                                        • Superb III (3V3)

                                        konkon, Odnosnie chemicznej naprawy głowicy to zobaczymy, jestem trochę sceptyczny do tego typu napraw ale mam nadzieje że nic nie przytka/ał :wink: jak na razie nie ubywa, zobaczymy co będzie dalej w razie czego naprawa głowicy wyjdzie około 2tys plus ewentualne wydatki typu wzmocnienia gniazd zaworowych, popychaczy itp
                                        Od samego początku byłem świadom tego że wkońcu głowice w moim tdi trzeba będzie zrobić więc specialnie nie jestem zaskoczony :szeroki_usmiech
                                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                        Komentarz

                                        • Seed
                                          Elegance
                                          • 2010
                                          • 875
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                          Zamieszczone przez konkon
                                          Seed, dobrze kombinujesz :diabelski_usmiech
                                          Zalewałeś Motula X-Clean+ 5W30, potem miałeś zalać X-Clean 5W40. Jakie wrażenia, może coś innego zalałeś ?
                                          Zalewam X-cleana 5W-40 505.01 teraz. w porownaniu do 5W-30 - przestal mi brac olej. Auto eksploatowane na trasach przewaznie - autostrady - 5W-30 X-cleana+ potrafił troche łyknąć od wymiany do wymiany (15 tys) okolo 1 litra. teraz jak reka odjął. Jestem zadowolony z oleju - silnik chodzi cicho i kulturalnie. :P
                                          X-clean+ 5W-30 mialem po 150 PLN
                                          X-clean 5W-40 mam w podobnej cenie od kolegi elemenateur
                                          KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                          Komentarz

                                          • pio_wwa
                                            Drive
                                            • 2010
                                            • 85

                                            ja poprzednio miałem Top Tec 4600 i wydaje mi się że silnik chodził ciszej niż na x clean 5w40

                                            przeprogramowałem komp. na wymianę oleju co 15k.

                                            czy mógłbym używać TT 4600 i wymieniać co 15k?

                                            Komentarz

                                            • bzyq_74
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 3467
                                              • Volkswagen
                                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                              • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                                              Fuchs TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 4L (XTL) zalany w czerwcu, przejechane 10kkm - jedna dolewka 300ml.
                                              Jazda 50/50 miasto /trasa, styl jazdy 70% - normalna; 30% w trasie po garach.
                                              Ogólnie jestem bardzo zadowolony z oliwy
                                              MARCIN
                                              Mój szkodnik

                                              Komentarz

                                              • Pidziek
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 1845

                                                Zamieszczone przez Seed
                                                oho - czyżbyś zaczął handlować Millersem?
                                                Tak mam takie oleje w ofercie.
                                                Firma z perspektywami i dużymi mozliwościami.
                                                Bryluje juz niepodzielnie w profesjonalnym motorsporcie gdzie jest po prostu olejem niedoścignionym jakościowo :-)

                                                Co do norm to niestety lwą część wartości oleju to "wpisowe" na magiczną listę np. 504.00/ 507.00 co przekłada sie na cene finalną...
                                                Znam oleje które nie maja zalecanych norm fabrycznych a silniki lepiej i dłużej na nich pracują niz na oleju tanszym z wykupioną konkretną normą.

                                                Oczywiście nie akceptuję nawet informacji że jakis producent kupuje norme nie poddając wszystkim wymaganym testom olej który ma ja spełnić zarówno na stanowisku badawczym jak i obciążeniowym !
                                                Firmy które mają zaplecza badawcze bezdyskusyjnie testuja oleje w tych ramach zawartych w normach, firmy nie maja własnych ośrodków badawczych nie wiem , mam nadzieję że zlecają to komuś albo jedynie wymagają od wykonawcy aby olej spełniał zakładane wytyczne jakościowe...

                                                Oleje wokół jakich oscyluje maja własne ośrodki badawcze i rozwojowe więc to jest plus nie do ocenienia.

                                                piramida: napisz jak po zalaniu preparaciku, ma być dobrze głowicę może zostawmy w spokoju.
                                                Skoro preparat wg. moich informacji pomaga w tych jak i podobnych przypadkach (nieszczelności) na 300-400 000km więc głeboko wierzę że i tutaj jedynym wydatkiem bedzie te 150zł z haczykiem a nie 2000zł

                                                Jedynie przy tej mocy bym przebieg skrócił o 3/4 więc tak max. 7000km co 3-4 wymiane płukankę.
                                                Teraz tez bym przepłukał bo Sód i resztki płynu nadal nieco narozrabiały w układzie smarowania.
                                                Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                                http://www.zmienolej.pl/
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                                Komentarz

                                                • elemenateur
                                                  Elegance
                                                  • 2007
                                                  • 803

                                                  Zamieszczone przez Pidziek
                                                  Zamieszczone przez Seed
                                                  oho - czyżbyś zaczął handlować Millersem?
                                                  Tak mam takie oleje w ofercie.
                                                  Firma z perspektywami i dużymi mozliwościami.
                                                  Bryluje juz niepodzielnie w profesjonalnym motorsporcie gdzie jest po prostu olejem niedoścignionym jakościowo :-)

                                                  Co do norm to niestety lwą część wartości oleju to "wpisowe" na magiczną listę np. 504.00/ 507.00 co przekłada sie na cene finalną...
                                                  Znam oleje które nie maja zalecanych norm fabrycznych a silniki lepiej i dłużej na nich pracują niz na oleju tanszym z wykupioną konkretną normą.

                                                  Oczywiście nie akceptuję nawet informacji że jakis producent kupuje norme nie poddając wszystkim wymaganym testom olej który ma ja spełnić zarówno na stanowisku badawczym jak i obciążeniowym !
                                                  Firmy które mają zaplecza badawcze bezdyskusyjnie testuja oleje w tych ramach zawartych w normach, firmy nie maja własnych ośrodków badawczych nie wiem , mam nadzieję że zlecają to komuś albo jedynie wymagają od wykonawcy aby olej spełniał zakładane wytyczne jakościowe...

                                                  Oleje wokół jakich oscyluje maja własne ośrodki badawcze i rozwojowe więc to jest plus nie do ocenienia.

                                                  piramida: napisz jak po zalaniu preparaciku, ma być dobrze głowicę może zostawmy w spokoju.
                                                  Skoro preparat wg. moich informacji pomaga w tych jak i podobnych przypadkach (nieszczelności) na 300-400 000km więc głeboko wierzę że i tutaj jedynym wydatkiem bedzie te 150zł z haczykiem a nie 2000zł

                                                  Jedynie przy tej mocy bym przebieg skrócił o 3/4 więc tak max. 7000km co 3-4 wymiane płukankę.
                                                  Teraz tez bym przepłukał bo Sód i resztki płynu nadal nieco narozrabiały w układzie smarowania.

                                                  bez obrazy Pidzio ale jeszcze niedawno dla Ciebie brylował produkt Race S bodajże z fuchsa.
                                                  Nadawałbyś się do sprawowania władzy w naszym kraju, jak wiatr zawiałby z jednej strony byłoby to jak z innej to. Gratulacje- jesteś prawdziwym polakiem.

                                                  ciekawe co będzie za pół roku brylować? liqui moly? motul? czy może agip?

                                                  Komentarz

                                                  • Pidziek
                                                    RS
                                                    • 2011
                                                    • 1845

                                                    Brylowałby w tej klasie w tej chwili ale co ma brylować , chyba tylko na papierze.
                                                    Piszę o czymś co nie jest wirtualne i można dostać a nie cos co jest do kupienia 1000km od Polski ...Piszę o tym co jest dostepne i co mozna kupić a nie to co gdzieś jest na świecie ale kupić mozna albo nie itp...
                                                    Jak bedzie w zasięgu wtedy można wrzucić go do ringu i podywagować.

                                                    Tym samym tokiem rozumowania mógłbym pisać o czymś co jest niedoścignione ale do kupienia 5000km stąd a są takie produkty.
                                                    A są takie oleje oj są ....
                                                    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                                    http://www.zmienolej.pl/
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...