Zamieszczone przez PAOLO ESCO
...no chyba, że w MPS-ie
i się zużyją przy zimnym uruchomieniu i braku dobrego smarowania niż przy dobrym syntetyku (nawet bez normy) który szybko zapewni silnikowi i turbinie dobre smarowanie. I chyba to było dobre posunięcie bo przy zeszłorocznych mrozach silniczek nawet przy bardzo niskiej temeraturze pięknie odpalał i szybko się wyciszał... a o takim spalaniu 3,60L :shock: jak kiedyś -raz jedyny :lol: - jechałem do pracy na popołudnie i się nie śpieszyłem nie wspomnę. No fakt że dbałem o ten silnik i miał co chwile nowe filtry Knechta i oleje :lol: Jakaś średnia ze 100km wychodziła mi przeważnie poniżej 4.8 do 4.3 jak jechałem normalnie do pracy i spowrotem...a rano to ja wolno nie jeździłem jakieś 130-150 w cztery osoby, wtedy tak 5.2 - 5.3 ale średnia z normalnej jazdy była około 4,8
alacz żeby przygotować coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=8-UHzXcGQFE
alacz żeby przygotować coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=8-UHzXcGQFE "
pomysł by zalać ten silnik z turbiną olejem 10W/40.
Zobaczymy jak długo ten efekt się utrzyma.

moze to nie jest wielkie halo ... no ale w tej sutuacji masz jakąs gwarancje ze olej sprzedawany nie jest blendowany w Chinach
lub tez u wujka Zdziśka w stodole 
Komentarz