Seed tak myślę, że stosowanie X-Cleana jakby nie było do starszych jednostek z większym już przebiegiem nie ma sensu (oczywiście można ale ...) X-Cess ma znacząco wyższy TBN i podobne parametry do X- Clean więc podejrzewam, że zwykły użytkownik nie zobaczy różnicy. Natomiast silnik lepiej powinien zostać domyty przez X-Cessa.
Jak by to napisać akurat X-Cess jest wg. mnie bardziej odpowiedni do starszych konstrukcji z większym przebiegiem (zresztą ma też jak widać starsze specyfikacje producentów)
X-Clean do nowszych mniej wyeksploatowanych jednostek.
http://www.motul.pl/download/1motul_...cess_5w_40.pdf vs http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/synthetic-engine-oil/8100_X-clean_5W40_TDS_(GB).pdf
Seed zapoznałeś się z tym szkoleniem z Motula ? - fajne http://strona.i-car.nazwa.pl/uploads...MO_PL_2010.pdf
nie ( chyba, że z naprawdę małym przebiegiem :roll: ).
tak.
Jak by to napisać akurat X-Cess jest wg. mnie bardziej odpowiedni do starszych konstrukcji z większym przebiegiem (zresztą ma też jak widać starsze specyfikacje producentów)
X-Clean do nowszych mniej wyeksploatowanych jednostek.
http://www.motul.pl/download/1motul_...cess_5w_40.pdf vs http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/synthetic-engine-oil/8100_X-clean_5W40_TDS_(GB).pdf
Seed zapoznałeś się z tym szkoleniem z Motula ? - fajne http://strona.i-car.nazwa.pl/uploads...MO_PL_2010.pdf
Zamieszczone przez Seed
Zamieszczone przez Seed
Komentarz