Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PAOLO ESCO
    RS
    • 2009
    • 6626
    • Volkswagen
    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

    Zamieszczone przez utek
    Wszystkie inne moje auta jeżdżą na lotosie i jest ok
    sam sobie odpowiedziałeś - możesz spokojnie lać olej tej firmy. Kup ten z wyższym TBN np taki http://sklep-oleje.pl/LOTOS_TRAFFIC_...30_4L-560.html lub http://sklep-oleje.pl/LOTOS_TRAFFIC_...40_4L-558.html (z niższym TBN za to pozostałe parametry naprawdę więcej niż dobre).
    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

    Komentarz

    • utek
      Elegance
      • 2007
      • 867
      • Superb II combi (3T5)
      • APK 2.0 MPI 115 KM

      A ile rzeczywiście wchodzi oleju podczas wymiany? (2.0)

      Komentarz

      • ahmed799
        RS
        • 2009
        • 6871
        • Ford

        Zamieszczone przez utek
        A ile rzeczywiście wchodzi oleju podczas wymiany? (2.0)
        ok 4.4 litra

        филип
        Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

        Komentarz

        • rufus295
          Drive
          • 2009
          • 71

          Panowie, mam pytanko. Jeżdżę benzynką 1.4 8v i zalewam go LM 4100. Przez przypadek trafił mi się litr LM DIESEL SYNTHOIL 5W-40 i zastanawiam się czy dało by radę go wykorzystać i przy wymianie dodać z o,5 litra do tego 4100(ogólnie wchodzi 2,6 litra ). Niby dedykowany do diesla, ale w proporcji 1:5 będzie jakiś szkodliwy wpływ?

          Komentarz

          • PAOLO ESCO
            RS
            • 2009
            • 6626
            • Volkswagen
            • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

            Zamieszczone przez rufus295
            zalewam ...LM 4100. Przez przypadek trafił mi się litr LM DIESEL SYNTHOIL 5W-40
            SAE w obu przypadkach 5W/40...z tym że Synthoil to jakościowo wyższa półka. Wręcz na odwrót - powinieneś wlać ten cały litr a resztę ewentualnie uzupełnić tym TT4100 ( jak musisz).
            Zamieszczone przez rufus295
            Jeżdżę benzynką 1.4 8v i zalewam go LM 4100
            ...bleee :? to źle dobrany olej do tego silnika...jeżeli już LM to Synthoil 5W/40 lub Synthoil Energy 0W/40.
            Jeżeli chodzi o SAE to 0W/30, 0W/40 potem 5W/30 a ostatecznie 5W/40 i najlepiej oczywiście syntetyki. W specyfikacji VW 502.00 ( bo taką masz mieć możesz wybierać i przebierać aż miło!!!) i naprawdę masz kilka super olejów proponowanych przez sprzedawców na tym na forum.
            Masz LPG? Jeździsz dużo po mieście? Jakieś dłuższe trasy?
            PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

            Komentarz

            • rufus295
              Drive
              • 2009
              • 71

              Zamieszczone przez PAOLO ESCO
              ...bleee :? to źle dobrany olej do tego silnika...jeżeli już LM to Synthoil 5W/40 lub Synthoil Energy 0W/40.
              Tak więc. W instrukcji obsługi napisane jest:
              Olej całkowicie syntetyczny klasy SAE 5W-40 ACEA C3. Kwalifikacja FIAT 9.55535-S2
              LPG nie mam, odcinki najczęściej 7km, 95% miasto, wymieniam co roku, czyli co 11tyś. Wybrałem LM TOP TEC 4100 bo wydawało mi się że będzie ok, a tu taka zmyła by była? :shock: ?. Silnik 1.4/77KM w Punto Evo, czyż one są aż takie wymagające że nie przetrawią tego??
              ps. sugerowałem się tym że LM 4100 ma wymaganą specyfikację C3, czyż nie? :roll:

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                Zamieszczone przez rufus295
                Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                ...bleee :? to źle dobrany olej do tego silnika...jeżeli już LM to Synthoil 5W/40 lub Synthoil Energy 0W/40.
                Tak więc. W instrukcji obsługi napisane jest:
                Olej całkowicie syntetyczny klasy SAE 5W-40 ACEA C3. Kwalifikacja FIAT 9.55535-S2
                LPG nie mam, odcinki najczęściej 7km, 95% miasto, wymieniam co roku, czyli co 11tyś. Wybrałem LM TOP TEC 4100 bo wydawało mi się że będzie ok, a tu taka zmyła by była? :shock: ?. Silnik 1.4/77KM w Punto Evo, czyż one są aż takie wymagające że nie przetrawią tego??
                ps. sugerowałem się tym że LM 4100 ma wymaganą specyfikację C3, czyż nie? :roll:
                Moim zdaniem olej ok do tego silnika. Paolo pewnie myslał że masz cos z grupy VW.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • b8tz
                  Rider
                  • 2011
                  • 368

                  Zakupiłem Motula X-cess 5W-40

                  Komentarz

                  • Pidziek
                    RS
                    • 2011
                    • 1845

                    Jak bedziesz chciał zrobic tak jak pisze instrukcja i przeklatać na nim 30 000km to nie ma szans aby przetrwał...
                    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                    http://www.zmienolej.pl/
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                    Komentarz

                    • b8tz
                      Rider
                      • 2011
                      • 368

                      Powiedz mi która instrukcja mówi zeby jezdzic 30 000 na oleju majac LPG?

                      Komentarz

                      • PAOLO ESCO
                        RS
                        • 2009
                        • 6626
                        • Volkswagen
                        • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                        Zamieszczone przez rufus295
                        Silnik 1.4/77KM w Punto Evo
                        aaaaa
                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                        myslał że masz cos z grupy VW.
                        hehe no dokładnie tak myślałem.
                        Tylko mimo wszystko chyba bym tam coś ciekawszego poszukał (z C3 ale bez tego VW 505.01) np coś takiego Millers Oils XFS 0w40 lub 8100 X-max 0W-40 (oczywiście cena :? ). Nowe oleje z ACEA C3 z 2010r. mają TBN ≥ (większy-równy ale nie mniejszy niż 6) Możesz dobrać olej z dobrą bazą.
                        Auto na gwarancji? Precyzyjnie Fiat określił dobór oleju : SAE + specyfikacja + ACEA. Tylko szkoda że wymagają 5W/40 do tego silnika...

                        http://www.statoillubricants.com/mar/lu/sto00131.nsf/UKProductsWeb/lazerwayc35w-40/$FILE/Statoil_LazerWay_C3_5W-40.pdf - http://allegro.pl/olej-syntetyczny-l...238968990.html
                        ale ja bym zalał do tego silnika jednak coś takiego http://www.statoillubricants.com/mar/lu/sto00131.nsf/UKProductsWeb/lazerwayg5w-30/$FILE/Statoil_LazerWay_G_5W-30.pdf fakt że 5W/30 (co wcale nie jest takie złe dla tego "biednego" silniczka 1.4) )ale parametry ma naprawdę dobre -TBN 10,5 :P
                        Załączone pliki
                        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                        Komentarz

                        • zak14
                          Rider
                          • 2011
                          • 605
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          Zalecają C3, a poniżej piszą:
                          "Używając materiałów o charakterystykach niższych, odpowiednio ACEA C3 i ACEA B4, może wystąpić uszkodzenie silnika".
                          To w końcu ma być C3, czy przeciwnie - silnik na nim wybuchnie :?:
                          I co to znaczy "o charakterystykach co najmniej ACEA B4" :?: Skąd zwykły user ma to wiedzieć :?:
                          Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                          Komentarz

                          • piotrek_os
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 8160
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            Ile "faktycznie" wchodzi oliwy do 1,6 BFQ?
                            Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                            Komentarz

                            • rufus295
                              Drive
                              • 2009
                              • 71

                              Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                              Tylko mimo wszystko chyba bym tam coś ciekawszego poszukał (z C3 ale bez tego VW 505.01) np coś takiego Millers Oils XFS 0w40 lub 8100 X-max 0W-40 (oczywiście cena :? ). Nowe oleje z ACEA C3 z 2010r. mają TBN ≥ (większy-równy ale nie mniejszy niż 6) Możesz dobrać olej z dobrą bazą.
                              Auto na gwarancji? Precyzyjnie Fiat określił dobór oleju : SAE + specyfikacja + ACEA. Tylko szkoda że wymagają 5W/40 do tego silnika...
                              No to jestem uspokojony że kasa na marne nie poszła . Póki co, auto na gwarancji, to niech jeździ sobie z wszystkimi normami, a później będziemy kombinować. Dzięki koledzy
                              ps Prz pierwszej zmianie zastosowałem LIQUI MOLY ENGINE FLUSH, trzymać się dalej tego, czy np. co drugą wymianę aplikować??

                              Komentarz

                              • PAOLO ESCO
                                RS
                                • 2009
                                • 6626
                                • Volkswagen
                                • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                Zamieszczone przez rufus295
                                trzymać się dalej tego, czy np. co drugą wymianę aplikować??
                                jak uważasz ale napewno co drugą wymianę nie zaszkodzi.
                                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                Komentarz

                                • Pidziek
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 1845

                                  Zamieszczone przez zak14
                                  Zalecają C3, a poniżej piszą:
                                  "Używając materiałów o charakterystykach niższych, odpowiednio ACEA C3 i ACEA B4, może wystąpić uszkodzenie silnika".
                                  To w końcu ma być C3, czy przeciwnie - silnik na nim wybuchnie
                                  I co to znaczy "o charakterystykach co najmniej ACEA B4" Skąd zwykły user ma to wiedzieć
                                  _________________
                                  C3 bo trójdrożny kat a B4 żeby rozpuszczać lepiej gnój ewentualny niz smarować :-)
                                  Abarthy np. maja co 30 000k :shock:
                                  Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                  http://www.zmienolej.pl/
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                  Komentarz

                                  • setunia
                                    Drive
                                    • 2011
                                    • 51

                                    Szykuje mi się pierwsza wymiana oleju po roku. Przebieg 10kkm głównie miasto i odpuszczam sobie LongLife. Będę wymieniał w serwisie Skody. Jaką normę musi mieć spełnioną olej, żeby nie przyczepili się do mnie? I jakie są polecane przez forumowiczów do tego silniczka (1,2TSI)?

                                    Próbowałem się przebić przez temat, ale poległem.
                                    Było:
                                    126p 1980
                                    Polonez Caro 1,5GLE 1991
                                    Fiat Uno 1,4 1995
                                    Polonez 1989 1,4Rover (SWAP)
                                    Fiat Palio Weekend 1,2 HL 1999
                                    Toyota Camry 3,0GX V6 1992
                                    Renault Scenic 1,9 dTi 2000
                                    Ford Fiesta 1,3 1998 (Pysi ;-)

                                    Jest:
                                    Skoda Octavia 1,2TSI Mint 2011
                                    Mondeo 1,8Ghia 1998 (młodego)

                                    Komentarz

                                    • Andys
                                      Elegance
                                      • 2007
                                      • 762

                                      Panowie, nabyłem w dobrej cenie olej:

                                      LOTOS SYNTHETIC PLUS 5W40
                                      Wysokiej jakości olej silnikowy wytworzony w oparciu o syntetyczne oleje bazowe i pakiet
                                      dodatków uszlachetniających o działaniu wielofunkcyjnym.
                                      Przeznaczony do samochodów osobowych i vanów z silnikami benzynowymi i diesla z
                                      bezpośrednim i pośrednim wtryskiem paliwa, pracujących z turbodoładowaniem i bez, w których
                                      producent dopuszcza stosowanie olejów tej klasy jakościowej.
                                      LOTOS SYNTHETIC PLUS jest następcą olejów LOTOS SYNTETIC 5W40 i LOTOS TRAFFIC
                                      5W40, powstał w wyniku ich reformulacji w odpowiedzi na nowe, podwyższone, wymogi
                                      specyfikacji ACEA 2008 i może być stosowany zamiennie za w/w produkty.
                                      Charakterystyka:
                                      • podwyższony poziom ochrony silnika zgodnie z wymogami specyfikacji ACEA 2008
                                      • podwyższony potencjał własności myjąco-dyspergujących
                                      • obniżona odparowalność gwarantująca zmniejszenie ubytków oleju
                                      • konwencjonalny poziom SAPS (zawartość Siarki, Fosforu i tzw. ”popiołów siarczanowych”) –
                                      ograniczona możliwość stosowania w samochodach wyposażonych w filtry DPF
                                      Lp. Wymagania Metody badań wg Jednostka Wartość
                                      1 Lepkość kinematyczna w 1000C ASTM D 445 mm2/s 13,7
                                      2 Temperatura płynięcia ASTM D 97 0C -39
                                      3 Liczba zasadowa (TBN) ASTM D 2896 mgKOH/g 10
                                      4 Wskaźnik lepkości ASTM D 2270 165
                                      5 Lepkość HTHS w 150 0C ASTM D 4741 mPa*s 3,6
                                      6 Odparowalność, test NOACK;
                                      max
                                      ASTM D 5800 % m/m 11,5
                                      Powyższe dane są typowymi wartościami uzyskiwanymi przy normalnej tolerancji partii produkcyjnych, nie stanowią specyfikacji
                                      technicznej, z uwagi na ciągły rozwój produktu mogą ulec zmianie.
                                      Specyfikacje, Klasyfikacje:
                                      SAE 5W-40
                                      API SN/CF
                                      ACEA A3/B4-08
                                      Aprobowany przez:
                                      VW 502.00/505.00
                                      BMW Longlife-01

                                      Myślicie, że mogę go bezpiecznie wlać do 1.4 TSI, auto nie jest pałowane, jeżdżone praktycznie tylko po mieście. Ostatnio jeżdżę na tyle mało, że wymiana wychodzi mi co 8-10tys km. Zastanawia mnie też wytłuszczony fragment, nie mam oczywiście DPFa, ale TWC. Do tej pory jeździłem na 5W-30 Motula i LM.
                                      Pozdrawiam,
                                      Andys

                                      Komentarz

                                      • rOBERTO795
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 3465
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        Zamieszczone przez Andys
                                        Panowie, nabyłem w dobrej cenie olej:

                                        LOTOS SYNTHETIC PLUS 5W40
                                        Wysokiej jakości olej silnikowy wytworzony w oparciu o syntetyczne oleje bazowe i pakiet
                                        dodatków uszlachetniających o działaniu wielofunkcyjnym.
                                        Przeznaczony do samochodów osobowych i vanów z silnikami benzynowymi i diesla z
                                        bezpośrednim i pośrednim wtryskiem paliwa, pracujących z turbodoładowaniem i bez, w których
                                        producent dopuszcza stosowanie olejów tej klasy jakościowej.
                                        LOTOS SYNTHETIC PLUS jest następcą olejów LOTOS SYNTETIC 5W40 i LOTOS TRAFFIC
                                        5W40, powstał w wyniku ich reformulacji w odpowiedzi na nowe, podwyższone, wymogi
                                        specyfikacji ACEA 2008 i może być stosowany zamiennie za w/w produkty.
                                        Charakterystyka:
                                        • podwyższony poziom ochrony silnika zgodnie z wymogami specyfikacji ACEA 2008
                                        • podwyższony potencjał własności myjąco-dyspergujących
                                        • obniżona odparowalność gwarantująca zmniejszenie ubytków oleju
                                        • konwencjonalny poziom SAPS (zawartość Siarki, Fosforu i tzw. ”popiołów siarczanowych”) –
                                        ograniczona możliwość stosowania w samochodach wyposażonych w filtry DPF
                                        Lp. Wymagania Metody badań wg Jednostka Wartość
                                        1 Lepkość kinematyczna w 1000C ASTM D 445 mm2/s 13,7
                                        2 Temperatura płynięcia ASTM D 97 0C -39
                                        3 Liczba zasadowa (TBN) ASTM D 2896 mgKOH/g 10
                                        4 Wskaźnik lepkości ASTM D 2270 165
                                        5 Lepkość HTHS w 150 0C ASTM D 4741 mPa*s 3,6
                                        6 Odparowalność, test NOACK;
                                        max
                                        ASTM D 5800 % m/m 11,5
                                        Powyższe dane są typowymi wartościami uzyskiwanymi przy normalnej tolerancji partii produkcyjnych, nie stanowią specyfikacji
                                        technicznej, z uwagi na ciągły rozwój produktu mogą ulec zmianie.
                                        Specyfikacje, Klasyfikacje:
                                        SAE 5W-40
                                        API SN/CF
                                        ACEA A3/B4-08
                                        Aprobowany przez:
                                        VW 502.00/505.00
                                        BMW Longlife-01

                                        Myślicie, że mogę go bezpiecznie wlać do 1.4 TSI, auto nie jest pałowane, jeżdżone praktycznie tylko po mieście. Ostatnio jeżdżę na tyle mało, że wymiana wychodzi mi co 8-10tys km. Zastanawia mnie też wytłuszczony fragment, nie mam oczywiście DPFa, ale TWC. Do tej pory jeździłem na 5W-30 Motula i LM.
                                        Skoro jezdzisz po miescie tym bardziej na krotkich dystansach to bez sensu pchać olej 5w40!! Lepiej pozostać przy 5w30 lub zejsc na np 0w30
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz

                                        • Andys
                                          Elegance
                                          • 2007
                                          • 762

                                          rOBERTO795,
                                          ROzumiem, że lekkobieżny olej jest lepszy do częstych rozruchów, ale czy przez duży dodatek nieodparowanego paliwa olej nie ulega degradacji?? Zważywszy na fakt, że nie zamierzam używać go zimą, może mogę zaryzykować jego zastosowanie. Teoretycznie spełnia chyba normę VW do stałych przebiegów, a i tak nie zbliży się do 15tys. Na zimę mogę wymienić na 5W-30.
                                          Pozdrawiam,
                                          Andys

                                          Komentarz

                                          • rOBERTO795
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 3465
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            Zamieszczone przez Andys
                                            rOBERTO795,
                                            ROzumiem, że lekkobieżny olej jest lepszy do częstych rozruchów, ale czy przez duży dodatek nieodparowanego paliwa olej nie ulega degradacji?? Zważywszy na fakt, że nie zamierzam używać go zimą, może mogę zaryzykować jego zastosowanie. Teoretycznie spełnia chyba normę VW do stałych przebiegów, a i tak nie zbliży się do 15tys. Na zimę mogę wymienić na 5W-30.
                                            Oczywiście że ulega degradacji -każdy olej ulega wszystko zależy jak szybko- a to zależy od tego jakie są w nim zawarte pakiety dodatków detergentów i jak jeżdzisz- ogólnie. skoro chcesz zmienić na zime na 5w30 to oki tylko że 5w40 ma wyzszą swoją właściwą temperature pracy- pytanie czy u Ciebie bedzie ona osiągana? Jeśli tak to oki jeśli nie - to bez sensu. Ja u siebie zaleje teraz coś typu 0w30 , 0w40, lub 5w30 ewentualnie 5w40 bo zmieniły mi sie dzienne przebiegi teraz to ok 6-7 km w jedna strone- wcześniej było 20 . Obecnie jeżdze na Synthoil-u 5w40. ale wleci coś rzadszego żeby silnika nie meczyc. A olej lekko u mnie nie ma
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz

                                            • zielarzlol
                                              Rider
                                              • 2012
                                              • 263

                                              Jak się ma taki olej jak Mobil 1 New Life 0W40 do norm, o których mowa w instrukcji obsługi ?

                                              O2 1.6 BSE z LPG - wg. instrukcji powinien być olej VW 503 00 lub VW 504 00.

                                              Ten Mobil wypada ciekawie do LPG - przynajmniej z tego co tu wyczytałem. Ma wysoki TBN i HTHS.
                                              Czarna perła O2 FL:
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58593

                                              Komentarz

                                              • Wladeeeek
                                                Classic
                                                • 2011
                                                • 9

                                                Witam szykuje mi sie wymiana oleju samochód był zalany mobilem 10w 40 zmieniłem później na castrola edga 10w-60 i zastanawiam się nad wymiana samochód na 10 tys pochlania około 1 l oleju przebieg mam 189 tys rocznik 99 silnik 2.0 co poradzicie?

                                                Komentarz

                                                • rOBERTO795
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 3465
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  Zamieszczone przez zielarzlol
                                                  Jak się ma taki olej jak Mobil 1 New Life 0W40 do norm, o których mowa w instrukcji obsługi ?

                                                  O2 1.6 BSE z LPG - wg. instrukcji powinien być olej VW 503 00 lub VW 504 00.

                                                  Ten Mobil wypada ciekawie do LPG - przynajmniej z tego co tu wyczytałem. Ma wysoki TBN i HTHS.

                                                  Wlej -napewno bedzie oki. Sam kiedys na nim śmigałem i złego słowa powiedziec nie moge.

                                                  [ Dodano: Pon 09 Kwi, 12 14:31 ]
                                                  Zamieszczone przez Wladeeeek
                                                  Witam szykuje mi sie wymiana oleju samochód był zalany mobilem 10w 40 zmieniłem później na castrola edga 10w-60 i zastanawiam się nad wymiana samochód na 10 tys pochlania około 1 l oleju przebieg mam 189 tys rocznik 99 silnik 2.0 co poradzicie?
                                                  Po pierwsze szkoda mi Twojego silnika- 10w60 to zdecydowanie za "ciężki " olej i nie nadaje sie do Twojego silnika ani naszego klimatu.
                                                  Zeby wszystko wrociło do mormy zrobiłbym płukanke silnika i zalał np Millersa XFS-a 5w40

                                                  Spalanie oleju powinno spaśc a i ochrona bedzie lepsza niż w przypadku tego ulepku- castrola.

                                                  Polecam www.sklep-oleje.pl to nasz forumowy sprzedawca a i napewno Ci coś doradzi. Pozdrawiam.
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz

                                                  • zielarzlol
                                                    Rider
                                                    • 2012
                                                    • 263

                                                    A jak się mają specyfikacje olejowe do gwarancji ?

                                                    Bo przyznam szczerze, że będzie to pierwsza zmiana oleju ( z fabrycznego Castrola ).
                                                    Czarna perła O2 FL:
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58593

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...