molibden to dobry pierwiastek tylko jaka to jego forma i rodzaj.
Nano to pochodne węgla (jest kilka rodzajów fulerenów)
Nano to pochodne węgla (jest kilka rodzajów fulerenów)
PERFORMANCE PROFILE: API SL, CF ACEA A3, B3 Meets the requirements of MB 229.1, VW 502.00/505.00 TYPICAL CHARACTERISTICS: SAE Viscosity Grade ... 5w40 Specific Gravity @ 15°C ... 0.855 Kinematic Viscosity @ 100°C ... 13.8cSt Kinematic Viscosity @ 40°C ... 84cSt Viscosity Index ... 170 Pour point °C ... -40 Flashpoint °C ... 220 Cold Crank Viscosity @ -30°C ...6,590cP
ACEA A3/B4 API SL, CF Mercedes-Benz 229.1 VW 500.00, 501.01, 502.00, 505.00 BMW Longlife 98 Porsche SAE klasa lepkości: 5W40 Ciężar właściwy przy 15C 0,855 Lepkość kinematyczna przy 100C 13,8 cSt Lepkość kinematyczna przy 40C 86 cSt Indeks lepkości 170 Temperatura krzepnięcia <-30C Temperatura zapłonu >200 Lepkość na zimno przy -30C 6,600 cP max
PERFORMANCE PROFILE: API SL, CF ACEA A3, B3 Meets the requirements of MB 229.1, VW 502.00/505.00 TYPICAL CHARACTERISTICS: SAE Viscosity Grade ... 5w40 Specific Gravity @ 15°C ... 0.855 Kinematic Viscosity @ 100°C ... 13.8cSt Kinematic Viscosity @ 40°C ... 84cSt Viscosity Index ... 170 Pour point °C ... -40 Flashpoint °C ... 220 Cold Crank Viscosity @ -30°C ...6,590cP
ACEA A3/B4 API SL, CF Mercedes-Benz 229.1 VW 500.00, 501.01, 502.00, 505.00 BMW Longlife 98 Porsche SAE klasa lepkości: 5W40 Ciężar właściwy przy 15C 0,855 Lepkość kinematyczna przy 100C 13,8 cSt Lepkość kinematyczna przy 40C 86 cSt Indeks lepkości 170 Temperatura krzepnięcia <-30C Temperatura zapłonu >200 Lepkość na zimno przy -30C 6,600 cP max
Komentarz