hotrain, u mnie ams wsakzywał niższą temp niż CFS, CFS dla przykładu prędkości rzędu 200-230 z częstym przyhamowywaniem i temp na zew w okolicy 30 stopni potrafi pokazać 110 ale na lato zdejmuję dolną osłonę i czujnik mam w korku spustowym oleju.
Na amsie chyba tylko raz udało mi się uzyskać zblizoną temp.
Generalnie CFS przy mojej jeździe w upalne dni nie przekracza 100-105 stopni
P.S. coś mi się wydaje że diesel osiąga nizszą temp oleju niż benzyniak :?:
Ale obecnie coraz więcej ludzi odchodzi od diesli skoro cena za 1L/ON jest średnio ok. 10gr. wyższa od PB..
Jazda 1.8 TSI a 2.0 BKD czy BXE pozostawia wiele do życzenia w stosunku do TSI a spalanie przy podobnym stylu jazdy jest bardzo zbliżone
uwaga, zgaduję NIE SPEŁNIA :diabelski_usmiech
edit: heh, refleks szachisty :P
Kolejne pytanie skoro nie spełnia normy to czemu sie nadaje do 2.0 tsi a jak wiadomo do 2.0 tsi musi być norma 504/507 no sorki za to pytanie ale siłą rzeczy mi sie nasuneło
czemu sie nadaje do 2.0 tsi a jak wiadomo do 2.0 tsi musi być norma 504/507
bo jest lepszy od tych eko wynalazków z 504/507 :idea: ja się nie znam na tym kompletnie... wymyślili sobie te całe long life'y i jak zmieniasz olej co 30tyskm/2lata to olej ma byc 504/507.... a jak co 15tys/rok to może być 502.00 ... kiedyś Paolo Esco wklejał tu w temacie rozpiskę na ten temat z instrukcji obsługi Octy, ale nie chce mi się szukać teraz tego 8)
SPOT Poznań: ..... ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Kolejne pytanie skoro nie spełnia normy to czemu sie nadaje do 2.0 tsi a jak wiadomo do 2.0 tsi musi być norma 504/507 no sorki za to pytanie ale siłą rzeczy mi sie nasuneło
Bo jesli zmieniasz max co rok/15tysi to wg INSTRUKCJI OBSLUGI ktora masz w aucie, mozesz lac olej z norma 502.00 i to bez zadnego ryzyka utraty gwarancji. A x-lite, jak i wiele innych sensownych olejow, taka norme ma. Tyle.
Olej 504 ma tez 507, czyli eko sreko do DPFA, ktorego nie masz, wiec szkoda lac taki olej do benzyny.
powiedzmy,że porządny syntetyk ...bez dopisku "pełny" :wink: tak samo jak 99% pozostałych "full syntetyków" na rynku PL. str 164... 7 kategorii syntetycznych olejów PAO daje "szerokie pole możliwości" dla producentów olejów.
Zamieszczone przez PAOLO ESCO
Żeby było ciekawiej to przy niektórych z w/w oznaczeń producenci piszą SYNTHETIC HYDROCARBON inni Polialfaolefiny inni np. Homopolimer uwodorniony a inni Synthetic Baseoil 100%
nie ma co się na ten temat rozpisywać, bo już to było przerabiane. X-Lite to porządny olej i tyle ( zawiera w bazie PAO 5 kategorii-CAS nr 151006-62-1 - wagowo 8-12% - z dodatku estrów w serii 8100 zrezygnowano...). Na Motul Japan piszą " MOTULは化学合成オイルの :lol: tj MOTUL jest produktem syntezy chemicznej ropy naftowej - Karta z 11.02.2010r. - DISTILLATES (PETROLEUM), 25 <= x % < 50 HYDROTREATED HEAVY PARAFFINIC tj. DESTYLATY CIEZKIE 25 <= x % < 50
PARAFINOWE, OBRABIANE WODOREM (ROPA NAFTOWA).
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz