Diesla nie mam tylko benzyne TFSI,a tu Full Saps wg.producenta nie może być i tak jak pisze kolega pedros Full Saps szybciej skończy mi katalizator,który był zmieniany nie cały rok temu razem z turbiną .
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez Hołowczyc20Diesla nie mam tylko benzyne TFSI,a tu Full Saps wg.producenta nie może być i tak jak pisze kolega pedros Full Saps szybciej skończy mi katalizator,który był zmieniany nie cały rok temu razem z turbiną .
Jak audi dopuszcza do tfsi olej z norma 502.00 a taki masz np. tutaj z full spaps:
To w czym problem??
Ja taki olej wg instrukcji moge lac, no chyba ze akurat tutaj motul robi nas w bambuko
Komentarz
-
-
Turbo i katalizator były wymienione przy 153tyś w tej chwili auto ma 162tyś i przebieg udokumentowany na wszelkie możliwe sposoby :P Przyczyną było nieumiejętne obchodzenie się z turbiną (nie była studzona) a katalizator był zapchany i zalany olejem.A co do oleju jaki lać do TSI/TFSI to obiło się mi o uszy,że powinien być z normą ACEA C3 bo tam chodzi o nagary odkładające się na zaworach czy coś takiego.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Hołowczyc20Turbopompętalizator były wymienione przy 153tyś w tej chwili auto ma 162tyś i przebieg udokumentowany na wszelkie możliwe sposoby :P Przyczyną było nieumiejętne obchodzenie się z turbiną (nie była studzona) a katalizator był zapchany i zalany olejem.A co do oleju jaki lać do TSI/TFSI to obiło się mi o uszy,że powinien być z normą ACEA C3 bo tam chodzi o nagary odkładające się na zaworach czy coś takiego.Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tippohttp://www.motul.com/syst....pdf?1381853212
Po wcześniejszych pozytywnych doświadczeniach z Mobil 1 New Life 0W40 nikt mnie nie namówi na inny olej niż 0W40. :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Ten silnik ma elektryczną pompę chłodząca turbine po wylaczeniu.
[ Dodano: Pon 27 Sty, 14 15:09 ]
Zamieszczone przez dimpasU mnie w rodzinie jest używany 1.8 TSI CDAA, obecnie na 5W-30 Millers EE C3, ale już się przekonałem do 0W-40 i na najbliższą wymianę będzie coś z tej trójki Motul/Redline/Neste.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Hołowczyc20Turbo i katalizator były wymienione przy 153tyś w tej chwili auto ma 162tyś i przebieg udokumentowany na wszelkie możliwe sposoby :P Przyczyną było nieumiejętne obchodzenie się z turbiną (nie była studzona) a katalizator był zapchany i zalany olejem.A co do oleju jaki lać do TSI/TFSI to obiło się mi o uszy,że powinien być z normą ACEA C3 bo tam chodzi o nagary odkładające się na zaworach czy coś takiego.
faktycznie tutaj skaldniki nieorganiczne mogą szybciej zabrudzic zawory ssące degradujac sprawnosc silnika i spada moc
w nowych silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny jest dodatkowy wtryskiwacz obmywajacy i problemu nie ma w Vag ocztwiscie.
inne marki poradzily sobie dawno z tym wyzwaniem.
uwazam ze warto raz na 100 kkm przeplukac dolot maszynowo.
[ Dodano: Pon 27 Sty, 14 19:33 ]
Zamieszczone przez Sebastian_M26Jednokrotnie zatankowane benzyny od przedsiebiorczego wlasciciela stacji spowoduje większe zniszczenia niż 200tys na fullsaps. A do benzyny oprócz wody dodajemy: rozpuszczalniki, stare oleje, lakiery, farby i wszystko inne co nie potrzebne i się zmiesza.
w sumie jak jest norma 502.00 nie ma strachu....
kkomwerter katalityczny lubi byc przegoniony po trasie do czerwonosci wtedy wszytko sie ladnie czyści a przede wszystkim sonda lambda sie oczyszcza.
z paliwem faktycznie fosfor rzekomo zabija nie wspominając olowiu który skutecznie zabika konw.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Seeddimpas, tylko FullSAPS, moge polecic ze swojej strony Motul X-max - przetestowany w TSI.
Komentarz
-
-
Seed: a możesz polecić jeszcze jakiś inny olej oprócz Motula ?Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedroswidziałem rozłożony 2.0 tsi i bylo troche laków... i nie dziwię sie że tędy konie uciekają. ...
jak jest duzo to trudniej stado upilnowac.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TippoZamieszczone przez rOBERTO795W TSI TFSI nie ma problemu z trzymaniem mocy wiec nie piszcie głupot.
niemniej widok usyfionego dolotu wyrobil we mnie taki światopogląd.
Komentarz
-
-
A wie ktoś jak trwałość silników TSI, TFSI z paskiem rozrządu rónież jest taka tragedia ?Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedrosZamieszczone przez TippoZamieszczone przez rOBERTO795W TSI TFSI nie ma problemu z trzymaniem mocy wiec nie piszcie głupot.
niemniej widok usyfionego dolotu wyrobil we mnie taki światopogląd.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO, pytasz o rozruchy, ale u mnie niestety brak jakichś pokaźnych mrozów i ciężko coś stwierdzić. Jedynie na Extra 5W40 masła jakby mniej, ale to chyba też z powodu wyższych temperatur. Mam jednak wrażenie, że wolniej się nagrzewa jednak to może być złudzenie.
Piszecie tak o czyszczeniu i szwędając się po yt natrafiłem na taki film. Nie jest on może do końca obiektywny, bo te "pomiary" są co najmniej słabo prezentowane Zastanawiające jednak jest czy to faktycznie coś daje to czyszczenie wtrysków.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qrYnBvGg_sg[/youtube]
ps. coś dla kol. leonn a w sumie to nawet z Twojej okolicy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Bo te konstrukcje maja inne "zalety".
Czy jednostki z paskami są lepsze ?Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deExtra 5W40Zamieszczone przez dimpas"płukania silników z nagaru pod ciśnieniem"
Zamieszczone przez Pidziekjak trwałość silników TSI, TFSI z paskiem rozrządu rónież jest taka tragedia ?Zamieszczone przez Pidziekco z tymi paskami rozrządu bo jednostki z łancuchami przerabiam średnio 1-2 x w tygodniu i widzę sflustrowanych ludzi ...Czy jednostki z paskami są lepsze ?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOhttp://forum.octaviaclub....4276&start=1750 71 stron w temacie...Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
Komentarz