bądź pierwszy i daj znak sygnał.... wielu z nas tak robi
testujac nowe niszowe oleje np Castrol,Mobil 1 ( bo przecież podróbki często się trafiają ) ... dobra żart ....
w bfq zalewaj to co tanie i syntetyczne - ja np zakupilem poważną ilość Aveno fullsynth w ciemno.... wleje zapewne za kwartał ale jest on tak tani że swoja flote na nim pogonie
Jeszcze jest takie Germanskie cudo jak Venol. Natomiast ich strona w każdym języku ma inne portfolio i kompletny brak full syntetykow a na rynku w Pl są. ... czyżby znali polskie prawo a może bajzel na www.
VENOL SUPER HC-EC SYNTHESIS ACTIVE SM/SL/CF/EC 0W-40
SAE:0W/40, API:SM/SL/CF/EC, ACEA:A3/B3/B4
Leistungsniveau: MB, GM, BMW, VW
Hochmodernes, Leichtlauf-Motorenöl,hergestellt aus einer speziellen Kombination von Basisölen und der einmaligen Technologie ACTIVE POWER.Geeignet für modernste Benzin- und Dieselmotoren, mit und ohneTurbolader, sowie für Pumpe-Düse-Dieselmotoren. Dieses Öl eignet sich besonders gut bei sportlicher Fahrweise. ACTIVE POWER sichert hierbei die maximale Laufleistung und hält den Motor ideal sauber. Sehr gute Kaltstart-Eigenschaften und optimaler Schutz, sowohl bei niedrigen, als auch bei hohen Temperaturen. Es verlängert wesentlich die Ölwechselintervalle und senkt den Kraftstoffverbrauch. Mit anderen Markenölen mischbar
VENOL SUPER HC-EC SYNTHESIS ACTIVE SM/SL/CF/EC 0W-40
SAE:0W/40, API:SM/SL/CF/EC, ACEA:A3/B3/B4
Leistungsniveau: MB, GM, BMW, VW
Hochmodernes, Leichtlauf-Motorenöl,hergestellt aus einer speziellen Kombination von Basisölen und der einmaligen Technologie ACTIVE POWER.Geeignet für modernste Benzin- und Dieselmotoren, mit und ohneTurbolader, sowie für Pumpe-Düse-Dieselmotoren. Dieses Öl eignet sich besonders gut bei sportlicher Fahrweise. ACTIVE POWER sichert hierbei die maximale Laufleistung und hält den Motor ideal sauber. Sehr gute Kaltstart-Eigenschaften und optimaler Schutz, sowohl bei niedrigen, als auch bei hohen Temperaturen. Es verlängert wesentlich die Ölwechselintervalle und senkt den Kraftstoffverbrauch. Mit anderen Markenölen mischbar
Nie mam zamiaru ale intrygowała mnie owa syntetyczność...
Jaki polecicie olej do silnika do O3 TSI 1,4 ze stałym okresem przeglądów, Castrol edge 5W-40 C3 - byłby ok?? Dodam, że oleju jeszcze nie wymieniałem, a chciałbym jakiś kupić na dolewki...
Jaki polecicie olej do silnika do O3 TSI 1,4 ze stałym okresem przeglądów, Castrol edge 5W-40 C3 - byłby ok?? Dodam, że oleju jeszcze nie wymieniałem, a chciałbym jakiś kupić na dolewki...
Kolego zalej Motula X-Max 0W40 i gra gitara,kolega seed ma ten sam silnik co ty zalany tym właśnie olejem i sobie bardzo chwali pracę silnika na nim :diabelski_usmiech .
Jaki polecicie olej do silnika do O3 TSI 1,4 ze stałym okresem przeglądów, Castrol edge 5W-40 C3 - byłby ok?? Dodam, że oleju jeszcze nie wymieniałem, a chciałbym jakiś kupić na dolewki...
Kolego zalej Motula X-Max 0W40 i gra gitara,kolega seed ma ten sam silnik co ty zalany tym właśnie olejem i sobie bardzo chwali pracę silnika na nim :diabelski_usmiech .
Mobil1 0w40 new life na papierze wymiata. Ciekawe jak w praktyce leonn, lanie tak drogich mazidel do tak starego konstrukcyjnie silnika ma wartosc prestiżotwórczą jedynie :P
leonn, lanie tak drogich mazidel do tak starego konstrukcyjnie silnika
zsolpyw, tanie czy drogie to pojęcie bardzo względne :wink: Dla jednych 85zł za 5litrów to dużo, a inni bez wahania płacą 89zł za 1litr w ASO Więc nie wiem, czy 40€ za 5litrów to tanio, czy drogo?
Zamieszczone przez Pidziek
Kto zgadnie ?
A jaka jest nagroda główna? Bo może bym wystartował w zawodach
Witam
Dotarłem silnik briggsa 675 na oleju briiggs SAE 30 klasy SG. Zmieniłem olej po pierwszej godzinie koszenia i kolejny raz po 3 godz koszenia.
Dalej mam ten dylemat z zalaniem 0w40 a pasuje już zdecydować.
Zostaje mi taki zawsze z samochodu a jest bez porównania lepszy od sae 30
Moja poprzednia kosiarka tecumseh zalewana była od początku olejem 5w50 i chodziła bez problemu 14 lat
olej 0w40 ma minimalnie wyzszą lepkość w 100 stopniach niż SAE 30 więc gadki pana z serwisu że sae 30 lepiej smaruje silniki chłodzone powietrzem jest raczej chyba nie prawdą, chodzi chyba tu o inny aspekt którego nie znam.
Ogólnie Briggs zaleca SAE 30 jednosezonowy oraz 5w30 i 10w30 zaznaczając że stosując 5w30 i 10w30 można zaobserwować większe zużycie oleju w porównaniu do SAE 30
Nie kumam tego wpisu przecież te oleje mają taką samą lepkość wysokotemperaturową
Komentarz