Zamieszczone przez Marek__82
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez pabaZamieszczone przez pedrosPewnie coś skośnolampowego nabedziesz gdzie warto zalewać A5/B5
cena pół darmo
ponoć trochę PAO i modyfikatorów tarcia w nim fajnych
niedługo u ruskich ma być analiza
Kolega w Civicu ma i się podnieca ze wreszcie ma moc :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Panowie, muszę zrobić dolewkę oleju do octavia 3 rs 2,0 tsi. W sumie to nie wiem na jakim oleju wyszedł z fabryki, jedyne co, to tyle że to longlife.
W instrukcji napisane jest że do samochodów ze zmiennym okresem międzyobsługowym olej powinien mieć specyfikację VW 504 00.
Kupiłem dziś 1l tego oleju
Z tyłu na butelce widnieje taki zapis
Mobil 1 Peak Life 5W-50 posiada dopuszczenia następujących producentów:
VW 501 01 / 505 00
Czy mogę go spokojnie dolać, czy ten zapis określa przedział tych norm od 501 do 505 tak to trzeba czytać?
Ktoś pomoże.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez S-3muszę zrobić dolewkę oleju do octavia 3 rs 2,0 tsi.
Zamieszczone przez S-3W instrukcji napisane jest że do samochodów ze zmiennym okresem międzyobsługowym olej powinien mieć specyfikację VW 504 00.
Dla stałego okresu co 15 tys km - olej (VW 502.00/505/00) jest odpowiedni. Mobil 5w50 ma ACEA A3/B3/B4 oraz API SN - a to wystarczy dla silnika VW.
Jezeli masz serwis LL to powinieneś zastosować olej LL (VW 504.00) - jednak jeżeli nie masz oleju LL to nawet się nie zastanawiaj i uzupełnij olej do odpowiedniego poziomu takim olejem syntetycznym jaki masz (oleje syntetyczne są mieszalne ze sobą).
Rzecz najważniejsza - MUSISZ mieć odpowiedni poziom oleju w silniku - ten M1 5W50 krzywdy silnikowi nie zrobi, więc bez paniki możesz na nim jeździć.
[ Dodano: Sob 16 Maj, 15 21:11 ]
Zamieszczone przez S-3tak to trzeba czytać?
Instrukcję Obsługi O III czytałeś jak mniemam - str 208 :roll:Załączone plikiPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez S-3muszę zrobić dolewkę oleju do octavia 3 rs 2,0 tsi.
Zamieszczone przez S-3W instrukcji napisane jest że do samochodów ze zmiennym okresem międzyobsługowym olej powinien mieć specyfikację VW 504 00.
Dla stałego okresu co 15 tys km - olej (VW 502.00/505/00) jest odpowiedni. Mobil 5w50 ma ACEA A3/B3/B4 oraz API SN - a to wystarczy dla silnika VW.
Jezeli masz serwis LL to powinieneś zastosować olej LL (VW 504.00) - jednak jeżeli nie masz oleju LL to nawet się nie zastanawiaj i uzupełnij olej do odpowiedniego poziomu takim olejem jaki masz (oleje syntetyczne są mieszalne ze sobą).
Rzecz najważniejsza - MUSISZ mieć odpowiedni poziom oleju w silniku - ten olej krzywdy silnikowi nie zrobi, więc bez paniki możesz na nim jeździć.
[ Dodano: Sob 16 Maj, 15 21:11 ]
Zamieszczone przez S-3tak to trzeba czytać?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez S-3jeżeli oni zmienili na stały to ten olej który jest w silniku już nie spełnia normy bo w stałych ma być 502.00.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez S-3jeżeli oni zmienili na stały to ten olej który jest w silniku już nie spełnia normy bo w stałych ma być 502.00.
Podsumowując, mam rozumieć że ten olej który pokazałem mogę wlać tak?
Dzięki za info.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez S-3olej który pokazałem mogę wlać tak?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedrosWogole jak jest nowe auto to warto sobie wcześniej wymienić te "wiórki i ścinki " w oleju po dotarciu
a tutaj będzie mieszanina oleju VW 504 z tradycyjnym dopakowanym dodatkami Mobil1
ale mnie swędzi żeby nacisnąć kup teraz przy tym Ravenolu SFE - niech mnie ktoś powstrzyma
Komentarz
-
-
wystarczy przeczytać przedostatnią, a jeszcze lepiej kilka wstecz
są koledzy, którzy nalewają oleje z VW 502 do TSI i dbają by miały niską odparowalność (NOACK) i wysoką temp. zapłonu COC
inni zalewają oleje z VW 504 o obniżonej zaw. popiołów
jeśli chodzi o oleje z niskim NOACK i wysoką temp. zapłonu i w rozsądnych pieniądzach to są to np. oleje z gazu ziemnego GTL Shella (np. Shell Ultra 0W-40)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabaZamieszczone przez pedrosWogole jak jest nowe auto to warto sobie wcześniej wymienić te "wiórki i ścinki " w oleju po dotarciu
a tutaj będzie mieszanina oleju VW 504 z tradycyjnym dopakowanym dodatkami Mobil1
ale mnie swędzi żeby nacisnąć kup teraz przy tym Ravenolu SFE - niech mnie ktoś powstrzyma
Zostało 5 opakowań 4 litrowych .... hmmm juz 4... ktoś kupił za Ciebie :diabelski_usmiech
17 jednolitrowych.... to taniej niż inne oleje.... znacznie gorsze...
nie kupuj.. zostaw innym :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
S-3, zwróć uwagę na Shella HX7 5W40
ma NOACK <7 i temp zapłonu 240 stopni
i kosztuje grosze... np. tutaj (nie mam żadnych związków z tym sklepem)
Olej silnikowy SHELL HELIX HX7 5W40 4L ➨ SKLEP INTERNETOWY✔ Wysyłka w 24H✔ Dostępny od ręki✔ Najlepsze ceny✔ Sprawdź na GALONoleje.pl✔Białystok
Zamieszczone przez pedrosnie kupuj.. zostaw innym
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabasą koledzy, którzy nalewają oleje z VW 502 do TSI i dbają by miały niską odparowalność (NOACK) i wysoką temp. zapłonu COC
Zamieszczone przez pabainni zalewają oleje z VW 504 o obniżonej zaw. popiołów
Oczywiście wymiana co 12-15 tys. km
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez HubeeAddinol Super Light 0540
parametry bardzo dobre, aczkolwiek olej chyba nie tak łatwo u nas dostać, poza tym to chyba grupa III, a Mobil jednak ma Visom (III+) i będzie bardziej powtarzalny kiedy na niemieckie marki typu Ravenol, Addinol narzekają czasem na lekki rozrzut w zależności od partii
Mobil ma bogatsze dodatki (molibden, bor, więcej wapnia)
Zamieszczone przez bastek1080Ile wynosi TBN i NOACK oleju Shell Helix ultra 5w40 a ile 0w40? Gdzie mogę to znaleźć?
Zamieszczone przez bastek1080Jaka jest różnica między Shell HX7 5W40 a Shell Helix ultra 5w40?
Komentarz
-
Komentarz