Gdyby chciał porównać sikolene do motula to pro 4 to odpowiednik 7100 czy 300V?
Comp 4 to 5100 czy 7100?
sikolene moto jest rozlewane w polsce czy również produkowane? Kod kreskowy zaczyna się od 5......
mogę spróbować ale (nie wiem co on ma 2 x lepszego prawie niż mobil patrząc na cenę ) nie znam się na olejach ani na ich składach , próbowałem to pojąć czytając ten wątek od początku i jakoś mi to nie idzie .
Widać to po moich serwisach do tej pory jeździłem na tym co ASO wlało
Ja nie mówię że Mobil jest zły, ale lato idzie no i ta Twoja eksploatacja :wink: A jak do tego LM dodasz to to oleju nie zajedzjesz przez 15tys :wink: Wiem co mówię bo zbadałem tą mieszankę w Lab
Jak myślisz :P , dlaczego zacząłem rozglądać się sam za olejem (bo do tej pory niestety kończyłem źle z mechanikami typu "Pan Kaziu" który na pytanie o paragon lub fakturę , cena robił jak w ASO ) więc jak zobaczyłem różnicę to się pytam bo to nie jest problem że wydam 2 stówy czy 4 , jeśli jest o wiele lepszy.
mwojc, wez nie kombinuj tak strasznie. Masz najnprostszy i najmniej wymagajacy silnik na forum. Dylematy cos mi warczy, charczy, pewnie za raz turbhina sie zatrze, DPF zatka pozostawmy uzytkownikom oszczednych Diesli :twisted:
Twoj silnik na 10W40 dozyje sedziwej straosci. Jak chcesz mu zrobic troszke lepiej, zalej jakikolwiek 5W40 (ja mam LOTOSA ) a szczyt sensu to M1 0W40 jak chcesz sobie nastroj poprawic
Aczkolwiek w cenie M1 proponuje Lotos 5W40 + LM Ceratec.
A M1 0W40 na zime se zmien.
Tez szukałem orlena plat 0w40 MP ale po przeszukaniu neta zrezygnowalem.
Cena 5-ciu litrow plus przesylka podobna do Motula 5W40 xceesa.
5l za 140pln i oferta szeroka.Taki mam teraz.
Zrobili dobry olej ale powinien byc bardziej dostepny
Panowie po wymianie swiec i zalaniu 10w60 vavoline silnik zacząl drgać na wolnych obrotach. Czy to może być wina oleju ? Kurde zglupiałem... Passat b5 1.6 benzyna z lpg
po wymianie swiec i zalaniu 10w60 vavoline silnik zacząl drgać na wolnych obrotach. Czy to może być wina oleju ? Kurde zglupiałem...
no faktycznie "zgłupiałeś" zalewając 10W60 do takiego silnika. 5W50 max ew 10W40 ...ale 10W60 ??? :spin: Kto Tobie to zaproponował i w jakim celu... Czy to wina oleju hmmm ja bym bardziej szukał przyczyny w świecach, przewodach. Świece dobrze dobrane? Odpowiednia przerwa na świecach? Przewody nie przetarte, nie uszkodzone przy wyciąganiu, wkładaniu świec?
podejzewam tylko tu jest tego multumponad 400stron!
przerabiałem niedawno :shock:
lej wszystko co chcesz z polecanych na forum, tylko nie castrola.
0w40, 5w40 wystarczy. full syntetyk of course.
to było streszczenie tych 400+ stron :szeroki_usmiech
W tym problem ,że nie kombinuję bo przez swoją ślepotę zadałem pytanie ops: za co zostałem ochrzaniony przez PAOLO ESCO, co się nie dziwie :twisted: . Już miałem zamawiać i dostałem takie info
Zamieszczone przez leonn
mwojc, a nie chcesz sobie spróbować tego oleju ? Ja go używam w BSE.To jest aukcja naszego konkona
, więc się pytam a nie kombinuję.
A się nie znam więc pytam
łeeee no to może od tego trzeba było zacząć...nie ma co dywagować. Sprawdź kompresję - u kumatego mechanika a potem ew. można się zagłębiać "dalej".
Zamieszczone przez tourtour
czy płukanka coś może zaszkodzić?
ja bym nie stosował żadnej agresywnej płukanki, na razie nie ma to w Twoim przypadku sensu. Mobil1 0W40 jest na tyle dobry jakościowo, że wstrzymałbym się przed jakimiś ruchami z olejem i płukankami. Kompresja-pierścienie-świece-przewody-jakiś problem z wypadającym zapłonem :roll: ... szedł bym tym tropem.
Wracam do tematu. Kompresja pomierzona. Na pierwszych 3 cylindrach 12,5 atm, na czwartym 12. Od wymiany świec przejechałem 800 km. Na razie świeca na 4 cylindrze czysta. Na pozostałych też ok. Oleju nie ubyło. Zobaczę co będzie dalej.
mwojc, a nie chcesz sobie spróbować tego oleju ? Ja go używam w BSE.To jest aukcja naszego konkona
A się nie znam więc pytam
Wszystko co napisał zsolpyw, się zgadza, ale skoro już tutaj trafiłeś to kup sobie teraz ten LM od konkona, a na zimę zalejesz Mobila I będziesz miał wtedy porównanie :wink:
Komentarz