Zamieszczone przez ernestowski
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez zak14Analiza oleju wykonywana przez laboratorium Blackstone w Stanach. Koszt to 25 USD + wysyłka (jakieś 20 PLN pocztą)
Komentarz
-
-
Czyli ok 110 zł - to sporo
ięcej użytkowników różnych olejów się zdecydowało na zrobienie takich analizOctavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ernestowskiCzyli ok 110 zł - to sporo
Jednostka badawczo-rozwojowa, stanowiąca bazę badawczo-naukową dla polskiego przemysłu naftowego i gazowniczego
I zapytaj o koszt podobnego badania to się dowiesz ile coś takiego kosztuje w akredytowanym labie w Polsce .
Powiem tyle 110-150zł to za darmo analiza spektralna !
W USa bardzo popularne .
Jest jeszcze OilAnalyzer w USA .
Najlepiej wypada badanie oleju którego widmo spektralne odbiega od wzorca co wtedy ....?Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Oryginalnośc oleju TopTec 4100 ???????????
Po raz kolejny zakupiłem olej Top Tec 4100 do swojego samochodu w tym samym miejscu (u kolegi w sklepie). Kolega bierze od oficjalnego dystrybutora. I teraz pytanie do osób mających styczność z tym właśnie olejem.
Czy jest on oryginalny?
Moje wątpliwości budzi opakowanie. Jest wykonane z miększego plastiku, i ma całkowicie inaczej (niedbale) wybite oznaczenia. Zapytanie wraz z zdjęciami wysłałem do LM ale chyba mnie ...... co nie za ładnie o nich świadczy.
Załączam link do zdjęć porównawczych opakowań (poprzedniego i aktualnego)
Nowy zamieściłem w czerwonej ramce.
Z góry dzięki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnOde mnie w ELF Polska zawołali 1500-2000Pln za takie badanie
Polecam gorąco bardzo miła osoba.
Jak chcesz to dam Ci nr. na priv jakbyś chciał coś się doweidzieć o badaniu w naszym mieście.
Niestety poziom cen z Blackstone Lab nie są do osiągnięcia w PL .
Profesjonalne auta przeznaczone do motorsportu przez duże "S" robie się u dostawcy oleju free.
PAOLO: zobacz info o nowej polityce ...
green technology wogóle za niedługo wszystko będzie green i ecoProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Oj nie wiem już teraz ostatnio miałem z nimi kontakt z pół roku temu, daleko im do pułapu z BS. :-(
Ale obsługa i kontakt 1 klasa zadzwon pogadaj jak masz chwilkę .
Musze pokopać ich cennik jak ktoś jest zainteresowany mogę wysłąć w wolnej chwili z ich cenami bo to nie tajemnica tak więc piszcie pod koniec tygodnia odpiszę .
Ale tak na szybo np
. Benzyna, zawartość w zużytych olejach silnikowych — metoda
ANSI/ASTM D 3525 GC
ok. 400zł
Lepkość kinematyczna i lepkość dynamiczna PN-EN ISO 3104
IP 71 / ASTM D 445, DIN 53015
też ok. 4 stówek
To są metody akredytowane czyli nie można ich kwestionować są wykonane na maszynach kalibrowanych i atestami i tak dalej ....
23 testy i badania olejów przepracowanych.
Tak że jak coś to przez ciekawość piszcie prześle na maila [email protected]Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziekzobacz info o nowej polityce .PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
PAOLO: zobaczymy pozyjemy ja też podchodze do takiego projektu z większą ostrożnością niz zwykle.
To może być tak jak z M1 0W40 ten stary na pełnej bazie syntetycznej naprawde był dobrym olejem a silniki po nim wygladały świetnie a teraz większość klientów mówi że to już nie jest to brudniej, silniki nie chodza tak dobrze po 10 000km ....
Zamieszczone przez PAOLO ESCOPisałem kiedyś, że spracowany olej wyjeżdża w beczkach ze stacji wymian oleju...i jest wykorzystywany po ponownym oczyszczeniu
A wiesz o :
Co brzmi ciekawie :
Produktem finalnym będzie wysokiej jakości baza olejowa o parametrach lepkościowych znacznie wyższych niż bazy olejowe uzyskiwane w standardowych procesach rafinacji ropy naftowej.(od roku 2009): 14-20 tys. ton oleju przepracowanego rocznie.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziek
a to czytałeś ?
baza Mobila1 zmieniona z PAO na Visom co nie jest nowością ale oficlanie określają bazę jako Gas to liquids - GTL ...
MOBIL 1
A natural evolution of the formulation
The Mobil 1 formulation strategy has always been based on selecting the best components available. We now have the very high quality Group III+ base stock, ‘Visom’ exclusively available to ExxonMobil. As we developed the Mobil 1 ESP technology we found that combining Visom with PAO could deliver a formulation of equivalent performance to an all PAO formulation.
Competitive advantage
Visom is the only non-PAO stock that can deliver the required performance to formulate a 0W grade oil that meets European OEM engine oil specifications. Visom is not available to our competition.
To support Mobil 1 growth
Global PAO capacity is limited. As we quickly approach this limit, new base stocks must be explored to ensure we can support the continued growth of the Mobil 1 family of products.
To ensure continuity of supply
As we saw with the 2005 hurricane, the more flexibility we have in our formulations, the better placed we are to withstand disruption to our supply. We can balance PAO and Visom supply fluctuations to ensure we can always deliver the final product to our customers.
To maintain market relevant pricing
As PAO supply has tightened globally, raw material costs have increased substantially. In the future, an exclusively PAO formulation may be priced out of the market or result in significant margin erosion.
To prepare for next generation basestocks (GTL)
Commencing 2010, the next generation of base stocks derived from Natural Gas (Gas To Liquids) will enter the market. These high quality basestocks will arrive in substantial quantities and will probably be used in the majority of competitive premium formulations. Visom is viewed as a precursor of GTL, and hence it’s use now in our flagship formulations eases our transition to a GTL world, and helps us understand how to maintain flagship performance using these high quality non-PAO basestocks.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Panowie.. ile dokładnie wchodzi oleju podczas wymiany w 1,9 TDI ( w szczególności do ASV)? I jaki, ewentualnie, olej byście polecali do chipowanej ASV-ki?Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Tak nie tylko Mobil ...
GTL górą
Per Lube Report this morning:
"The Pearl plant is expected to begin making and shipping base stocks as early as August 2011."
“It’s fully competitive with other premium products. It’s just starting to ramp up in Qatar right now.”
"...during the Qatar plant’s startup, all of the GTL base stocks will be used in Shell’s own branded products."
"...Shell will likely emphasize the benefits of its GTL, which he said provides a very consistent, high quality base for lubricant formulations."
LUBE REPORT
Oczywiście żartowałem :-))))Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruJa dzis lece w trase , zobaczymy co ten Millers XFE-PD 5w40 jest wart na A1 :szeroki_usmiech w aucie po programie :diabelski_usmiech
od wawy do Płońska, temp zewnętrzna około 20stC, dwa pasy w jednym kierunku, jazda bez napinki, prędkość tyle ile dozwolone z marginesem + 15km/h, temp oleju w granicach 93stC
z Płońska do Torunia, temp zewnętrzna około 23stC, jeden pas, jazda bez napinki ale ze sporą ilością wyprzedzania, prędkość tyle ile dozwolone z marginesem + 15km/h, temp oleju w granicach 98stC
z Torunia do 3City A1, temp zewnętrzna około 25stC, dwa pasy w jednym kierunku, jazda bez napinki, prędkość tyle ile dozwolone z marginesem + 15km/h, temp oleju w granicach 105stC
Podczas drogi powrotnej na A1 pogoniłem go do około 194km/h przy temp zewnętrznej w granicach 30stC , temp oleju w granicach 113stC
Bardzo fajny olej, chociaż dopiero trochę ponad 6kkm przejechane, zobaczymy co dalej.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Dla mnie bardziej wiarygodną info jest lepkosc cP :-)
Spokojnie bezpieczny rozruch przy tej temp.
Nie wiem jak porównanie Tridenta z LazerWay-em.
Mam porównanie 0W20 CFS z 0W30 LazerWay w małym silniczku toyoty yaris i 0W30 ze Statoil wypada gorzej łancuch głośnej pracuje przy, lub po ostrej jeździe , wydaje mi się że HTHS CFS-a jest prawie bliski 3.5 czyli tyle ile ma dokłądnie 0W30 V z LW.
Co warte uwagi CFS jako jedyny na rynku ma fajną właściwość auta o małych pojemnościahc nie robią ....kangurków co jest atrybutem bardzo lekkobieżnych olejów o niskim HTHSProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
Komentarz