Zamieszczone przez mirek_p11
[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju
Zwiń
X
-
Myślę, że bez obaw, wybór u mnie był podyktowany głównie czynnikiem czasowym. Metoda inna, skutek ten sam. Już widać, że we wszystkich przypadkach uzyskane zostały pożądane efekty, co cieszy. Nie codziennie można się w końcu pochwalić zdolnością do poprawienia konstrukcji spartolonej przez, bądź co bądź, jednego z największych producentów na świecie. A długodystansowej trwałości obu metod i tak nikt nie jest w stanie przewidzieć. Choć już bilans ponownego otwarcia jest zgoła inny niż przy pierwszym podejściu, co dobrze rokuje na przyszłość.
Szerokości
Komentarz
-
-
U mnie na ten moment silnik rozebrany i tłoki wysłane do Krasnobrodzka Racing, mam nadzieję że to pomoże, bo u mnie już było sporo ponad 1l na 1000 km. Korzystając z okazji chciałem jeszcze podziałać z rozrządem ponieważ auto jest z 03.2010, także pewnie na starym napinaczu. Co prawda problemów z rozrządem do tej pory nie było, aczkolwiek praca na jałowych pozostawia moim zdaniem sporo do życzenia.
Pytanie do Was:
Co byście wymienili w rozrządzie w takiej sytuacji? (przebieg auta to 106kkm)
Pełna lista części jaką przesłali mi ze Skody wraz z cenami to:
Łańcuch 290zł
Łańcuch 300zł
Napinacz 200zł
Napinacz 200zł
Ślizg 1 -35zł
Ślizg 2 -35zł
Ślizg 3 -35zł
Ślizg 4 -35zł
Ślizg 5 -40zł
Ślizg 6 -62zł
To jest zdaje się komplet do dwóch układów łańcuchowych (ciekawe że dwóch, skoro jest jeszcze trzeci).
Mechanik sugerował napinacz łańcucha głównego i tenże łańcuch, ale byłbym ciekawy Waszych opinii.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrzychudabU mnie na ten moment silnik rozebrany i tłoki wysłane do Krasnobrodzka Racing, mam nadzieję że to pomoże, bo u mnie już było sporo ponad 1l na 1000 km. Korzystając z okazji chciałem jeszcze podziałać z rozrządem ponieważ auto jest z 03.2010, także pewnie na starym napinaczu. Co prawda problemów z rozrządem do tej pory nie było, aczkolwiek praca na jałowych pozostawia moim zdaniem sporo do życzenia.
Pytanie do Was:
Silnik pracował równo, cicho więc nie pakowałem kasy bez potrzeby.
Pytałem 3x w ASO o akcje serwisową rozrządu po VIN-ie 3x stwierdzili że jest OK, mechanik potwierdził po rozebraniu że łańcuch i reszta wygląda bdb.
Produkcja 12.2009 też CDAA. Zużycie oleju było podobne przy tankowaniu 1l.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Krzychudab, wymień jeszcze zawór sterujący 06H109257C. Wykaz części masz na 29 stronie
U mnie po remoncie 3500 km i bez dolewek
Co do zaworu - są jakieś specjalne wskazania do jego wymiany?
Przekazałem info mechanikowi i skomentował że on nie widzi takiej potrzeby, więc może jest coś o czym nie wie.
Komentarz
-
-
Dobijam do 4000 od remontu, zużycie oleju niezauważalne. Olej został wymieniony po dotarciu po przejechaniu 1900 km od naprawy. Aktualnie stosowany olej to Mobil ESP 5w30.
BTW, szkoda, że ten artykuł w AŚ nie ukazał się rok temu.... O ile łatwiej było by z naprawą, bez niepotrzebnego błądzenia na początku jak w moim przypadku. A tak to napisali to, co my już od jakiegoś czasu świetnie wiemy... No ale oni to wiedzą między innymi od nas :wink:
Komentarz
-
Komentarz