[O2] Dogrzewanie elektryczne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    no i wszystko w temacie
    a jaki masz sterownik silnika aktualnie i jaki soft - pytam z ciekawości

    Zostaw komentarz:


  • sooper
    odpowiedział(a)
    Enriquez, jest kilka powodów:
    - brak VAS'a
    - brak wsadu z obsługą grzałki
    - niechęć do ASO podczas zapłaty 150-200zł za 5 minut roboty.
    - brak w necie szczegółowego opisu instalacji takiej grzałki.

    oraz to że kupiłem już grzałkę z CAN'em i mam zamiar ją podłączyć

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    a co Cię powstrzymuje przed sflashowaniem ECU?
    trwa to może z 5 minut, wypalisz przy tym ze trzy fajki z wrażenia, ale da się
    przećwiczyłem to u siebie w zeszłym tygodniu - co prawda motywem był nowszy soft, ale ...

    Zostaw komentarz:


  • sooper
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez robreg
    jakżeś sobie auto z tak zepsutą instalacją kupił, to się teraz męcz
    hehe nie mam zepsutej instalacji tylko podgrzewaną przednią szybę, dlatego tyle kabli

    grzałki 1k0963235f na przekaźnikach i 2óch bezpiecznikach 40 oraz 80A, która jest sterowana za pomocą ECU poprzez piny 70 oraz 71 również nie posiadam Początkowo przymierzałem się do jej zakupu.

    Na allegro można kupić te grzałki już za 60zł ale bez flashowania ECU nie podziała nawet w autach po 2007 które są przygotowane pod takie grzałeczki i wyświetlają parametry w 16 grupie bloków pomiarowych ECU. 8) Dlatego kosztują 60 a nie 400zł.

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez sooper
    ot: ktoś chyba wystawił te grzałki za 60zł z linku powyżej, za 399 do licytacji
    http://allegro.pl/nagrzewnica-elektr...761515189.html
    Kolega poprzedniego właściciela? ;-)

    [ Dodano: Nie 02 Lis, 14 21:28 ]
    sooper, jakżeś sobie auto z tak zepsutą instalacją kupił, to się teraz męcz :-)

    grzałkę Ty najprawdopodobniej masz sterowaną dodatkowymi przekaźnikami montowanymi, przynajmniej w Octavii, nad modułem CECM. Taka instalacja ma swoje bezpieczniki dodatkowe, zlokalizowane na listwie PRZEKAŹNIKÓW!!!

    coś jak na obrazku:






    o grzałce w wersji CAN chyba myśleć nie powinieneś.

    Zostaw komentarz:


  • sooper
    odpowiedział(a)
    może ktoś doradzi gdzie się wpiąć w instalację z grzałką, bo w e-box'ie miejsca brak



    ot: ktoś chyba wystawił te grzałki za 60zł z linku powyżej, za 399 do licytacji

    Zostaw komentarz:


  • ernestowski
    odpowiedział(a)
    Zamontowałem dodatkową nagrzewnicę, działa. Czekam na duże mrozy aby stwierdzić wielkość satysfakcji

    Odnośnie miejsca podłączenia do CAN, nie chciałem eksperymentować i wpiąłem się przy Climatronicu. Poszperałem w schematach elektrycznych i wyszło, że być może miejsce wpięcia nie jest dowolne. Z modułu J533 wychodzi kilka grup przewodów CAN. Na niezależnych przewodach/węzłach jest złącze diagnostyczne, na innych Climatronic, jeszcze na innych radio itd. Podczas programowania miałem zagwozdkę przy opisie - u mnie przy 7D jest Auxilary Heating, a nie jak w opisie Heater. Auxilary Heater to kolejna pozycja. Ostatecznie wybrałem 7D

    Zostaw komentarz:


  • marcink_1
    odpowiedział(a)
    Jakby coś to mogę taką nową z końcówką E odsprzedać. Tylko oczywiście nie za taką cenę.

    Pozdrawiam.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    D też podejdzie, ale to bardzo stary awaryjna wersja
    a mogłem kupić od razu i ....

    Zostaw komentarz:


  • LUKI
    odpowiedział(a)
    robreg, Maicroft ale na końcu numeru ja tam widzę literę D

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Jest fota, to raczej to sprzedaje. Jak nie to :box :chacha2

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maicroft
    Ktos juz kupil na handel 2 sztuki 8) Nie zdarzylem kliknac :lol:
    Ciekawe, ktory z Kolegów? :-D (proszę się nie denerwować, żart tylko taki)

    [ Dodano: Pon 27 Paź, 14 11:03 ]
    Zamieszczone przez Maicroft
    Na akcji sa E nie wiadomo tylko czy dzialaja

    Obrazek

    F-ka wyglada troche inaczej
    A skad wiesz, ze to oferowane przedmioty? :-D

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Na akcji sa E nie wiadomo tylko czy dzialaja



    F-ka wyglada troche inaczej

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    Oby pan wiedzial na co patrzyl - ja juz jednego cwaniaka sprzedającego eFki jako Etki namierzylem. Zerowy kontakt po zadaniu pytania, czy opis aukcji zgadzal sie ze zdjęciami (w opisie podtyp E, na zdjęciach oczywiście podtyp F)

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Ktos juz kupil na handel 2 sztuki 8) Nie zdarzylem kliknac :lol:

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)

    Zostaw komentarz:


  • sooper
    odpowiedział(a)
    gdyby ktoś miał na sprzedaż 1K0963235E to chętnie odkupię Kontakt pw.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    anyway

    Zostaw komentarz:


  • greg44
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol
    najbliżej wtyczka gatewaya
    No tak Tylko tam to coś podłączyć to jakaś masakra jest. To nie lepiej pod panel Climatronika?

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez greg44
    przez dobre przewody do awaryjnego odpalania auta, ale to ryzykowna operacja i na krótka chwilę
    spoko do testownia wystarczy
    Zamieszczone przez ernestowski
    taką nagrzewnicę można podpiąć w dowolnym miejscu do CAN, np. złącze diagnostyczne
    no nie bardzo, ona ma być pod magistralę komfortu - najbliżej wtyczka gatewaya

    Zostaw komentarz:


  • greg44
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez ernestowski
    czy do testów sprawności taką nagrzewnicę można podpiąć w dowolnym miejscu do CAN, np. złącze diagnostyczne?
    Niby można, abyś wiedział, które piny, tylko ja się podepniesz bezpośrednio do wtyczki to jak podepniesz interface diagnostyczny do auta? Generalnie na grzałkę trzeba podać jeszcze napięcie na te dwa grube śruby. Proponowałbym, jeżeli nie masz juz zakupionych z zarobionymi końcówkami przewodów do zasilania przez dobre przewody do awaryjnego odpalania auta, ale to ryzykowna operacja i na krótka chwilę. Generalnie przez kabelek diagnostyczny proponuje sprawdzić, że grzałka zacznie grzać to nie zawsze musi prawidłowo działać.

    Zostaw komentarz:


  • ernestowski
    odpowiedział(a)
    Udało mi się kupić nagrzewnicę, ale nie wiem czy jest sprawna. Chciałbym ją szybko sprawdzić, bez zbytniego rozbierania auta. W związku z tym mam takie pytanie: czy do testów sprawności taką nagrzewnicę można podpiąć w dowolnym miejscu do CAN, np. złącze diagnostyczne?

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    przede wszystkim to jest autonomiczny sterownik z wbudowanymi procedurami diagnostycznymi. Jeśli w pamięci sterownika błędów nie ma,nie ma co go męczyć, jeśli jest walnięty, sam sterownik Ci to zgłosi. Jeśli zgłasza błąd, nie ma co liczyć, że element jest sprawny - niektóre błędy zapamiętane w tym sterowniku powodują, że przestaje grzać całkowicie.

    Zostaw komentarz:


  • piotrgm
    odpowiedział(a)
    Czyli tak jak podejzewalem ze reguluje. Ale te 500w malo na ogrzanie przy tej temperat

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    W zależności od potrzeb, reguluje moc od ok. 150 do bodajze 1090W (chyba taki max udalo mi sie zobaczyc) w sposob raczej plynny.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...