Dzis otrzymalem informacje, ze importer SAP wlasnie poinformowal dealerow, ze nie przewiduje ZADNEGO wsparcia tytulem wyprzedazy. Oznacza to, ze jak ktos liczyl (jak ja), ze kupi sobie S3 w ramach wyprzedazy rocznika, to sobie... nie kupi niestety w tym roku na koniec.
a co mają mówić, że będą wyprzedawać - wszyscy by czekali i nikt nie zamawiał :diabelski_usmiech
jak zostaną na placu egzemplarze to i wyprzedaż będzie. Może nie będzie dużej ilości, bo to dopiero początek jest, ale w przyszłym roku to już na całego.
Wcale im te superby nie idą tak, jakby chcieli. Proste.
Jeżdżąc codziennie "7" widzę tylko jednego, jak codziennie dojeżdża jakiś lekarz do Miechowa. Nic poza nim. Więc wyprzedaże będą, tylko ......... polityka.
Frankfurt będzie miejscem premiery dwóch nowych odmian Skody Superb. Nie chodzi o żadną nową wersję nadwoziową, elegancka limuzyna i pojemne kombi muszą
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
A ja ostatecznie, po wstępnym zamówieniu Superba, niemal zakupieniu Passata...złożyłem zamówienie na nowe Audi A4 Może trochę mniejsze, ale jakość wykonania, wyciszenie, system nagłośnienia, praca skrzyni biegów itd. to jest jednak inna liga, a cenowo wcale nie aż tak bardzo.
Ps. Jakby ktoś był zainteresowany odkupieniem dwuletniego, fajnie wyposażonego Audi A6 w dobrej cenie to zapraszam na priv
to jest jednak inna liga, a cenowo wcale nie aż tak bardzo.
To może przybliżysz nieco to "nie tak bardzo", bo byle szajsowaty 1.4 TSI na starcie bez nawet dobranego koloru (biały to nie kolor) zaczyna się od 130 tys. zł.
to jest jednak inna liga, a cenowo wcale nie aż tak bardzo.
To może przybliżysz nieco to "nie tak bardzo", bo byle szajsowaty 1.4 TSI na starcie bez nawet dobranego koloru (biały to nie kolor) zaczyna się od 130 tys. zł.
Na pewno w przypadku małej ilości wyposażenia to Audi wychodzi dużo drożej. Ja zamawiałem Superba L&K z wyposażeniem za łącznie 181 000 (katalogowo). W przypadku Audi jednak od razu można powalczyć o rabaty na poziomie 15-16%, jest też duża konkurencja u brokerów, którzy albo mają już rabaty flotowe w Polsce i od ręki dostajemy dwucyfrowy rabat na każde auto albo wyszukują najkorzystniejsze oferty u dealerów zagranicznych.
W przypadku starszych modeli w Audi rabaty sięgają 20-25% (w połączeniu np. z wyprzedażą rocznika).
A ja ostatecznie, po wstępnym zamówieniu Superba, niemal zakupieniu Passata...złożyłem zamówienie na nowe Audi A4 Może trochę mniejsze,
Wyraznie urosla ta nowa wersja, jest teraz miedzy O3 a S3 jesli chodzi o wymiary, wiec nie jest tak zle. Przyznam po tym jak wyleczylem sie z S3, nowe A4 tez mi chodzi po glowie.
Do tego pierwsze opinie dziennikarzy, bardzo pozytywne, mowi sie o wyraznym kroku na przod w kwestii komfortu, a juz poprzednia/aktualna jeszcze wersja jest dobra pod tym wzgledem.
W przypadku starszych modeli w Audi rabaty sięgają 20-25% (w połączeniu np. z wyprzedażą rocznika).
Dokladnie. Kilka razy juz o tym pisalem, i czesc malkontentow nie wierzyla w takie rabaty...
Sam o malo nie kupilem w zeszlym roku A4 - we wrzesniu mialem mozliwosc rabatu na osobe fizyczna 20% na auto do zamowienia. Przy wyprzedazy rocznika max. wychodzilo wlasnie 25%
Ps. to zamowiles w 3miescie czy gdzie indziej?
ps.2 maja juz gdzies A4 nowe do obejrzenia?
ps.3 moim zdaniem sluszna decyzja - A4 vs Passat vs Superb - zwyciezca Audi dla mnie tez.
ps.3 moim zdaniem sluszna decyzja - A4 vs Passat vs Superb - zwyciezca Audi dla mnie tez.
Zamówiłem w Gdańsku, tam gdzie poprzednie auto. Badałem innych dealerów, ale wcale lepsza oferta nie była. Akurat z A4 jest trudno bo to super-nowość (podobno jestem 1 klientem, który zamówił), więc rabaty są tylko na marży dealera, promocyjnych pakietach i promocyjnym finansowaniu. Na pewno super rabaty są na ostatnie sztuki starej A4-ki, w dobrej cenie też jest A5, A3, A6 czy A7, które mają odpowiednie promocje, rabaty od producenta.
Do obejrzenia na razie nigdzie nie ma A4 poza Berlinem. Jakoś w ciągu miesiąca ma być jakaś oficjalna prezentacja w Warszawie Natomiast jest sporo fajnych wideo, gdzie wszystko dokładnie widać - np.:
Nowe A4 rzeczywiście wymiata no i te rabaty o których piszecie dużo większe niż w skodzie,ale jakby tak patrzeć to można znowu dołożyć i zamiast A4 kupić np. BMW 5 (jak dla mnie idealny samochód z idealnymi silnikami). Ja natomiast zastanawiam się ,czy projektanci ze Skody aby nie przesadzili i czy Superb III czasem nie jest za duży i czy nie będzie ofiarą własnego sukcesu.Szczególnie wtedy gdy będzie użytkowany głównie w mieście ,głównie przez kobiety, czy nie będzie wtedy problemów przy parkowaniu ,którego Panie tak nie lubią :diabelski_usmiech .
W sumie nie powinienem się wypowiadać ponieważ kupno tak superba jak i nowej A4 to dla mnie abstrakcja :P niemniej jednak z ciekawości zrobiłem sobie konfiguracje tego i tego i wyszło mi, że superb kombi 1.8 tsi L&K plus dodatki 144101zł a A4 ta stara podobnie wyposażona z silnikiem 1.8 jakoś 190k
Nowe A4 z cennika (nie ma w ofercie 1.8) 2.0tsi kombi w podstawie 156k jeżeli miałbym ją doposażyć tak jak superba to pewnie pękła by cena 200k...tadziak, napisał, że na nową A4 nie ma za bardzo rabatów więc przy całej miłości do audi nie wiem czy wydał bym +- 50k więcej na nową A4. Dodam, że poprzednia\aktualna A4 w środku bardziej mi odpowiadała, ale to pewnie kwestia opatrzenia :roll:
W starym Audi A4 wnętrze strasznie się zestarzało - szczególnie nawigacja, nawiewy, tandetna srebrna ramka wokół deski rozdzielczej. Poza tym nie było nawet opcji Quattro 2.0 w automacie.
Teraz jest praktycznie wszystko, co można wymyśleć - integracja z Androidem, Apple, prawdziwy head up (a nie jak VW), virtual cockpit, boczne szyby dźwiękoszczelne (przednie), aktywny tempomat do 250 km/h, wykrywanie pieszych, ostrzeganie przy wysiadaniu przed nadjeżdzającym pojazdem, ostrzeganie przed skrętem w lewo na skrzyżowaniu gdy jedzie coś z przeciwnego pasa ruchu, Bang & Olufsen względnie rozsądnie wyceniony z 19 głośnikami...
Mogłoby być jedynie więcej miejsca w bagażniku, bo 480l to nawet do Octavii brakuje...Wygląd zewnętrzny nudny, prawie nie różni się od A3, A6, starego A4, ale te marki premium tak już mają. Nowy Passat też ledwo odróżnialny jest od starego, BMW od najmniejszego do największego są z przodu bardzo podobne.
podobny wyglad na pewno jest tez zaleta dla tych co maja dotychczasowy model... skoro wyglada tak podobnie to sie nie zestarzeje za szybko. To samo z Golfami...
Skoda chyba jednak przeskoczyła Audi technologicznie :diabelski_usmiech ,skoro producent podaje,że :Skoda Superb III 2.0 TSI/206 kW (280 KM) DSG 4x4 średnie spalanie według producenta 7,2ltr/100km ,w mieście 9,0ltr/100km (czyli tyle co Moja OIIFL 1,4tsi 122KM :lol: )
B8 i B9 to jak Passat B7 i B8 - takie same zmiany, niby nic, a jednak zmienilo sie sporo.
BTW. To Audi ma tez te dziwnaczne lusterka boczne, mocowane do blachy, a nie jak od ponad 20 lat w trojkacik w szybie. Teraz szabrownicy, oprocz lusterka beda niszczyc drzwi :roll:
BTW. To Audi ma tez te dziwnaczne lusterka boczne, mocowane do blachy, a nie jak od ponad 20 lat w trojkacik w szybie. Teraz szabrownicy, oprocz lusterka beda niszczyc drzwi :roll:
Też mnie to uderzyło na początku. Podobno to celowy zabieg, mający na celu wyciszenie auta, zmniejszenie oporów powietrza. Największy hałas robi się zazwyczaj przy lusterkach, a teraz są one dalej od szyby i uszu
[ Dodano: Pią 28 Sie, 15 23:47 ]
jak wy o audi, to ja z innej beczki, znajomi kupili nową bejkę 320d GT - dziś oglądałem...powiem wam, że niesamowicie przestronny pojazd, dużo większy niż zwykła "3" . W tylnym rzędzie na kopyta więcej miejsca niż w zwykłej 5 na moje oko, porównywalnie z Superbem (jeśli fotel nie jest na maksa do tyłu - tylko tak na średnią osobę), zresztą długością nie wiele (jeśli w ogóle) krótszy od 5 zwykłej...naprawdę przestronne auto. Linia GT wyszła beemdablju
no i w przeciwieństwie do x6, auta z linii gt są ładne :wink:
Komentarz