ciekawe ile będą sobie liczyć za taki zestaw :? Spojler urwał mi pośladki
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
tu trochę więcej zdjęć. jak dla mnei bomba
a to zawieszenei będzie niższe czyli twardsze. rozumiem że to zwykły zawias a nie dcc czyli bez możliwości regulacji?
ciekawe jaki koszt takiej wersji w porównaniu do style
[ Dodano: Czw 17 Wrz, 15 18:30 ]
i jeszcze tu
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
[ Dodano: Czw 17 Wrz, 15 18:32 ]
i tu
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Big, przyznaj, że szału z tym autem nie ma. Ot napompowana Octa.
To, że coś tam dodali plastikowego nie czyni z niego auta sportowego.
Zawias zapewne równie drewniany jak w O3 RS - plomby wybija a roboty nie robi.
Ogólnie S3 to moim zdaniem porażka Skody. Zamiast iść naprzód to zrobili klona Octy.
Dzięki temu zabiegowi nie kupię w przyszłym roku S3, ale sobie poczekam jeszcze ze 2 lata i poobserwuję rozwój wydarzeń na rynku. Może najwyższy czas kupić coś z poza VW.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezTo, że coś tam dodali plastikowego nie czyni z niego auta sportowego.
Z Superba nie zrobi się sportowego auta podobnie jak z kompakta limuzyny.
Ja nawet nie widzę potrzeby próbowania ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez voltarZ Superba nie zrobi się sportowego autaPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perfexZamieszczone przez voltarZ Superba nie zrobi się sportowego auta
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezBig, przyznaj, że szału z tym autem nie ma.
Zamieszczone przez EnriquezTo, że coś tam dodali plastikowego nie czyni z niego auta sportowego.
Dawno nie było mnie na tym forum i już zapomniałem, ze tu nikomu się nie dogodzi. To dziwne bo zamiast cieszyć się, że Skoda wprowadza kolejną ciekawa wersję, to tu jak zwykle tylko krytyka.
Nie ma jak ponarzekać. Nie ma znaczenia na co, na cokolwiek byle ponarzekać.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perfexNatomiast jeżeli za 127 tys pln (active, ale bez żadnych bonusów) można mieć S3 280km DSG 4x4 5,8s 0-100 km/h, to trzeba być idiotą by brać Octavię RS która jest równie mało "sportowa"... Tak szczerze sądzę.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
dla każdego coś miłego mnie osobiście SIII najbardziej podoba się w zwykłej wersji ala limo...tzn. taki liftback w beżu, wersja ambiente na 17tkach z 1.8tsi no ale MOIM zdaniem nowy SIII najlepiej prezentuje się w wersji L&K. Z dotychczasowych superbów obecny wygląda najbardziej "limuzynowato" i gdybym miał kupować SIII to właśnie w wersji L&K a nie żadne sportline czy coś niemniej jednak tak jak wcześniej wspomniałem dla każdego coś miłego
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezZamieszczone przez perfexNatomiast jeżeli za 127 tys pln (active, ale bez żadnych bonusów) można mieć S3 280km DSG 4x4 5,8s 0-100 km/h, to trzeba być idiotą by brać Octavię RS która jest równie mało "sportowa"... Tak szczerze sądzę.
Poza tym:
- nie każdy chce dsg,
- nie dla każdego większy rozmiar auta jest zaletą (dla mnie już octa jest za długa...),
- poza startem, przy większych prędkościach te auta jadą praktycznie tak samo - w octavii czas do 200 miałem identyczny jak na filmie z superbem 280,
- nie każdemu jakoś szczególnie zależy na haldexie,
- jeśli chodzi o "sportowość", jechałem co prawda tylko dieslem 190 KM, więc nie bardzo jest co porównywać, ale z uwagi na wielkość itp., wrażenie "sportowości" będzie na pewno większe w octavii (z komfortem odwrotnie, wiadomo, ale co kto woli),
- konfigurując octavię za te cennikowe 140 tys. mam wszystko, co chcę i mogę mieć (i nie mam problemu, że nie wziąłem np. dcc, bo go nie ma), konfigurując superba za 165 tys. ciągle zostaje jeszcze sporo do dorzucenia (bo lista dostępnych dodatków jest dłuższa) - niby to dobrze, ale z drugiej strony chciałoby się mieć wszystko co fajne, i cena rośnie.
Do czego zmierzam? Że nadal zakup octavii RS ma sens i z pewnością nie jest tak, że jedynym słusznym wyborem jest superb 280 KM dsg haldex. I odwrotnie - nie jest też jedynym słusznym zakup O RS. Oba auta mają rację bytu
Kupując auto teraz, zdecydowanie nie kupiłbym superba. Natomiast mocno myślałbym na golfem r viariant."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maro rs- nie każdemu jakoś szczególnie zależy na haldexie,
Ciekawe czemu Ford zdecydowal sie w nowym Focusie dolozyc drogi naped na 4 kola.
Komentarz
-
-
Enriquez, Ale pewnie dotyczy to zwykłych wersji, a nie wyboru pomiędzy ORS / S280.
Zapewne spora grupa osób woli słabszy silnik, czy gorsze wyposażenie, a bardziej hmm luksusowe(?) auto w tej samej lub bardzo zbliżonej cenie.
Może być też trochę tak, że kto miał kupić Octavię, ten już kupił, a ci co teraz kupują Superba, czekali na niego od dawna.
Jednak wybór między RS a S280 nie jest już wg mnie taki oczywisty. To ciągle jest sporo więcej kasy za Superba, którą nie każdy ma lub - nawet mając - chce wydać. A potem wyższe koszty eksploatacji.
Ja powiem szczerze, że napalałem się strasznie na tego najmocniejszego Superba, nawet chodziły mi po głowie głupie myśli o zmianie (choć raczej tak bym nie zrobił), ale mi przeszło - m.in. z opisanych wcześniej powodów.
Maicroft, ja akurat trochę chciałbym mieć haldexa, aczkolwiek nie jakoś bardzo, bo:
- 90% moich tras to autostrady,
- mam ciągle przed oczami test, gdzie na MOKRYM torze scirocco R porobiło golfa R.
...a honda w civicu nie zdecydowała"k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Zamieszczone przez JestTakiWiatrChyba nie dasz 127 tys pln za samochod z kołpakami
Wg konfiguratiora faktycznie sa 17".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maro rsTo ciągle jest sporo więcej kasy za Superba, którą nie każdy ma lub - nawet mając - chce wydać. A potem wyższe koszty eksploatacji.
Komentarz
-
-
rezon, to nawet nie jest kwestia mocnego patrzenia na koszty, ale jakiejś granicy. Nie oszczędzając, ale też nie jeżdżąc cały czas na maksa, RS spala mi średnio 11 litrów na 100 km i to jest OK, ale jeśli przy takim samym stylu jazdy superb spalałby 14, to nie wiem, czy nie uznałbym, że to trochę za dużo.
Co do wyposażenia "normalnych" wersji masz w 100% rację, ale jeśli chodzi o ORS v. S280, to póki co doposażenie tych aut do podobnego, akceptowalnego dla mnie, poziomu to wspomniane ponad 20 tys. różnicy."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perfexZamieszczone przez voltarZ Superba nie zrobi się sportowego autaRespect All,Fear No One!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maro rs
No ja niekoniecznie się zgadzam, szczególnie z tym "idiotą".
A co do dodatków i wypasu to każdy ma różne podejście. Jeden woli columbusa za wiele tys zł a inny yanosika w telefonie za free albo automapę itp itd....Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Wiadomo, że lepiej, ale ciągle zostaje różnica w cenie (zakupu i eksploatacji). Lepiej mieć RS6 niż superba, ale...no właśnie (wiem, trochę przejaskrawiam, ale wiadomo o co chodzi). Zawsze gdzieś jest granica tego, ile można wydać na auto, dla niektórych będzie ona pomiędzy octavią i superbem. Bo gdyby dodanie choćby kilkunastu tysięcy nie było problemem, to możnaby tak dodawać w nieskończoność, i wszyscy jeździliby autami za milion.
Hehe, idioty nie wziąłem jakoś do siebie, jak kupowałem, to jeszcze nie było superba Inna sprawa, że kupując auto teraz wybierałbym między octavią rs 230 i golfem r variant (zastanawiając się, czy warto dołożyć do golfa, czy polubię kombi i z czego w wyposażeniu ewentualnie mogę zrezygnować), superba nie byłoby w zestawieniu.
A tak w ogóle, to chyba mocno odbiegliśmy od tematu wątku."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
Komentarz