NIE ! NIE MUSI być KONIECZNIE VW 504.00/507.00 - niech "tępaki" zajrzą w Instrukcję Obsługi. ...
No widzisz, a mi w ASO usilnie próbował wcisnąć, że pierwszy castrol, który miałem z normą VW502 jest be, bo jedyny słuszny do mojego poczciwego BSE to VW 504.00/VW 507.00 i nie wolno nic innego, bo zrobi bum apa
Na szczęście zweryfikowałem tu te poglądy, a potem jeszcze z głupa pytałem mechaników i każdy potwierdzał, że 502 jest prawidłowa i nawet lepsza, pod tym kątem, że przynajmniej częściej olej jest wymieniany.
Ale w tym samym ASO twierdzili, że włączenie dziennych to cuda wianki na kiju i muszę zapłacić 300PLN za kodowanie
Interauto - więcej u nich nie byłem z żadną sprawą
Na początku twierdzili, że jeśli mam samochód z Belgii to prawdopodobnie halogeny mam dokładane, a przez to w ogóle dziennych nie uruchomie, a jeśli się uda to kodowanie 300 PLN. Po czym pojechałem do jednego z forumowiczów i w 5 minut VCDS zdziałał cuda :szeroki_usmiech
Kijankę "męczy" żona w mieście od 9 lat a ją też często lubię pośmigać tym autkiem, więc zaraz wyczuję czy ten Lotos jest coś wart czy nie. Kiedyś zalałem Millera i była kicha... za to na "starej" formule Elfa Full-tech 0W30 silnik pracował zajefajnie...
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
a dokładnie przeczytałeś bo ja już sprawdziłem ... po raz xxx czy aby przypadkiem się nie mylę i "chyba nie" :roll: Instrukcja Obsługi - strona 208 dla "lepszej i szybszej weryfikacji" ... Chcesz wymieniać wg LL czy stałych okresów ...?
W postach powyżej Koledzy dobrze Tobie podpowiadają.
Rzuć okiem na kolejną stronę instrukcji, gdzie jest specyfikacja oleju dla stałego okresu przeglądowego.
No chyba, że interesuję Cię tylko zmienny okres przeglądów.
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Nie tylko Ty się nad tym zastanawiasz :?: :idea:
Ale kolega grzegorz_, zapewne pyta o to co już wielokrotnie zostało w tym temacie napisane przez praktyków :!: :!: :!:
Wystarczy troszkę chęci i przekartkowania :szeroki_usmiech
A tak z chęci pomocy troją się jakieś niedomówione teorie w stylu
...Mam zasadę rok bez limitu kilometrów
I bądź tu mądry :?: Same rebusy :idea: :roll: :bajer :zlosnik1:
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
W ogóle tam jest 1.6 MPI, znowu zaczęli go wkładać bo sprzedaż spadła? :szeroki_usmiech
Moim zdaniem 1.6 MPI na Europe nie ma i nie będzie ze zględu na normę Euro VI, ten silnik już wcześniej trochę spitolili obniżając mu wolne obroty przez co poszarpuje na wolnych, żeby załapał się na wcześniejsze normy Euro.
Co nie zmienia faktu, że chyba nie ma silnika z grupy VW, który na zmienny okres międzyobsługowy ma normy inne niż VW 504.00 VW 507.00 a na stały okres inne niż VW 502.00?
Bo jeśli tak jest to po co w ogóle instrukcja :diabelski_usmiech
mmor, może to być sposób na to, że dana partia oleju może nieznacznie rożnić się parametrami, nie takie rozjazdy są robione :diabelski_usmiech
Tu bliźniak tego Lotosa co Paolo zakupił
Jak widać mocny średniak, z kropelką estrów, niezły Noack a ten TBN w trasie i w lato utrzyma się dłużej bez problemu :wink:
[ Dodano: Czw 17 Mar, 16 09:11 ]
Zamieszczone przez naver
Za młoda książka i nie ma 103kW
Co nie zmienia faktu, że chyba nie ma silnika z grupy VW, który na zmienny okres międzyobsługowy ma normy inne niż VW 504.00 VW 507.00 a na stały okres inne niż VW 502.00?
Bo jeśli tak jest to po co w ogóle instrukcja :diabelski_usmiech
Przecież CZDA to rozwinięcie CHPA , no bez jaj :wink:
Panowie, jakaś propozycja co ciekawego można zalać do Fabii 1.2 HTP (64KM)? Zmiany max co 10kkm, praktycznie samo miasto bez dalszych tras. Przebieg 92kkm, zmiany od nowosci w ASO na ich oleju (ale co tam dokladnie to nie wiem).
Panowie, jakaś propozycja co ciekawego można zalać do Fabii 1.2 HTP (64KM)? Zmiany max co 10kkm, praktycznie samo miasto bez dalszych tras. Przebieg 92kkm, zmiany od nowosci w ASO na ich oleju (ale co tam dokladnie to nie wiem).
Ten Lotos co zalał Paolo, na poprzedniej stronie, za 80 zł bez przesyłki, ewentualnie jakiś tani 5w40 lub 0w40 z normą API SN. Zmiany wydłużyłbym do 13000 a zaoszczędzone pieniądze odkładał na inny samochód . Wszystko >100 zł jest finansowym szaleństwem dla tego silnika.
Komentarz