Zamieszczone przez ruluss
					
				
				
			
		Jaki olej do TDI
				
					Zwiń
				
			
		
	To jest podklejony temat.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Pentosin ma dobre oleje przekładniowe i w serwisach to leją razem z FUCHS-em Sintofluidem w zależnosci od aplikacji.
 Silnikowe nie wiem ale co do przekładniowych są OKProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
 http://www.zmienolej.pl/
 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Wlaliśmy do Passata B5 1,9 tdi - opisze jak przyjedzieZamieszczone przez barteqPróbował już ktoś nowości Millersa XF LONGLIFE 5W40 ?
 ciekaw jestem czy równie dobrze będzie wyciszał motor jak xfe-pd OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm ) OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
 
 DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
 
 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
 
 Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 .... jestem ciut po wymianie listów z Przedstawicielem Liqui Moly; no i nie mogę się powstrzymać jako miłośnik normy 505.01 by nie poinformować Kolegów Miłośników, co następuje.
 W internecie jest lista olejów zaaprobowanych przez VW, z 11.04.2013.
 Sympatyczny Pan z LM pisze mi co ma normę 505.01: Longtime High Tech, 4100 i 4600. Porównuję i nie całkiem zgadza się. Mało tego. Jest olej Diesel Synthoil, na liście, i jeszcze jakieś oliwy, co to w ofercie LM nie ma.
 Tyle. Już jestem pocieszony.
 
 [ Dodano: Pon 15 Kwi, 13 18:00 ]
 ... poprawka ... na liście jest Diesel High Tech. Sorry.
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 ma normę czyli spełnia ją czy ma aprobatę ?Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
 http://www.zmienolej.pl/
 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 sympatyczny to On może być ale chyba nie wie o czym pisze...Zamieszczone przez BroHenSympatyczny Pan z LM
 Synthoil nie spełnia oficjalnie specyfikacji VW 505.01. (nigdy jej też nie posiadał, podobnie TT 4100 nie posiada obecnie oficjalnej aprobaty VW 505.01 w UE ale w USA już tak, bo tam LM zapłacił za jej przedłużenie a w Europie LM wprowadził TT4600 ze specyfikacją VW 505.01 i nie odnowił jej na TT4100 - pisaliśmy już o tym. TT4100 posiada obecnie jedynie deklaracje LM, że olej ten spełnia wymagania specyfikacji VW 505.01. Produkt o nazwie Diesel Synthoil 5W40 został zastąpiony i występuje już "tylko" jako Synthoil 5W40.Zamieszczone przez BroHenJest olej Diesel Synthoil, na liściePW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 .. a tego nie wiem ... dla mnie to samo: VW potwierdza możliwość stosowania tego do PD.Zamieszczone przez Pidziekma normę czyli spełnia ją czy ma aprobatę ?
 
 [ Dodano: Wto 16 Kwi, 13 18:09 ]
 ... jeszcze jedno: przedstawiciel LM napisał mi, że ów Synthoil (w/g Niego są dwa, i Synthoil High Tech i Diesel Synthoil) ma CCS <6600, HTHS >3,5, ale odparowalność to już konkretnie 9,5.
 Chyba z Millersem się zmówili ???
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Jeśli chodzi Ci o Millers XF LONGLIFE 5W40 to mogę się jedynie odnieść do LM4100. W porównaniu do LM to silnik wydaje się pracować ciszej jak jest nagrzany natomiast za zimnych myślę że podobnie jak LM. Jedno co zauważyłem to silnik się wolniej nagrzewa. Patrząc na wskaźnik temperatury wody to do nagrzania potrzebowałem około 15km. Teraz troszkę mniej - zrobiło się cieplejZamieszczone przez romi-70To jak z tym nowym Millersem ? Jezdzi już ktoś na nim ?
 Bo za ok. dwa tygodnie muszę wymienić olej i chciałem coś pozytywnego o nim przeczytać... Przebieg od wymiany ponad 1000km. Zobaczymy jak będzie po większym przebiegu. Przebieg od wymiany ponad 1000km. Zobaczymy jak będzie po większym przebiegu.
 
 
 PS
 Pozdrowienia dla Pidziek za poradę i szybką transakcję.
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 O tego Millersa pytałem...Zamieszczone przez w.marekJeśli chodzi Ci o Millers XF LONGLIFE 5W40 to mogę się jedynie odnieść do LM4100. W porównaniu do LM to silnik wydaje się pracować ciszej jak jest nagrzany natomiast za zimnych myślę że podobnie jak LM. Jedno co zauważyłem to silnik się wolniej nagrzewa. Patrząc na wskaźnik temperatury wody to do nagrzania potrzebowałem około 15km. Teraz troszkę mniej - zrobiło się cieplej Przebieg od wymiany ponad 1000km. Zobaczymy jak będzie po większym przebiegu.
 Też przesiadam się z LM z tym , że ostatnio 2 razy był TT 4200 ,a teraz TT 4600... i trza coś zmienić dzięki... dzięki...
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Zrobiliśmy badanie oleju, pacjent to Skoda Octavia 1.9 TDI PD (BXE) 105 PS/250 Nm @ 195 PS/425 Nm
 Przebieg 100 kkm
 interwały 10 kkm. Od ca 40 kkm AMSOIL AFL
 
 
 
 Wszystko w normie, prawie 100% wyższa moc nie zrobiła wrażenia na Amsie, jedynie Si, jak sądzę powodem jest mocniejszy nadmuch turbo, filtr Mann zmieniany co wymianę oleum, wykluczam jako winowajcę.
 Może kierownik coś dopisze..
 komentarze ?
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Aktualnie w UE znowu posiada: https://erwin.volkswagen.de/erwin/vo...0500_50501.pdfZamieszczone przez PAOLO ESCOTT 4100 nie posiada obecnie oficjalnej aprobaty VW 505.01 w UE ale w USA już takOctavia 2 FL Combi 1.9 BXE
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Panowie, czy ktoś zauważył na tej liście choć jeden produkt marki Millers?Zamieszczone przez zak14Aktualnie w UE znowu posiada: https://erwin.volkswagen.de/erwin/vo...0500_50501.pdfZamieszczone przez PAOLO ESCOTT 4100 nie posiada obecnie oficjalnej aprobaty VW 505.01 w UE ale w USA już tak
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Nie bardzie jest co komentować - po prostu bardzo przyzwoity wynik, uwag brak (krzem bez dramatu), dzięki za opublikowanie.Zamieszczone przez konkonkomentarze ?
 
 [ Dodano: Pią 19 Kwi, 13 02:00 ]
 Tylko XF Longlife był na liście aprobowanych 504/507 (i już go tam nie wiedzę). Reszty na tych listach nie było (prześledziłem okres ostatniego roku).Zamieszczone przez leonnPanowie, czy ktoś zauważył na tej liście choć jeden produkt marki Millers?Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE
 Komentarz
- 


 
  
							
						


Komentarz