2 tys jest przy około 100km/h, 3 tys. przy około 140km/h. Silnik TSI pracuje prawidłowo od obrotów 1400 -1500. Jeśli nie szarpie, nie słychać wzmożonych wibracji i nie każe zrzucić biegu na kompie to jest wszystko OK. Przy konieczności nagłego przyspieszenia należy redukować.
[O2] 1.4 TSI - wrażenia z eksploatacji
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez toomaszCo do Spalania mojej Octavi to 5,2l/100Km uzyskałem jadąć z Tychów do Lublina, przez Zawiercie, Jędrzejów Kielce, z prędkością do max 120Km/h delikatne operowanie gazem, oraz jazda na 6 już przy 80km/h.2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
panowie, zdrowe dla silnika to sa obroty około 3000 a nie 1400-1500 :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidapanowie, zdrowe dla silnika to sa obroty około 3000 a nie 1400-1500 :diabelski_usmiech
ja jezdzac dieslem czasem schodze do 1500 i mam wyrzuty sumienia;-) a co dopiero jak bym jezdzil benzyna i pisze to nie dlatego ze przemawia przeze mnie zazdrosc niskiego spalania Uzytkownika toomaszpozdrawiam
miq!
Komentarz
-
-
Jazda ze stala predkoscia i obrotami 1600 nic nie robi silnikowi. Gorzej jak w tym momencie wcisniemy gaz mocniej.Budowa domów energooszczędnych, szkieletowych
www.nawmar.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcink_1Ogólnie to ok silnik , tylko trochę mało koników.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiul1.4 TSI jest obecnie jednym z bardziej dopracowanych silników. Jeśli chodzi o wytrzymałość, powinno być nieźle ponieważ blok i głowica wytrzymują 160 KM - najmocniejsze wersje 1.4 TSI.
Blok silnika zaczerpnięty z lat 70tych od porsche, tak więc stara solidna szkoła mistrza.
Fajno jakby ktos sie pochwalil sporym przebiegiem. Ja mam poki co 6000km :PVW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Misiul - na pewno masz rację. Jednak najczęściej jeżdżę solo (z rodzinką tylko dowóz z domu do przedszkola/pracy i z powrotem, oraz średnio raz na miesiąc jakiś wypad za miasto (rodzinka, czyt. 3 osoby razem ze mną). W czasie jazdy próbnej OIIFL z silnikiem 1,4 TSI wodotrysków nie było, ale czułem te 30-35 koników więcej, niż u mnie (bo ze 100 KM fabrycznych po 9 latach zostało pewnie z 85-90)... :?Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Eidos71, będziesz zadowolony. Motor jest super jak na te pieniądze. Doświadczysz na pewno ciszy. Na pewno nie będziesz "miał kompleksów", na ogół uciekniesz, odjedziesz, etc. Płynnie rozwija moc, a w dislu te "wybuchy" momentu to są frajdą ale tylko dla kierowcy.
Jak wskazują pomiary Kolegów z OCP, silnik ma gift od fabryki na poziomie +10% (moc i moment) do wartości z katalogu.
Komentarz
-
-
misiul - co do ciszy, to rzeczywiście... Podczas jazdy próbnej, stojąc na światłach słyszałem tylko szum - jakby nawiewu na "1" (a nawiew był wyłączony). W porównaniu do mojego diesela (mimo, że common rail) - cudo !!!Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcink_1Ogólnie to ok silnik , tylko trochę mało koników.
..a jak komuś mało, to jest 1.8 tsi.
Zamieszczone przez idasTylko poczytaj ile nam tych silnikow pada w VW (pisze o wersji 160KM ).
Zamieszczone przez MaicroftA ja ciagle twierdze, ze moze na postoju jest faktycznie duzo lepiej tzn. ciszej, ale w codziennej eksploatacji jak sie szybko jezdzi to juz nie ma znaczenia, bo jeden i drugi musi byc na obrotach, zeby jakos sprawnie przemieszczac sie z punktu A do B
Zamieszczone przez misiulJeśli chodzi o wytrzymałość, powinno być nieźle ponieważ blok i głowica wytrzymują 160 KM - najmocniejsze wersje 1.4 TSI.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzysiek25misiul napisał/a:
Jeśli chodzi o wytrzymałość, powinno być nieźle ponieważ blok i głowica wytrzymują 160 KM - najmocniejsze wersje 1.4 TSI.
najmocniejsze 1.4TSI ma 185ps w A1, 180ps w POLO GTI/FABIA RS
BTW
a może mi ktoś podrzucić informację ile wchodzi oleju do 1.4TSI?
bo nie wiem, czy zaopatrzyć się w 4L albo 5Lkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz