mirek_p11, wymienialem juz chyba wszystko co konieczne po zakupie m.in.rozrzad kompletny poza piercieniami oczywiscie dzieki za info
[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez rfhawkWitam,
Właśnie jestem po reanimacji mojej O. II i mam problem wszystko zostało wymienione (prowadnice, uszczelniacze ....), tłoki zrobione w Krasnobrodzka i do 1000KM był spokój przy 1800KM pociągnął 0,7 l i niestety ciągnie nadal po 250 KM miałem ok 0,3 l mniej. O CO CHODZI ?? HELP ??
Nie masz gdzieś wycieków? Może problem tkwi w montażu wszystkiego po naprawie. Wróciłbym z tym problemem do mechanika, który rozbierał silnik. No chyba pierścieni na odwrót nie założyli. One są "kierunkowe" z oznaczeniem "góra" i "dół".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MarceliannnCzy Krasnobrodzka daje jakąś gwarancję na km bądź okres?
Komentarz
-
-
klarus, myślisz, że mechanik "nie sprostał wyzwaniu"? nie znalazłem nic jakoby z Krasnobrodzkiej coś nie było dobrze zrobione, mają dobrą renomę, nawet mój mechanik robiący auta z dala od zgiełku dużych miast do nich wysyła do przeróbek różne części, powiedział, że w Polsce sa jednymi z najlepszych.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SSredwater, chyba nawet w tym temacie było wklejane jak za pomocą komputera odczytać wysunięcie napinacza łańcucha. Ciężko mi coś więcej napisać bo aktualnie z laptopa piszę i obsuga sprawia mi problemy ops: . To chyba mirek_p11, wklejał manual co i jakfabian 1,4 mpi '00
octavia 1,8 tsi '12
Komentarz
-
-
rezon, kontrolę przeprowadzamy podczas pierwszego uruchomienia silnika po nocy ( jak jest zimny )
Podpinamy wtyczkę ---> przejdź do bloku - 1 (silnik) ---> grupa mierzona ---> 93 grupa ---> Pozycja Faza
0 - 2 stopni - wartości typowe dla nowych aut lub dla nowego łańcucha, 2 - 4 stopni - zalecana wymiana łańcucha ( można usłyszeć wyraźny metaliczny dźwięk dzwonienia z lewej strony silnika) 4 - 6 stopni - Pilna wymiana.
Komentarz
-
-
Rano nie rano, pewnie chodzi o to, zeby silnik byl zimny. Jeczy przez chwile nie wiem co, moze pompa, jest to doslownie sekunda po odpaleniu. Moze tez jakis napinacz paska klinowego do alternatora i klimy, bo widze rolka od tego napinacza juz dosc dobrze zmeczona. Obstawiam na ten napinacz paska klinowego, pewnie lozysko sie konczy.fabian 1,4 mpi '00
octavia 1,8 tsi '12
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Ciekawe, czy VW w końcu coś z tym zrobi ?
Najchętniej o temacie zapominają i wprowadzają po cichu poprawione modele, tylko docelowo kto za to płaci :?: :evil:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
witam
dołączyłem do czytania tego wątku jak była strona 28 mam albo mialem ten sam problem co użytkownicy tego forum pobieranie ok 1l oleju na 1000 km nie wiem czy sobie z nim nie poradzilem w sposób nieinwazyjny zalałem nieszczesny silnik 1.8 tsi CDAA olejem shell racing 10W60 i jak na razie jestem w szoku po zrobieniu 4500 od zmiany wlałem niecały litr. Jeżdze dalej jak nic nie bedzie sie dzialo dam znac. Zaprzyjaźniony mechanik polecił mi ten olej i mówił że castrol strasznie zszedł na psy zreszta sami widzicie jak go lejecie do silników on jest rzadki jak woda. pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pepino10W60
Komentarz
-
-
docelowo będziesz musiał i tak remont zrobić. Ja przed remontem przeprowadziłem czyszczenie środkami Forte nwe ( ukł. zasilania paliwa, ukł. smarowania, ukł. dolotowy ), zmieniłem olej na 5W50 i efekt był taki że olej znikał w mniejszym stopniu, ale tylko do przebiegu ok. 2000-3000 km. Później wciągął coraz więcej. Ewidentnie winę ponoszą wadliwe tłoki z pierścieniami i lepiej odkładaj na remont. A przed zimą wylej 10W60 i zalej np. 5W40
Komentarz
-
Komentarz