PAOLO ESCO, a coś o oleju Liqui Moly Longtime High Tech 5W30 możesz powiedzieć?
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez rezonTryb LL, a dokładniej QG1 przy mieszanej jeździe miejsko/trasowej z ok. 40-50% miasta wyniósł w moim dawnym 1,6MPI raptem 18kkm
Z tym 1,6 MPI i LL naprawdę każdy ma swój rozum i zmienia olej jak uważa. (mi osobiscie nic do tego co wlewasz i jak czesto zmieniasz).
Jak mniemam zalewałeś 0W20 do MPI ... bo Twoja wypowiedź ma się nijak w kontekście stosowania oleju 0W20 w 1,5 TSI :P
ps. chętnie zobaczył bym też UOA wspomnianego oleju 0W20 (jazda miejska) po 16-18 tys km - cały czas mowa o "nowym" 1,5 TSI ... "japończyki" to inna bajka.
[ Dodano: Sro 11 Maj, 16 13:32 ]
Zamieszczone przez yunior81coś o oleju Liqui Moly Longtime High Tech 5W30 możesz powiedzieć?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonTryb LL, a dokładniej QG1 przy mieszanej jeździe miejsko/trasowej z ok. 40-50% miasta wyniósł w moim dawnym 1,6MPI raptem 18kkm, więc możesz nie zobaczyć po 20kkm przy czystej jeździe miejskiej.
Komentarz
-
-
ad: ... nie mogę, przecież pisałem o 1,5 TSI który ma być (wg. nieoficjalnych informacji VW) zalewany olejem o SAE 0W20 ... a to się ma "nijak" do obecnych silników TSI
Zamieszczone przez pgolikw takich warunkach, to lepiej zmieniać co 10.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiecto nie było przypadkiem na przykładzie Millersa?
Wykres A - nano, mniejsze tarcie ale widać degradację - odrywanie się cząsteczek nano od powierzchni ciernych.
Wykres B to oleju bez nano widać większą siłę tarcia ale w całym okresie jednakowe zużycie próbki.
To nie problem wlać sobie "byle syf pod nazwą nano" ...jak ktoś nie ma pojęcia i chce "eksperymentować" na silniku to proponuję jednak dać sobie spokój i po prostu zmienić olej na świeży. :wink:PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOWykres A - nano, mniejsze tarcie ale widać degradację - odrywanie się cząsteczek nano od powierzchni ciernych.
Wykres B to oleju bez nano widać większą siłę tarcia ale w całym okresie jednakowe zużycie próbki.
To nie problem wlać sobie "byle syf pod nazwą nano" ...jak ktoś nie ma pojęcia i chce "eksperymentować" na silniku to proponuję jednak dać sobie spokój i po prostu zmienić olej na św
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOak mniemam zalewałeś 0W20 do MPI ... bo Twoja wypowiedź ma się nijak w kontekście stosowania oleju 0W20 w 1,5 TSIZamieszczone przez pgolikA mnie QG1 zawołał po 15kkm z groszami, z tego niecałe 5 to były autostrady, z 1 zwykłe trasy, a reszta to zakorkowana Warszawa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOCiekawe kto się pierwszy odważy eksploatować ten silnik w trybie LL na oleju 0W20
Zamieszczone przez rezonNa razie prawie 140kkm bezproblemowej i bezdolewkowej jazdy potwierdza wyższość olejów 504/507 i trybów LL nad olejami 502/505 i wymianami co 15kkm
a ten znowu swoje, mimo, że sam w to nie wierzy
Komentarz
-
-
Jak dla mnie nie wystarczy. Chcesz powiedzieć, że Amsoil wykupił oficjalną aprobatę VW i nie oferuję tego oleju na tak olbrzymim rynku volkswagenów jakim jest DE? :shock:
To na jakie rynki jest kierowany ten "syntetyczny" olej? I czemu nie jest kierowany na rynek niemiecki? Nie dziwi to nikogo?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiecNie zapominaj tez ze w US tez leją oleje z normą VW.
Ja wolę jak producent informuję uczciwie na wszystkich rynkach o swoich produktach we wszystkich językach. Jeśli nie robią tego na rynku niemieckim jak dla mnie jest to przekręt producenta a olej nie jest syntetyczny.
Jesteś pewien, że ten olej który kupisz w Polsce to ten sam poddany analizie z widmem IR ?
Komentarz
-
-
leonn, nie wiem czy czytasz cyrylicę, ale wg opisu badań wskazanego przez Cytronowca to jednak syntetyk
...ИК Спектр Фурье говорит нам о том, что масло на основе ПАО синтетики + эстеры
Температура застывания -48С - опять отличный результат - обычно подобные масла имеют -38С -42С. А здесь - намекает на ПАО синтетику в составе
По параметру окисление можно сказать точно - здесь еще и эстеры
Из плюсов масла: Синтетичные базовые масла - высокая термостабильность
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonNa razie prawie 140kkm bezproblemowej i bezdolewkowej jazdy potwierdza wyższość olejów 504/507 i trybów LL nad olejami 502/505 i wymianami co 15kkm
Jest w ogóle jakiś syntetyczny 5w30 którejś "chodliwej" marki? Żadne Pentire czy inne jankeskie Amsoil itd. tylko europejski.
Komentarz
-
Komentarz